Lakeuksien maailmanloppu!(apocalypse) 17.12 klo11->
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Lakeuksien maailmanloppu!(apocalypse) 17.12 klo11->
Voisin kai periaattees tulla heittään noppaa, mutta ei mulla figui oo enkä tiedä sääntöi
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Ite en kykene osallistuun kun 18.12 päivä on töitä :/
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
jesh! ei se sääntöjen osaaminen tärkeetä oo, kuhan fiilis on hyvä ja eiks kytkoo ollu vaan nopan viskelyy:D, no anyway, varmaan mä tai teemu ollaan sit ''pahisten'' johtoporsas niin ohjeistus pitäis olla ihan jees.Juhaaha kirjoitti:Voisin kai periaattees tulla heittään noppaa, mutta ei mulla figui oo enkä tiedä sääntöi
figuja...multa irtoo 1 manticore, 15 kaaosmarsuu, sorsa, 5 termistä/4termistä+1kaaosloordi, 1-2 dreddistä ja 1 obliterator, kyl tohon pitäis jotain viel saada lojalisteiltä lainalle, vaikka sit niitä guardsmenejä plague zombeiksi ja termisloordi on counts as typhus? saisko joku kaaoskirjan omaava väännettyä listaa kasaan? vai väännänkö sulle kaartilistan johon sit ns. tilataan figut niitä omistavilta?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Isä_Aurinkoinen
No, siis, mullahan nyt noita kaamosnappeja on jonnii verran ja kyllä kaikki pöyrälle joutaa.santso kirjoitti:jesh! ei se sääntöjen osaaminen tärkeetä oo, kuhan fiilis on hyvä ja eiks kytkoo ollu vaan nopan viskelyy:D, no anyway, varmaan mä tai teemu ollaan sit ''pahisten'' johtoporsas niin ohjeistus pitäis olla ihan jees.Juhaaha kirjoitti:Voisin kai periaattees tulla heittään noppaa, mutta ei mulla figui oo enkä tiedä sääntöi
figuja...multa irtoo 1 manticore, 15 kaaosmarsuu, sorsa, 5 termistä/4termistä+1kaaosloordi, 1-2 dreddistä ja 1 obliterator, kyl tohon pitäis jotain viel saada lojalisteiltä lainalle, vaikka sit niitä guardsmenejä plague zombeiksi ja termisloordi on counts as typhus? saisko joku kaaoskirjan omaava väännettyä listaa kasaan? vai väännänkö sulle kaartilistan johon sit ns. tilataan figut niitä omistavilta?
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
- Isä_Aurinkoinen
Doddii, taisin saara värvättyä yhyren pelaajan lisää. Iiro Autio, jos joku tietää.
Hyvä tyyppi, ja löytyy jos jonkinmoosta nappia äijältä.
Juttelen sen kans vloppuna lisää (varmaan sunnuntaina) niin tietää enämmän.
Hyvä tyyppi, ja löytyy jos jonkinmoosta nappia äijältä.
Juttelen sen kans vloppuna lisää (varmaan sunnuntaina) niin tietää enämmän.
en nyt voi väittää tietäväni, eli joo sit saadaan se 2k/naama
- Isä_Aurinkoinen
Mun Skype nick: tapio.perala70
Ei muita oo tulos puhelinneuvotteluun? Olis hyvä jos saataas eres suurin osa osallistujista langanpäähän.
Ei muita oo tulos puhelinneuvotteluun? Olis hyvä jos saataas eres suurin osa osallistujista langanpäähän.
En itse voi käyttää (eikä aikomus ollutkaan) Skypeä, eli itse pääsen valitettavasti ainoastaan mesekeskusteluun, tai FB:n ryhmätsätteihin.Isä_Aurinkoinen kirjoitti:Mun Skype nick: tapio.perala70
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
juu siis tsätin kannalla olen itekki, en oo niin pro et omistaisin mikkii...
- Isä_Aurinkoinen
...santso kirjoitti:juu siis tsätin kannalla olen itekki, en oo niin pro et omistaisin mikkii...
Ok, no mulla ei mitää meseä oo...
Tämähän menöö hankalaksi.
hyvinhän se kuitenkin ratkesi: pitäisköhän tähän ruotia pääkohdat:
alku klo 11:00 17.12.2011
6k/puoli eli 2k/naama
puolet:
renegadet+kaaos+demonit
santso, isä_aurinkoinen, iriad
vs.
space wolffit, black templarit, eldarit(?)
zewe, HELLENDOORN, iiro
jokaselle oma erillainen strategic asset apocalypse tai apocalypse reload kirjasta, kaikki apocalypse kirjoista, IA3-5 kirjoista,IA apocalypse+second edition ja gw sivuilta löydettävät formationit käytössä(lukekaa siis kaikki tähän mennessä tehty kama joka toimii tässä edikassa)
alku klo 11:00 17.12.2011
6k/puoli eli 2k/naama
puolet:
renegadet+kaaos+demonit
santso, isä_aurinkoinen, iriad
vs.
space wolffit, black templarit, eldarit(?)
zewe, HELLENDOORN, iiro
jokaselle oma erillainen strategic asset apocalypse tai apocalypse reload kirjasta, kaikki apocalypse kirjoista, IA3-5 kirjoista,IA apocalypse+second edition ja gw sivuilta löydettävät formationit käytössä(lukekaa siis kaikki tähän mennessä tehty kama joka toimii tässä edikassa)
Ajoissa paikalle ja pelataan sillei reippaasti, koska meillä on aikaa vaan 17.30 asti. Alotetaan ennen tota klo 11 jos kyetään. Itse voisin suositella omien eväiden ottamista, että saataisiin yhtä mittaan pelattua tuo peli.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
juu eväät on kuningas idea :D kuinkas en ite tota tajunnu kans huomauttaa, joo eli ei mee siihen pizzan odotteluun 30min...
eli eväät mukaan! kaikkee muuta paitsi hapansilakkaa suositellaan mukaan!
ja hapankaaliasantso kirjoitti:juu eväät on kuningas idea :D kuinkas en ite tota tajunnu kans huomauttaa, joo eli ei mee siihen pizzan odotteluun 30min...
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Wat, tais mulla vähän suunnitelmat muuttua hullujen diilien myötä. Eli tuon paikalle 2000pts Space Wolffeja pahisten riveihin (pahissudet!) vähintään tsiljoonalla Thunderwuffella ja kaikella siistillä. Kevätfanatikkiin tarkoitettu armeija pääseekin käyttöön vähän aikaisemmin, kun noita Taufiguja ei käytettynä sitten saanutkaan mistään... :p
Iriadedit: Kuus niitä megasusia vaan tulee, ei huolta.
Iriadedit2: Kaikki on sit Wolf Lordeja.
Iriadedit: Kuus niitä megasusia vaan tulee, ei huolta.
Iriadedit2: Kaikki on sit Wolf Lordeja.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
:D hoo susiksi naamioituneita juggereita :D
Kuuteen Wuffelordeen menee arviolta 1400pts, siihen saa päälle viel 10 outflankkaavaa Scouttia Wolf Priestillä ja Bjorn the Fell-Handedin. Kaheksan HQ:n armeija FTW!santso kirjoitti::D hoo susiksi naamioituneita juggereita :D
lol kaisä otat hei gw:n sivuilt wulfen guard formationin mieluummin kuin scoutit :D saat varman outflänkin valmiiksi:D ja on ne munakkaampii lähäris :D kuka sitä meltaa kaipaa kun on fisti!
jees, nyt on eeppinen mättö ohi ja me vapautta puolustavat taistelijat tiukan väännön jälkeen sen veimme:D
jatkoa seuraa jos halua on, itellä jäi kyl hyvä maku suuhun tosta pelistä, varsinkin kun kaikki pelailivat niin rennolla meiningillä, tätä lisää!
jatkoa seuraa jos halua on, itellä jäi kyl hyvä maku suuhun tosta pelistä, varsinkin kun kaikki pelailivat niin rennolla meiningillä, tätä lisää!
-
HELLENDOORN
Jeps, todella mukavaa oli! Tällaisia lisää.