kauanko kestää shoppailu??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Chaos Cell

kauanko kestää shoppailu??

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

niin kauanko teillä kestää kaupassa yleensä??

Mulla menee vähintään puoli tuntii, ja parhaillaan yli tunnin.
Mulla menee aika siinä kun on pakko ihmetellä joka ukkelia, ja vielä
kun kattoo kaikki fantasia kirjat läpi niin huh, ja siinä kun miettii ostaako vai ei.

Kuva
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No kyllä siinä tulee sellaset nelkyt minuuttia, kun sitä kaikkea pällistelee.
Ja tälle(kkään) ei olis tarvinnu perustaa ehkä ihan omaa topiccia vaan olis käyny kysymässä samaa tuolta shoppailusta... topicista
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

hmmm.

Niin muten ois voinuki, pakko mennä nukkuun ennenkö teen muuta tyhmää.

öitä
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

No ei ainakaan toistaseksi ole lukittu, joten vastataan nyt sitten.

Riippuu aika paljon siitä, että olenko menossa ostamaan jotain tiettyä asiaa, vai tekemään löytöjä. Jos olen varma mitä haluan, niin varmaankin sellasta selailua ja ihmettelemistä 5-15min ja sitten ostan tavaran ja häivyn. Muutoin saattaa mennää helpostikin tuo 30-60min pelkkään tarkasteluun ja katselemiseen.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

No juu, ei se että perustit uuden topikin, mutta mitä sä teet tällä tiedolla? Kiinnostaako oikeasti kuinka pitkään kukin on kaupassa? Kaikilla se kuitenkin riippuu todella paljon siitä mitä on sinne menossa tekemään, nappaamaan sen tietyn figun ruokatunnilla vai aloittamaan armeijan. Mutta jos aihe kiinnostaa niin mikäs siinä.
Jotenkin tuntuu vasara täyttyneen jotenkin tylsillä kuin huvikseen perustetuilla threadeilla (miten paljon rahaa käytät kerralla? Kauanko kestää shoppailu? Seuraavaksi varmaan Astutko vasemmalla vai oikealla jalalla sisään kauppaan? Entä ulos?).

Heräsin just.. Siitä varmaan tämä kärttyisyys.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

VJ kirjoitti:No juu, ei se että perustit uuden topikin, mutta mitä sä teet tällä tiedolla? Kiinnostaako oikeasti kuinka pitkään kukin on kaupassa? Kaikilla se kuitenkin riippuu todella paljon siitä mitä on sinne menossa tekemään, nappaamaan sen tietyn figun ruokatunnilla vai aloittamaan armeijan. Mutta jos aihe kiinnostaa niin mikäs siinä.
Jotenkin tuntuu vasara täyttyneen jotenkin tylsillä kuin huvikseen perustetuilla threadeilla (miten paljon rahaa käytät kerralla? Kauanko kestää shoppailu? Seuraavaksi varmaan Astutko vasemmalla vai oikealla jalalla sisään kauppaan? Entä ulos?).

Heräsin just.. Siitä varmaan tämä kärttyisyys.
No kärttyisä tai ei, tämä on juuri se mitä ite olen yrittäny saada sanottua! Tämä on nimittäin täysin totta. Tämmöisiä "kysytään nyt kun voidaan, vaikkei kysymys ole mistään kotoisin" -kysymyksiä tulee aivan liikaa. Joku raja ok?
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”