Porin 40k liiga.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k liiga.
En otakkaan tykkään vaan halkoa hiusta sen molemmista päistä ihmisten kiusaksi ;)
Ilmoitellaan täälläkin, elikkä viikonloppuna ja mahdollisesti perjantaina voin pelata erän, tai useamman, riippuen miten ja million faba peli(t) sopii.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Lauantaina olis varmaa 40k:ta tarjolla niin monta peliä kuin jaksat ottaa ruhtiksella ;)ManAtArm kirjoitti:Ilmoitellaan täälläkin, elikkä viikonloppuna ja mahdollisesti perjantaina voin pelata erän, tai useamman, riippuen miten ja million faba peli(t) sopii.
Pist Kardinaalille viestiä taas.
- Kardinaali
- Viesti:
Joo, pelataan la siinä 13.00 alkaen samassa osoitteessa kuin ennenkin. Pistä Kardinaalille viestiä taas jos olet tulossa. :)
Oli oikein mukava tavata ja seurailla teijän liiga touhuja. Tuli muuten mieleen, et tuossa edellisen faba liigan finaaliraportissa vilahtaa myös hieman sitä mainitsemaani käpymettää. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=280 kun vähän rullaa alaspäin
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Half-breed
Voivoi. Taitaa se voitto mennä aika selvästi Kardinaalille (Yllättyikö joku?). Noh saadaanhan tässä vielä kuitenkin matsia seuraavista sijoista sentään aikaiseksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
itsellä tätä tahtia kisaa tulee toiseksi viimeisestä ja viimeisetä sijasta.
Tuli hieman laskettua, mulla ei ole kuin 1778 pisteen arvosta joukkoja(laskettu ilman päivityksiä, eli mahdollisuus on 100-200 lisäykseen maksimi kokoon) nykyinen lista on 1106 pistettä... 394 pistettä vajaa, mä saan tohon Monoliitin, 10 scarabia ja kaksi heavy destroyer päivitystä. Tasottais aika kivasti pelejä :D.
Aika jänniä noi syrjan kuuset jotenkin selityksiesi pohjalta ajattelin, että niitä olisi käytetty toisinpäin, mutta kyllä ne tosiaan puilta näyttää :D
Täytyy kyl koittaa itekin kehitellä. Olis loistavia varsinkin, jos jossain vaiheessa tulee se lumipöytä toteutettua ja pitäähän sinne nyt kuusimetsää saada, että suippokorvat pääsee uhoomaan suomalaista sisua.. Hmm suksisissi-guardiaaneja
Täytyy kyl koittaa itekin kehitellä. Olis loistavia varsinkin, jos jossain vaiheessa tulee se lumipöytä toteutettua ja pitäähän sinne nyt kuusimetsää saada, että suippokorvat pääsee uhoomaan suomalaista sisua.. Hmm suksisissi-guardiaaneja
Jaa, mitenköhän taas mahdoin asian selittää. No onneks tuli tuo kuva mieleen selvittämään asiaa. Mutta tosiaan ovat varsin yksinkertaisia ja "kustannustehokkaita" tehdä. Sopivalla asettelulla saa tehtyä hyvän LoS blokkaajaan. Silloin kun idea niistä tuli. Mietein, et mitenköhän mahtaa kestää. No, ensimmäiset puut ovat nyt reilut 4 vuotta vanhoja. Ja eivätpä ole miksikään mennyt. Mutta ennen tekoa kannattaa antaa niiden käpyjen kuivua. Jolloin avautuvat ja mahdollinen pihka ei haittaa. Toisaalta ovatkin kyllä yleensä jo valmiiksi avautuneet, kun putoavat kerättäviksi.
Mutta nyt kun miettii, niin voisi kai niitä leikata toisinkin päin. Sillä tavoin voisi saada ehkä "palmujen" tms näköistä metsää. Pitääpä vähän testailla. Niin ja saisi niistä tehtyä lehtipuisempia jos jaksaisi väkertää erilliset rungot.
Hiihtävät avaruustontut voisi olla veikeitä. Tee sellaisia
Mutta nyt kun miettii, niin voisi kai niitä leikata toisinkin päin. Sillä tavoin voisi saada ehkä "palmujen" tms näköistä metsää. Pitääpä vähän testailla. Niin ja saisi niistä tehtyä lehtipuisempia jos jaksaisi väkertää erilliset rungot.
Hiihtävät avaruustontut voisi olla veikeitä. Tee sellaisia
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Ei selityksessä tainnut olla mitään vikaa taisin ihan omassa päässäni ajatella niitä että suippenisivat ylöspäin niin siksi tuntui kai loogiselta käsittää niin päin :D
Joo count as jetbikes sukset alkoi just kuulostaa hyvältä.
Joo count as jetbikes sukset alkoi just kuulostaa hyvältä.
Taaskaan en tiedä mistä puhutaan kun en paikalla ole ollut mutta tuskin ihan metsään mennään http://www.modelshop.fi/webshop/default ... t_id=45,52
Ilmeisesti joku halajaa puita itselleen, itse tilailin linkin mukaisesta firmasta jokuset puut. Vielä pitää vain odotella puiden saapumista, voin lähetellä kuvia kunhan puut saapuvat mikäli joku haluaa?
Ilmeisesti joku halajaa puita itselleen, itse tilailin linkin mukaisesta firmasta jokuset puut. Vielä pitää vain odotella puiden saapumista, voin lähetellä kuvia kunhan puut saapuvat mikäli joku haluaa?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Runt kirjoitti:metsään mennään
Hei juu kertoileppa ihmeessä kokemuksia sitten ja laita valokuvaa vaikka referenssifigun kera :D Itsekin samaista sivustoa pari kertaa selaillut ja tilausta harkinnut.
- Kardinaali
- Viesti:
Sunnuntaina 22.1. olisi jälleen mahdollisuus tulla ottamaan osaa 40k-liigapeleihin meidän porukkaan. Aloitusaika tarkentuu vielä mutta aloitellaan joskus iltapäivällä. Ota yhteyttä jos on kiinnostusta, niin kerron tarkempia yhteystietoja ja muuta jos tarpeen.
- Kardinaali
- Viesti:
Sunnuntaina 29.1. olisi jälleen mahdollisuus tulla ottamaan osaa 40k-liigapeleihin meidän porukkaan. Aloitusaika tarkentuu vielä mutta aloitellaan joskus iltapäivällä. Ota yhteyttä jos on kiinnostusta, niin kerron tarkempia yhteystietoja ja muuta jos tarpeen.
Eli tarkennuksena seuraavia liigan osanottajia pystyy matsaamaan kyseisenä päivänä: Furinji, Ookami_Tez, Boogeyman, Geratsu. Vaikka ei liigapelattavaa löydykkään niin siitä huolimatta tervetuloa jos päivä natsaa.
Itse suostun ottamaan nekkuun vaikka 40k Nurglen demonilistalla.
Eli tarkennuksena seuraavia liigan osanottajia pystyy matsaamaan kyseisenä päivänä: Furinji, Ookami_Tez, Boogeyman, Geratsu. Vaikka ei liigapelattavaa löydykkään niin siitä huolimatta tervetuloa jos päivä natsaa.
- Kardinaali
- Viesti:
Lauantaina 4.2. olisi jälleen mahdollisuus tulla ottamaan osaa 40k-liigapeleihin meidän porukkaan. Aloitusaika tarkentuu vielä mutta aloitellaan joskus iltapäivällä. Ota yhteyttä jos on kiinnostusta, niin kerron tarkempia yhteystietoja ja muuta jos tarpeen.
- Half-breed
Yrittäkääs nyt väki pelata liiga loppuun. Pääsee sitten allekirjoittanutkin seuraavaan liigaan mukaan.
Nopeuttaa mukavasti jos Bringer of Doom vaan suosiolla tiputetaan pois... Herra ei ole tainnut ekan sivun jälkeen sanoa mitään?Half-breed kirjoitti:Yrittäkääs nyt väki pelata liiga loppuun. Pääsee sitten allekirjoittanutkin seuraavaan liigaan mukaan.
- Half-breed
Setvin Bringerin tilanteen ennen kickiä.Geratsu kirjoitti:Nopeuttaa mukavasti jos Bringer of Doom vaan suosiolla tiputetaan pois... Herra ei ole tainnut ekan sivun jälkeen sanoa mitään?Half-breed kirjoitti:Yrittäkääs nyt väki pelata liiga loppuun. Pääsee sitten allekirjoittanutkin seuraavaan liigaan mukaan.
Vähän aluksi epäilin, ettei ehditä toista liigaa sulloa ennen 6.edikkaa, mutta onneksi suurin osa on pelaillut jopa ahkerammin kuin se suositeltu väh. kerran kuussa. Hyvä hyvä olishan se jännä päästä liigailemaan jollain erilaisellakin listalla.
Soo soo Geratsu ei inkvisiittoroida siellä noin julmasti se on mun tehtävä ;)
Mutta joo Bringeri selvitykseen kiitos tosiaankin.
Soo soo Geratsu ei inkvisiittoroida siellä noin julmasti se on mun tehtävä ;)
Mutta joo Bringeri selvitykseen kiitos tosiaankin.