Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Ja nyt on sitten sekä sakaalit että korppikotkatkin paikalla. Ja kohta on varmasti muitakin alan edustajia. Väijymässä viatonta ja puhdasta sielua. Ja valmiina repimään yksinään harhailevaa uutta figuilijaa "oikeaan suuntaan"................:)
No onneksi täällä ei ole mitään kauheaa vastakkainasettelua ja yhdestä pelaajasta pystyy hyvin repimään osia moniin eri peleihin.
No onneksi täällä ei ole mitään kauheaa vastakkainasettelua ja yhdestä pelaajasta pystyy hyvin repimään osia moniin eri peleihin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Warmachine/hordes on tietty kanssa mahdollisuus.
Joo kyllä mä liikkua osaan, ampuminenkin pitäis olla hallussa. Se nyt vähän sekottaa, että mulla ei vielä ole fabasta tätä uusinta laitosta. Seiska kyllä löytyy, mutta sitä en viitti edes alkaa lukemaan. Mutta eiköhän se kasin edikkakin tässä viikon sisällä luulisi tulevan.
40K vitosedikan säännöt kyllä löytyy. Siinä tosin taitaa nuo perusjutut mennä vähän erillai kuin fabassa?
Niin olen ollut ainakin ymmärtäväninä.
Joo ei hättää kyllä musta löytyy pelaamaan montaakin peliä :)
40k:n ongelma vaan on mielestäni kiinnostavien armeijoiden vähyys itselleni. Tuntuu, että mariini sitä ja mariini tätä. Örkitkään ei oikein iske vaikka mulla niitä onkin, että myyntiin saavat mennä. Nideistä lukenut niin niillä ei taida pärjätä kuin yhdellä tavalla mikä on vähän meh. Kaartilaisista ny ei tartte ajatellakkaan. Necronit ei iske ulkonäöllisesti. Sitten on vielä joku tau meh.
Tollaset on siis vähän ajatukset 40k armeijoista, kun taas fabaan kelpaa melkein kaikki. Toki mulla on noita deldareitakin, mitkä hieman sytyttää mutta jotain muutakin kaipaisin.
Tietty joku marsuarmyki vois mennä jos siitä saa tehtyä monenlaista listaa.
40K vitosedikan säännöt kyllä löytyy. Siinä tosin taitaa nuo perusjutut mennä vähän erillai kuin fabassa?
Niin olen ollut ainakin ymmärtäväninä.
Joo ei hättää kyllä musta löytyy pelaamaan montaakin peliä :)
40k:n ongelma vaan on mielestäni kiinnostavien armeijoiden vähyys itselleni. Tuntuu, että mariini sitä ja mariini tätä. Örkitkään ei oikein iske vaikka mulla niitä onkin, että myyntiin saavat mennä. Nideistä lukenut niin niillä ei taida pärjätä kuin yhdellä tavalla mikä on vähän meh. Kaartilaisista ny ei tartte ajatellakkaan. Necronit ei iske ulkonäöllisesti. Sitten on vielä joku tau meh.
Tollaset on siis vähän ajatukset 40k armeijoista, kun taas fabaan kelpaa melkein kaikki. Toki mulla on noita deldareitakin, mitkä hieman sytyttää mutta jotain muutakin kaipaisin.
Tietty joku marsuarmyki vois mennä jos siitä saa tehtyä monenlaista listaa.
Eipä sitä tarvitse kuin yhden kiinnostavan armeijan ;)
Enkä nyt kovin huolissani olisi minkään armeijan pärjäämisestä nelkytkoon puolella tällä hetkellä, koska jos vasta opettelet pelaamista eli et varmaan ole turnaustasosta aloittamassa pelejä, niin kyllä täällä Porissa pärjäät armeijalla kuin armeijalla, kunhan joku niistä sattuisi itseä kiinnostamaan.
Enkä nyt kovin huolissani olisi minkään armeijan pärjäämisestä nelkytkoon puolella tällä hetkellä, koska jos vasta opettelet pelaamista eli et varmaan ole turnaustasosta aloittamassa pelejä, niin kyllä täällä Porissa pärjäät armeijalla kuin armeijalla, kunhan joku niistä sattuisi itseä kiinnostamaan.
- Half-breed
Aika paksua puhetta. ETC:ssäkin oli liikkeellä kaksi erilaista listatyyppiä ja sekä näiden yhdistelmää, joten kyllä Nideistä saa erilaisia listoja tehtyä. Jos ei veren maku suussa halua pelata, niin sitten vielä useampia.Midder kirjoitti:Nideistä lukenut niin niillä ei taida pärjätä kuin yhdellä tavalla mikä on vähän meh.
No sitten olet onnekas, sillä mistä tahansa marsujengistä saa tehtyä vaikka minkälaisia listoja.Midder kirjoitti:Tietty joku marsuarmyki vois mennä jos siitä saa tehtyä monenlaista listaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Missäs järjestyksessä noita fow ukkoja kannattaisi oikein tehdä? Maalaa eka ukot, siirtää baselle ja viimeksi tekee basen vai joku muu järjestys parempi. Ihan sudillako porukka noita maalailee vai kenties ruiskulla?
- Ookami_Tez
Eipäs nyt valehdella Halffi. Vaikka Kaaosta ovatkin niin Chaos Space Marineista (jos siis verisuussa listaa tehdään) ei saa juuri lainkaan vaihtelevuutta. Mariineja nekin vaikka vähän sarvekkaampia. (Tuo toimisi muuten englanniksi paremmin.)Half-breed kirjoitti:No sitten olet onnekas, sillä mistä tahansa marsujengistä saa tehtyä vaikka minkälaisia listoja.Midder kirjoitti:Tietty joku marsuarmyki vois mennä jos siitä saa tehtyä monenlaista listaa.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
- Half-breed
No satuin puhumaan lojalistimarsuista tuossa. Olisi kai pitänyt tuoda se tosin selville.Ookami_Tez kirjoitti:Eipäs nyt valehdella Halffi. Vaikka Kaaosta ovatkin niin Chaos Space Marineista (jos siis verisuussa listaa tehdään) ei saa juuri lainkaan vaihtelevuutta. Mariineja nekin vaikka vähän sarvekkaampia. (Tuo toimisi muuten englanniksi paremmin.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Fow ukkoja saa tehty nopeasti kuulemma pistämällä ukot riviin johonki ''jätskitikulle'' ja maalaamalla kaikilta aina tietyt kohdat kerralla. Lopuksi isketään baseen. Pohjamaalin voi varmaa vetää ruiskulla, ajoneuvoihin ainakin tyypit ruiskuttelee. Muuten sitten ihan asianmukaisilla pensseleillä.Missäs järjestyksessä noita fow ukkoja kannattaisi oikein tehdä? Maalaa eka ukot, siirtää baselle ja viimeksi tekee basen vai joku muu järjestys parempi. Ihan sudillako porukka noita maalailee vai kenties ruiskulla?
Soi viulu
Kannattaa laittaa ukot kiinni riviin pahvisuikaleisiin tai jäätelötikkuihin. Samat poset aina vierekkäin. Sitten lähtee siitä menemään väri kerrallaan. Jos tuntuu tylsältä maalata samaa väriä putkeen moneen ukkoon, niin otat vaikka yhden jäätelötikullisen, missä on 4-6 ukkoa kerrallaan ja teet sen alusta loppuun. Pohjat vedän itse ruiskulla usein, mutta muuten pensselillä. Maalaa näin ukot ensin ja sitten jakaa ne alustoihin. Kannattaa ostaa Vallejon Grey Pumicea siihen alustaan. Ei tarvitse liimatakkaan ukkoja, kun se pitää ihan hyvin. Levittää ensin sitä alustalle ja tökkii sitten ukot siihen. Jos haluaa nopeasti tehdä, niin voi käyttää dippiä. Suosittelen silti tekemään niin ettei dippaa niitä ukkoja vaan pensselillä levittää sen dipin. Niin pieniä ukkoja on inhottava dippailla ja pensselillä pääsee vähemmällä.Midder kirjoitti:Missäs järjestyksessä noita fow ukkoja kannattaisi oikein tehdä? Maalaa eka ukot, siirtää baselle ja viimeksi tekee basen vai joku muu järjestys parempi. Ihan sudillako porukka noita maalailee vai kenties ruiskulla?
Kalat meni kotio...
Vilkuilin tuossa Halffiksen ja El Capun avoja ja totesin että Veljekset kuin Ilvekset. Heppatyyppejä molemmat. *virn*
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Köh on se hyvä etten ole jaksanut normaaliavaani vielä muokata tänne sopivaksi
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
#"?80#=/#)&!!!!11!!Antrax kirjoitti:Vilkuilin tuossa Halffiksen ja El Capun avoja ja totesin että Veljekset kuin Ilvekset. Heppatyyppejä molemmat. *virn*
Hyi sinnuu Timo. Mie oon Yksisarvinen. En mikään heppa. Tosin noh, alkaa tämäkin olla pikku hiljaa jo vanha kuva. Mie oon niin kuollut tämän harrastuksen kanssa, niin voisin liittyä Hopeahäntään soturi esi-isien pariin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Puita puun halaajille ;)
http://imageshack.us/f/830/muokattu50.jpg/
Ei viitsi pläjäyttää suoraan foorumille koonsa puolesta. Puiden kokojen arviointia helpottaa pakettien sivuilla oleva cm taulukko, ei siis tarvitse arpoa puiden todellisia mittoja.
Mainitsemisen arvoista lienee että puut todellakin varisevat, joten vaativat päälleen jonkilaisen liiman tai lakan ennen varsinaista pelikäyttöä.
Edit: Tässä viellä lisäkuvaa http://imageshack.us/photo/my-images/812/img0162kb.jpg/
http://imageshack.us/f/830/muokattu50.jpg/
Ei viitsi pläjäyttää suoraan foorumille koonsa puolesta. Puiden kokojen arviointia helpottaa pakettien sivuilla oleva cm taulukko, ei siis tarvitse arpoa puiden todellisia mittoja.
Mainitsemisen arvoista lienee että puut todellakin varisevat, joten vaativat päälleen jonkilaisen liiman tai lakan ennen varsinaista pelikäyttöä.
Edit: Tässä viellä lisäkuvaa http://imageshack.us/photo/my-images/812/img0162kb.jpg/
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ompas näppärän näköisiä. Mistäs hommasit? Eikä näytä olevan pahan hintaisiakaan. Mitä laskinko oikein, et 1e/puu. Vai kuinka monta niitä siinä pussissa on?
edit. jaa taitaapa niitä siinä pussissa olla enemmän kuin 17 kpl. Isommat ovat vissiin yksittäisiä?
edit. jaa taitaapa niitä siinä pussissa olla enemmän kuin 17 kpl. Isommat ovat vissiin yksittäisiä?
oliko ville tos ne tammet ja kastanjat ja lehmukset kuvas ne mikkä mulle tulee? näytti kyllä aika perseelle, nettisivujen kuvissa olivat ihan erilaisia. mutta niinku jo puhelimessa sanoin muutama tunti sitten niin tarkoituksella halusin niitä 18+cm pitkiä puita jotta olisivat edes vähän realistisen kokoisia noihin figuihin nähden.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Aiotkos muuten Ville väsätä kääpiöistäsi kaaoksen miehiä? Kun kerran tamurkhanin kirjan hommaat.
no mulla on tota warriors of chaosta ni sen takia tuo kirja piti saada. jos hellcannoni tulee hommattua ni siitä saa jo hyvän alun kaaoskääpiin ja aina voi konvertoida jostai warruista noita kaaoskääpiöitäkin....mutta tuskin heti alan ku on muitakin projekteja sitä ennen saatava valmiiksi.
Humh ihan perusvalmispuita siis. Vois noita kyllä harkita vakavissaankin. Kiitokset Runtille kuvista o/
Runttihan teki näistä valmispuista oikeen topicin jossa on myös kyseinen linkki josta me nuo tilattiin:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 0#p1143630
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 0#p1143630