Uuden vuoden lupaukset 2012
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Uuden vuoden lupaukset 2012
Nyt on aika laittaa lupauksia pöytään harrastuksen ympärillä, kuin myös sen ulkopuolella!
-Parempia kuvia figuista ja maastoista
-Empiren maalaaminen loppuun (satunaiset "turhat" figut jätetään pois laskuista)
-Cygnarin maalaaminen ~50.p pelikuntoon
-Uuden faba armeijan hankkiminen, vähintään 2400.pts
-Wood elffien maalaaminen uudelleen (vain osa figuista)
-Wood elffien basettelu ja lakkailu yms. loppuviimeistely
Tuossa nyt jonkinlainen lista itseltäni, päivitellään listaa jollain aikaa. Maalattavaa ainakin pitäisi riittää kun huomioidaan että listasta puuttuu kaikki heräteostokset.
-Parempia kuvia figuista ja maastoista
-Empiren maalaaminen loppuun (satunaiset "turhat" figut jätetään pois laskuista)
-Cygnarin maalaaminen ~50.p pelikuntoon
-Uuden faba armeijan hankkiminen, vähintään 2400.pts
-Wood elffien maalaaminen uudelleen (vain osa figuista)
-Wood elffien basettelu ja lakkailu yms. loppuviimeistely
Tuossa nyt jonkinlainen lista itseltäni, päivitellään listaa jollain aikaa. Maalattavaa ainakin pitäisi riittää kun huomioidaan että listasta puuttuu kaikki heräteostokset.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Re: Uuden vuoden lupaukset 2012
Hullu, aikoo hankkia vielä lisää faba armeijoita.
Noh itse lupaan:
-harkita vakasti 7th armoured divisionin maalaamisen jatkamista
Noh itse lupaan:
-harkita vakasti 7th armoured divisionin maalaamisen jatkamista
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Runt osta mun VC. Suht hyvä lähtökohta ja riittää se jo ittessään tohon 2400 vissiinkin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitä vikaa Timppa fikuilussa on? Hauskaa katsella niitä laatikoita sänhynalla villakoirien keskellä, jotka ovat täynnä muoviklönttejä, joilla jonkun mielestä pitäisi tehdäkin jotain.
Uudenvuoden lupaukset ovat aina kivoja. Mitähän minä tällä kertaa lupaisinkaan itselleni? Aloitetaan fikupuolesta ja siirrytään sen jälkeen joihinkin tylsempiin ja paljon perinteisimpiin verivaloihin.
- Säännöllinen maalaus/rakentelu/väsäys. En välitä tippaakaan mitä minä maalaan, kuinka paljon maalaan ja koska maalaan. Kuhan vain kuukauden välein voisin katsella jotain valmista peukaloa näyttäen, olen tyytyväinen. Vaikka 20 rottaa tammikuussa, 10 Helffiarsua helmikuussa, maaliskuussa joku pähee dioraama jne. Ihan sama, kuhan vain väkerrän jotain.
- En osta ainuttakaan muovinpalasta ennen kuin pääsen nykyisistäni eroon, niistä joista haluan päästä. Kesällä olleet kauppafestivaalit olivat siinä mielessä kivoja, että pystyi ihan hyvällä omatunnolla tuhlata sitä rahaa mihin sattuu kun ensin oli vain päässyt eroon niistä "liika"fikuista. Voisihan sillä rahalla toki tehdä muutakin kuin pistää seuraavaan tassuun, mutta on siinä jotain jännääkin kun ostaa uusia ukkoja rahoilla, mitä vanhoilla onkaan saanut tienattua.
- Ilmarin kanssa joku pelikerta 40k:n puolella pidettiin Porin 40k-dissfest 2011 ja siitä seurasi ajatus omien sääntöjen rakentelusta. Vähän jäänyt tuo projekti vähemmälle viimeisen puolen vuoden aikana, mutta kaippa sitä voisi alkaa taas herättelemään elloon. Kaikki siistit taulukot ja liikesäännöt on kondiksessa ainakin paperilla ja satunnaisilla heitoilla näppäimistön vieressä. Kaippa sitä voisi psykologiaan seuraavaksi iskeä kouransa.
- Sama homma Faban puolella, ehkä ja kenties. 40k edition of me on tärkeämpi, koska sitä ei voi pelata edes vanhoilla säännöillä.
- Aina ku jaksaa, voisi sitä kirjoittaa vähän armeijafluffia Fabaan. Kummasti sitä kun tämän vuoden aikana on kirjoitellut toista sivua, sitä huomaa mopon karanneen jossain kohtaa tarinoita ja eräänä kauniina päivänä painoinkin jokaiselle tekstinpalaselleni deleteä. Josko sitä tällä kertaa voisi pysyä jalat maassa.
Eiköhän tuossa ole tälle harrastukselle ihan hyvin lupauksia. Maalaa säännöllisesti, kirjoita fluffia, jatka omia sääntöjä. Jooh, eiköhän onnistu. Mitäs mie sitten tämän harrastuksen ulkopuolella lupaisinkaan?
- Kolmas vuosi lukijana lähtee käyntiin. Ensimmäisen vuoden kohokohta oli Narnia, tuo ihana Fantasian perikuva, jonka rinnalla kaikki muut kalpenevat. Tämän vuoden kohokohta oli Kissasoturit, jotka ovat kiikun kaakun rajoilla viime vuoden Fantasiapläjäyksen kanssa, kovassa yhteenotossa parhaimman kirjallisuuden tittelistä taistelemassa Ennico Morriconen "Sixty minutes to what":in säestämänä. En usko, että tämän vuoden kohokohta tulisi olemaan finaalikaksikossa, mutta ehdottomasti sellainen pronssimitalisti pitää löytää. Josko sitä vaikka siirtyisi klassikkokauhuun ja lukisi viimeinenkin pitkän odotuksen jälkeen suosikkihirviöittemme tarinat. Draculaa, Frankensteiniä ja näitä mie meinaan.
- X0:n achievement-hunt niissä peleissä, missä se on jäänyt tekemäti. Ikuisuusprojekti.
- Ninja Gaiden 2 Master Ninja:n viimeistely. Kovasti yritin, mutta en tänä vuonna voinut viimeinkin, voisiko sitä verivalaksi jo kutsua, toteuttaa toista suurta pelisaavutustani, jolloin kovan työn jälkeen voin sanoa pelille, joka teki pelaamisesta henkilökohtaisen taistelun jo aikakausia sitten, että enää maailmassasi ei ole mitään valloitettavaa. Missionit olen hakannut kaikki, survivalissa olen ansainnut kultaa, mutta arvonimeni ninjana on vasta Sensei. Minä haluan olla Mestari.
- En koske tikullakaan Halo 4:een millään tavalla. En lue arvosteluja, en pelaa peliä, en edes katso sinne päinkään. Minulle, kaupan hyllyssä on vain tyhjä aukko. Tämähän aukkoni tulee seuraavan vuoden aikana?
Jooh, eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi saavutettavaa seuraavan vuoden ajaksi. Tärkeimmät on kuitenkin maalauksen säännöllisyyden ylläpitäminen, pronssimitalistin löytäminen ja Master Ninja. Muilla ei ole niinkään väliä. Jos nuo kolme saavutetaan, ihan sama miten muiden käy.
El edit: Ja Aki muistaa, että osa niistä VC:stä on miun. Elä vaan mene myymään niitä poies.
Uudenvuoden lupaukset ovat aina kivoja. Mitähän minä tällä kertaa lupaisinkaan itselleni? Aloitetaan fikupuolesta ja siirrytään sen jälkeen joihinkin tylsempiin ja paljon perinteisimpiin verivaloihin.
- Säännöllinen maalaus/rakentelu/väsäys. En välitä tippaakaan mitä minä maalaan, kuinka paljon maalaan ja koska maalaan. Kuhan vain kuukauden välein voisin katsella jotain valmista peukaloa näyttäen, olen tyytyväinen. Vaikka 20 rottaa tammikuussa, 10 Helffiarsua helmikuussa, maaliskuussa joku pähee dioraama jne. Ihan sama, kuhan vain väkerrän jotain.
- En osta ainuttakaan muovinpalasta ennen kuin pääsen nykyisistäni eroon, niistä joista haluan päästä. Kesällä olleet kauppafestivaalit olivat siinä mielessä kivoja, että pystyi ihan hyvällä omatunnolla tuhlata sitä rahaa mihin sattuu kun ensin oli vain päässyt eroon niistä "liika"fikuista. Voisihan sillä rahalla toki tehdä muutakin kuin pistää seuraavaan tassuun, mutta on siinä jotain jännääkin kun ostaa uusia ukkoja rahoilla, mitä vanhoilla onkaan saanut tienattua.
- Ilmarin kanssa joku pelikerta 40k:n puolella pidettiin Porin 40k-dissfest 2011 ja siitä seurasi ajatus omien sääntöjen rakentelusta. Vähän jäänyt tuo projekti vähemmälle viimeisen puolen vuoden aikana, mutta kaippa sitä voisi alkaa taas herättelemään elloon. Kaikki siistit taulukot ja liikesäännöt on kondiksessa ainakin paperilla ja satunnaisilla heitoilla näppäimistön vieressä. Kaippa sitä voisi psykologiaan seuraavaksi iskeä kouransa.
- Sama homma Faban puolella, ehkä ja kenties. 40k edition of me on tärkeämpi, koska sitä ei voi pelata edes vanhoilla säännöillä.
- Aina ku jaksaa, voisi sitä kirjoittaa vähän armeijafluffia Fabaan. Kummasti sitä kun tämän vuoden aikana on kirjoitellut toista sivua, sitä huomaa mopon karanneen jossain kohtaa tarinoita ja eräänä kauniina päivänä painoinkin jokaiselle tekstinpalaselleni deleteä. Josko sitä tällä kertaa voisi pysyä jalat maassa.
Eiköhän tuossa ole tälle harrastukselle ihan hyvin lupauksia. Maalaa säännöllisesti, kirjoita fluffia, jatka omia sääntöjä. Jooh, eiköhän onnistu. Mitäs mie sitten tämän harrastuksen ulkopuolella lupaisinkaan?
- Kolmas vuosi lukijana lähtee käyntiin. Ensimmäisen vuoden kohokohta oli Narnia, tuo ihana Fantasian perikuva, jonka rinnalla kaikki muut kalpenevat. Tämän vuoden kohokohta oli Kissasoturit, jotka ovat kiikun kaakun rajoilla viime vuoden Fantasiapläjäyksen kanssa, kovassa yhteenotossa parhaimman kirjallisuuden tittelistä taistelemassa Ennico Morriconen "Sixty minutes to what":in säestämänä. En usko, että tämän vuoden kohokohta tulisi olemaan finaalikaksikossa, mutta ehdottomasti sellainen pronssimitalisti pitää löytää. Josko sitä vaikka siirtyisi klassikkokauhuun ja lukisi viimeinenkin pitkän odotuksen jälkeen suosikkihirviöittemme tarinat. Draculaa, Frankensteiniä ja näitä mie meinaan.
- X0:n achievement-hunt niissä peleissä, missä se on jäänyt tekemäti. Ikuisuusprojekti.
- Ninja Gaiden 2 Master Ninja:n viimeistely. Kovasti yritin, mutta en tänä vuonna voinut viimeinkin, voisiko sitä verivalaksi jo kutsua, toteuttaa toista suurta pelisaavutustani, jolloin kovan työn jälkeen voin sanoa pelille, joka teki pelaamisesta henkilökohtaisen taistelun jo aikakausia sitten, että enää maailmassasi ei ole mitään valloitettavaa. Missionit olen hakannut kaikki, survivalissa olen ansainnut kultaa, mutta arvonimeni ninjana on vasta Sensei. Minä haluan olla Mestari.
- En koske tikullakaan Halo 4:een millään tavalla. En lue arvosteluja, en pelaa peliä, en edes katso sinne päinkään. Minulle, kaupan hyllyssä on vain tyhjä aukko. Tämähän aukkoni tulee seuraavan vuoden aikana?
Jooh, eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi saavutettavaa seuraavan vuoden ajaksi. Tärkeimmät on kuitenkin maalauksen säännöllisyyden ylläpitäminen, pronssimitalistin löytäminen ja Master Ninja. Muilla ei ole niinkään väliä. Jos nuo kolme saavutetaan, ihan sama miten muiden käy.
El edit: Ja Aki muistaa, että osa niistä VC:stä on miun. Elä vaan mene myymään niitä poies.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
VC:tä harkitsin tuossa todella vakavissani mutta ehdein jo päätymään demoneihin (Khorne).gobliini kirjoitti:Runt osta mun VC. Suht hyvä lähtökohta ja riittää se jo ittessään tohon 2400 vissiinkin.
Joten nyt VC:n nappulat saavat hetken aikaa odottaa. VC toki kiinnostaa edelleenkin itseäni joten täysin pois suljettua ei ole ettenkö sitäkin aloittaisi keräilemään tulevan vuoden aikana. Demonien maalaaminen kun pitäisi olla suht nopeaa hommaa, yksityiskohtia kun ei liiemmin näytä olevan eikä montaa väriäkään.
Palailen siis asiaan mikä VC:tä päätän aloittaa keräämään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Viimeistellä 10 000 pointin Karak-Hirn kääpiöarmeijani
- Maalata väh. 2400 pointtia Lizardmeneja
- Maalata väh. 2400 pointin Warriors of Chaoksen Khorne armeijan
- Ostaa Fortressin, siege towerin ja muurinmurtajan
- Tehdä maastoa
- Lupaan etten koskaan enää lähde Runtin opastamalle autoretkelle omalla autollani kokemäenjoenlaaksoon pahimpaan tulva-aikaan
- Olla vähintään 5 parhaan joukossa painonnoston yleisen sarjan sm-kilpailuissa maaliskuussa
- Maalata väh. 2400 pointtia Lizardmeneja
- Maalata väh. 2400 pointin Warriors of Chaoksen Khorne armeijan
- Ostaa Fortressin, siege towerin ja muurinmurtajan
- Tehdä maastoa
- Lupaan etten koskaan enää lähde Runtin opastamalle autoretkelle omalla autollani kokemäenjoenlaaksoon pahimpaan tulva-aikaan
- Olla vähintään 5 parhaan joukossa painonnoston yleisen sarjan sm-kilpailuissa maaliskuussa
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Half-breed
Kissasoturit mitään fantasiaa ole. Fiktiivistä nuortenkirjallisuutta pikemminkin. Lisäksi tylsää sellaista. Tasoltaan ovat kuitenkin ihan jeessiä, mutta en itse ainakaan lukisi ellei olisi "vähän pakko".El Capitan kirjoitti:- Tämän vuoden kohokohta oli Kissasoturit, jotka ovat kiikun kaakun rajoilla viime vuoden Fantasiapläjäyksen kanssa, kovassa yhteenotossa parhaimman kirjallisuuden tittelistä taistelemassa Ennico Morriconen "Sixty minutes to what":in säestämänä.
Ja lue jo niitä Tulen ja jään lauluja. Parasta fantasiakirjallisuutta ikinä.
Kuitenkin omat lupaukset. Noh yleensä figulupaukseni menevät päin helvettiä, mutta josko sitä lupaisi seuraavat:
- Delffit kuntoon, eli liiga-armeija kokonaan maalattu ens vuonna.
- Eldarit maalaihin 1k verran.
- Pelipöydälle lisää maastoa.
- Helffien väriteema setvittyä, ja 1,2k armeija kokoon (Ei kuitenkaan pakosti maaleihin).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Totta joka sana.Half-breed kirjoitti: Ja lue jo niitä Tulen ja jään lauluja. Parasta fantasiakirjallisuutta ikinä.
Lupaan (että edes toinen seuraavista toteutuu)
-Saan loput Bretit maalatuksi
-Maalattua kaikki ostos listalla olevat Necronit.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
-Maalata mariinit
-Ostaa Mariineita
-Maalata ostettuja Mariineita
-Ragettaa boostepille kuinka sen toimitusajat on perseestä
-Maalata Eldarit
-Ostaa Eldareita
-Maalata ostettuja Eldareita
-Faba-armeija
-Ostaa Mariineita
-Maalata ostettuja Mariineita
-Ragettaa boostepille kuinka sen toimitusajat on perseestä
-Maalata Eldarit
-Ostaa Eldareita
-Maalata ostettuja Eldareita
-Faba-armeija
No jos vaikka lupaan yrittää seurata teidän lupausten toteutumista......
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Lupaan, että saan kerättyä kaikki puuttuvat faba armeijat ainakin 1000 pisteen kokoisiksi.
Eipä muuta tartte varmaan lupailla.. Tarpeeksi yhdessä :)
Eipä muuta tartte varmaan lupailla.. Tarpeeksi yhdessä :)
Lupaan, että uuden Eldar-codexin ilmestymiseen mennessä minulla on maaleissa yksi kappale kutakin yksikköä, joka nykyisestä kirjasta löytyy.
Poikkeus, joka vahvistaa säännön ovat Shining Spearit, joiden suhteen suunnitelmani ovat vielä aivan liian sekavat.
Lisäksi lupaan myös ensi vuonna figubloggailla tehokkaasti asian vierestä.
Poikkeus, joka vahvistaa säännön ovat Shining Spearit, joiden suhteen suunnitelmani ovat vielä aivan liian sekavat.
Lisäksi lupaan myös ensi vuonna figubloggailla tehokkaasti asian vierestä.
Lupaan yrittää toteuttaa viimevuotiset lupaukset;)
Hmmm Déjà vu!?
Hmmm Déjà vu!?
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
lupaan, etten juuri tällä hetkellä, kun tätä kirjoitan, maalaa mitään. Ehkä myöhemmin. Ei voi tietää. Olettaa voi, että mikäli ensi vuosi tulee, niin maalaan, hengaan sotussa ja pelaan myös silloin, ellei jotain suurta muutosta ole tapahtunut. Eihän sitä silti koskaan tiedä.
Kalat meni kotio...
-
Henkka1986
Lupaan: hankkia puuttuvat lizarmen ukot , maalata niin paljon kun vain aika ja halu antaa myöden .