Niinpä, megalauttoja vastaan ei toimi joten meillä olisi tässä sitten siis kolme kappaletta 300 pisteen ryhmiä poistamassa fanaatikkoja, kotkia ja muuta pientä tauhkaa kentältä.Superarjalainen kirjoitti:Word, dawg :DKomppaamattomissa nyt tuskin edes 3x10 yksikköä hirveästi saa aikaan niitä järjettömiä jalkaväen megalauttoja vastaan. :D
Se hexwraithien sääntö menee sillee et jokaisen HW:n pitää koskettaa vihu-unittia. Jos 10 yksiköstä vain 3 osuu viholliseen niin silloin tulee vain 3 hittiä.
Sitten kun saat tämmöisestä paskasta tarpeeksesi, niin itkupotkuraivarin partaalla menet siihen lautan kylkeen. Oho, tulee Hero ja tappaa taikamätkäyttämellä yhden Hexwraithin, joten et vie enää edes rank bonareita pois. Yleensä tappaa helposti useammankin... Ei nää vaan mitään kontaktia viholliseen kestä, joten ollaan kiltisti supportissa eikä yritetä varastaa show'ta zombeilta ja muilta haisuleilta.
Hokasin tuossa justiinsa jotta Hexwraithit tosiaan saa mennä niin monesta ryhmästä(vihollisen tai omien ) läpi vuorossa kuin liike vaan sallii, ja kaikista näistä läpijuostuista (vihollisen)yksiköistä valitaan sitten yksi johon ne autohitit tehdään. Huhhuh kun on joustavaa. Superhäröpalloa suorastaan. Näille on myös mahdollista yhdellä kirjan bound spell magic itemeistä antaa Extra Attack special rule, joka koskee myös ratsujakin.
En taida ehtiä nukkumaan tänä yönä. :(
Abyssal Terror on yhä Abyssal Error. Hesus sentään miten nolo yksikkö. Tämä on kuin Wyvernistä tehty vitsiversio.
Coven Thronen saa Vampire Herollekin, mutta Abyssal Errorin vain Lordille. En.. ei... mitä. O_o
Joo, saa tuon Errorin myös Necromancer Lordille. No SITTEN se on varmaan tosi hyvä ratkaisu! xD xD xD
...Minä teen tämän figun. Pitäköön IPP Lordinsa Coven Thronella, minulle tulee GW:n wanha Winged Nightmare ja Mounted Necromancer sen selkään! :D :D
Hmm, Finecastia, olisi ensimmäinen Finecast -figuni, 39€ hinta GW:llä plus sitten vielä Necromancer, Fantsusta saisi halvempana sen muttei ole Abyssalia siellä... Ensi kuuhun menee tämä projekti kuitenkin, jospa joku Sotussa möisi minulle wanhan ja käytetyn Winged Nightmarensa. ;)