Forgeworld-kimppatilaus 19.12.2011 TEHTY
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Kardinaali
- Viesti:
Forgeworld-kimppatilaus 19.12.2011 TEHTY
Forgeworld, tuo herrasmiesharrastuksen uudelle herrasmiehisyyden tasolle vievä GW:n sisarfirma.
"Oh dear, this is shit expensive... I must have it! Jolly good!"
http://www.forgeworld.co.uk/
Kysymys on simppeli: Onko kiinnostusta Forgeworld-kimppatilaukseen? Meikäläinen pystyisi toimimaan tilauksen organisaattorina.
250 puntaa olisi maaginen raja, jotta saataisiin ilmaiset postituskulut. Ilman tuota yhteissummaa, kimppatilaamisesta ei hyödy yhtään mitään koska postit ovat oksettavat 15% tavaran myyntihinnasta.
Kertokaas oletteko mukana ja mahdollista ajankohtaa jos teille jotain esteitä tilauksen tekemisen suhteen on ennen aikaa X.
"Oh dear, this is shit expensive... I must have it! Jolly good!"
http://www.forgeworld.co.uk/
Kysymys on simppeli: Onko kiinnostusta Forgeworld-kimppatilaukseen? Meikäläinen pystyisi toimimaan tilauksen organisaattorina.
250 puntaa olisi maaginen raja, jotta saataisiin ilmaiset postituskulut. Ilman tuota yhteissummaa, kimppatilaamisesta ei hyödy yhtään mitään koska postit ovat oksettavat 15% tavaran myyntihinnasta.
Kertokaas oletteko mukana ja mahdollista ajankohtaa jos teille jotain esteitä tilauksen tekemisen suhteen on ennen aikaa X.
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ke 25.01.2012 14:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Forgeworld-kimppatilausta?
itse voisin ostaa ainakin tamurkhan, throne of chaos kirjan jos tilaus tehdään.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Tomb Stalker, koristeeksi vaikka jos ei sitä ikinä peluuttaiskaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- Kardinaali
- Viesti:
Tämä tulee varmasti nopeammin kuin mitä odotettiin, mutta näyttää siltä, että saamme tuon 250 £ kasaan ihan ydinporukankin kesken, joten tilaus tehdään pikimmiten venailematta. Maanantai- _ PÄIVÄLLÄ_ lähtenee tilaus. Tilisiirtoa mun suuntaan pitää olla suoritettuna viimeistään huomenna maanantaina 19.12. mennessä, että siirtyy mulle alkuviikosta.
Mukaan kelkkaan haluavat/ehtivät lähettäkää minulle s-postiin linkkilistat haluamistanne tuotteista kappalemäärien kera. Laittakaa viestin otsikoksi "Forgeworld *Nickisi tähän*". Laskekaa vielä viestin loppuun tuotteidenne yhteissumma PUNNISSA. Tarkkaa euromäärää on vaikea sanoa, ilmoitan teille siirrettävän euromäärän kun tiedän mitä lopulta tililtä on lähtenyt euroissa liikkeelle.
Linkkilistat minulle TÄNÄÄN.
S-postiosoite on kardinaali [ät] msn piste com
Mukaan kelkkaan haluavat/ehtivät lähettäkää minulle s-postiin linkkilistat haluamistanne tuotteista kappalemäärien kera. Laittakaa viestin otsikoksi "Forgeworld *Nickisi tähän*". Laskekaa vielä viestin loppuun tuotteidenne yhteissumma PUNNISSA. Tarkkaa euromäärää on vaikea sanoa, ilmoitan teille siirrettävän euromäärän kun tiedän mitä lopulta tililtä on lähtenyt euroissa liikkeelle.
Linkkilistat minulle TÄNÄÄN.
S-postiosoite on kardinaali [ät] msn piste com
Viimeksi muokannut Kardinaali, Su 18.12.2011 17:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Forgeworld-kimppatilaus 19.12.2011
Postia tulee, tuon tamurkhanin kirjan tahtoo hän............
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
The Doom of Mymeara here I come!
Thamrukan kirjaa näyttää väki halajan, mitähän sitä itse pistäisi pääasiallisena FaBa pelaajana tilaukseen. Onko hyviä ehdoituksia heittää ilmoille? Jotain kuitenkin tekesi mieli tilata nyt kun siihen mahdollisuus annetaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
no onhan tuolla vaikka mitä, esim empiren vaihtoehtofiguja tai tilaa vaikka kokonainen chaos dwarf armeija. uskon tamurkhani kirja olevan semmonen että sitä ei välttämättä hetken päästä varmaan enää saa mistään.Runt kirjoitti:Thamrukan kirjaa näyttää väki halajan, mitähän sitä itse pistäisi pääasiallisena FaBa pelaajana tilaukseen. Onko hyviä ehdoituksia heittää ilmoille? Jotain kuitenkin tekesi mieli tilata nyt kun siihen mahdollisuus annetaan.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Kardinaali
- Viesti:
Kiitos ei enää osanottajia. Teen tilauksen tänään maanantaipäivällä. Ilmoitan sen jälkeen euromääräisiä summia ja tilinumeron sähköpostissa. Stay tuned.
Tuleeko jo huomenna, tuleehan..............
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
No tottakai tulee! Tosin juuri lueskelin Warseerin foorumilta, että jouluruuhka on saanut Forgen varastotiimin vetämään itsensä hirteen kattopalkkeihin, joten ilmeisesti edes jouluksi luvatut eivät ehdi perille. Eli me saadaan varmaan vasta ylihuomenna?
PS. Mähän saan osallistua seuraavaan 40k-liigaan Eldar Corsairs listalla eiks jee?
PS. Mähän saan osallistua seuraavaan 40k-liigaan Eldar Corsairs listalla eiks jee?
Viimeksi muokannut Furinji, Ma 19.12.2011 09:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kardinaali
- Viesti:
2012 jouluksi lupasivat.
- Kardinaali
- Viesti:
Saattaapi olla niin, että menee tilauksen ajankohta vasta huomiseen koska siirsin itselleni tilille josta olin maksamassa viikonloppuna rahaa tätä varten. Ei ainakaan vielä näkynyt.
- Kardinaali
- Viesti:
Mielestäni palkinnon arvoinen suoritus triplapostauksesta, mutta tsekatkaa sähköpostinne osallistujat! Maksakaas kaikki tänään sitten!
8/8 :sta osallistujasta maksanut.
8/8 :sta osallistujasta maksanut.
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ke 25.01.2012 14:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Kardinaali
- Viesti:
Quatro-kombo!
Tilaus on saapunut tänään 10.1. kuriirin toimesta. Tavaraa on yritetty toimittaa jo viime viikon torstaina minulle, mutta en ole ollut sopivaan aikaan paikalla. :)
Tsekatkaa S-postinne.
8/8 :sta osallistujasta saanut tavaransa ja maksaneet pari euroa kurssimuunnosta.
Tilaus on saapunut tänään 10.1. kuriirin toimesta. Tavaraa on yritetty toimittaa jo viime viikon torstaina minulle, mutta en ole ollut sopivaan aikaan paikalla. :)
Tsekatkaa S-postinne.
8/8 :sta osallistujasta saanut tavaransa ja maksaneet pari euroa kurssimuunnosta.
Re: Forgeworld-kimppatilaus 19.12.2011 TEHTY
Mielenkiinnosta pitää udella; milloin mahdollisesti seuraava kimppatilaus?
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Forgeworld-kimppatilaus 19.12.2011 TEHTY
Jaa'a. Jos sitä meidän porukan näkövinkkelistä tarkastelee niin tuskin hetkeen. Jokainen tilasi forgesta viimeksi juuri sen mitä oli tarvinnut ja siinä se. Mutta, mistä sitä tietää koska sitä innostuu, mutta ei kannata henkeään pidätellen ainakaan odottaa.