Tarinakisa 2012
Re: Tarinakisa 2012
Amano.
Opettaja lähetti biisilistan keväälle. Rushin YYZ, Yesin Roundabout, Camelin Freefall... Hyvää kevättä vaan kaikille. :)
Opettaja lähetti biisilistan keväälle. Rushin YYZ, Yesin Roundabout, Camelin Freefall... Hyvää kevättä vaan kaikille. :)
Tein hieman taustatutkimuksia ja taitaapa tosiaan mennä tuo CM kokeiluun. Voisin vielä huvikseni kysyä että kummasta pidät enemmän, alkuperäisestä vai tummasta?Rune kirjoitti:Captain Morgan. 'nuff said.Goblinoid kirjoitti:Risen 2 ennakkotilattu. Huhtikuussa siis ostamaan rommipullo piraattiteemaisen pelin aloittamisen kunniaksi. Niin ja sen että Piranha Bytesiltä tulee jälleen Gothicien manttelia kantava roolipeli.
Rune, mikä on rommisuosituksesi? Itse olin ajatellut Havana Clubia.
Vois kokeilla kyseistä komboa joku kerta :DXenon kirjoitti:Goblinoid sitten vielä skottilaista piraatti metalia soimaan taustalle. :D
http://www.youtube.com/watch?v=3hkM0M-JJXA
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Alkuperäisestä, mutta menihän tuo mustakin kun viimeksi join. :)
Tällä hetkellä kiinnostaa: Yliopisto.
Not.
Yhtään.
Tahon pois.
Tällä hetkellä kiinnostaa: Yliopisto.
Not.
Yhtään.
Tahon pois.
Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
Ja nyt alkaa Super Bowl XLVI. Otin moisen takia jopa töistä vapaata, joten ->
- Half-breed
Joku oikeasti kattoo egghandin pelaamista rapakon tällä puolen?Diogenes kirjoitti:Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Itse asiassa aika moni, varmaan kymmenkunta kaveria/tuttua katsoi ton. Tai sitten mulla on vain omituisia kavereita ja tuttuja :DHalf-breed kirjoitti:Joku oikeasti kattoo egghandin pelaamista rapakon tällä puolen?Diogenes kirjoitti:Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
Itä-Suolen ylipapisto ablablabalaaa... kyllä se taloushistorian tentti menee hyvin tälläkin lukemisella. Ihan varmasti menee. Pakko mennä. Yhyy.
Ostin myös ensimmäiset (ja viimeiset) failcast-figut, kun oli saatava harlekiineja. Nyt itken verta seinään päin maalauspöydän ääressä.
Ostin myös ensimmäiset (ja viimeiset) failcast-figut, kun oli saatava harlekiineja. Nyt itken verta seinään päin maalauspöydän ääressä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Word.Diogenes kirjoitti:Itse asiassa aika moni, varmaan kymmenkunta kaveria/tuttua katsoi ton. Tai sitten mulla on vain omituisia kavereita ja tuttuja :DHalf-breed kirjoitti:Joku oikeasti kattoo egghandin pelaamista rapakon tällä puolen?Diogenes kirjoitti:Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
Hassua kun -12 tuntui tänään lämpimältä. Jokohan tuo kevät olis tulossa? :D
Sama täällä. Oli aika jämmä tunne kun menee ulos ja tuuli pyyhkii kasvoja.. "Hittolaine, täähän tuntuu lämpöiseltä!"Rune kirjoitti:Word.Diogenes kirjoitti:Itse asiassa aika moni, varmaan kymmenkunta kaveria/tuttua katsoi ton. Tai sitten mulla on vain omituisia kavereita ja tuttuja :DHalf-breed kirjoitti:Joku oikeasti kattoo egghandin pelaamista rapakon tällä puolen?Diogenes kirjoitti:Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
Hassua kun -12 tuntui tänään lämpimältä. Jokohan tuo kevät olis tulossa? :D
Mut hittolainen tätä päällekkäisten projektien määrää. On pitäny kirjoittaa neljä sivua luentopäiväkirjaa mutta ei vaan huvita eikä haluta. Ja joka päivän jälkeen sen kirjottaminen on rahtusen työläämpää koska se on.. No, luentopäiväkirja.
Huomenna mun on kyllä ihan pakko alottaa se, ei tästä tuu muuten mitään.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Ei kun tänään. Luentopäiväkirjat ei ole muuta kuin tajunnanvirtaa. Se on oikeesti helpompaa aloittaa NYT eikä kohta. Kirjoita 15 minuuttia, ja jos tuntuu siltä niin puoli tuntia lisää. Ei sitä tekstiä niin tarvitse miettiä.Goblinoid kirjoitti:
Sama täällä. Oli aika jämmä tunne kun menee ulos ja tuuli pyyhkii kasvoja.. "Hittolaine, täähän tuntuu lämpöiseltä!"
Mut hittolainen tätä päällekkäisten projektien määrää. On pitäny kirjoittaa neljä sivua luentopäiväkirjaa mutta ei vaan huvita eikä haluta. Ja joka päivän jälkeen sen kirjottaminen on rahtusen työläämpää koska se on.. No, luentopäiväkirja.
Huomenna mun on kyllä ihan pakko alottaa se, ei tästä tuu muuten mitään.
Tuo on ihan viitsimiskysymys. Niin itsellä kuin muillakin. :)
En ees rupea luettelemaan mitä kaikkea pitäis tehdä ja mitä on jäänyt jo tekemättä.
-
Usermaatra
Raah, miksei tänään paista aurinko. Raah, miksi pitää mennä töihin. Raah miksi miksi miksi.
Pännii minua jotenkin, mitä sitä tekisi, johonkin kouluun ois kiva mennä, mut armeijakin pitäs hoitaa pois alta ja ärsyttää vielä lisää.
Onneksi voi harrastaa arkipäivän luxuryä syömällä hyvän aamiaisen ja kuuntelemalla Radical Facea.
Miten muilla tiistai? Onko kiva ko Sauli headbangas tiensä kansan sydämiin?
Pännii minua jotenkin, mitä sitä tekisi, johonkin kouluun ois kiva mennä, mut armeijakin pitäs hoitaa pois alta ja ärsyttää vielä lisää.
Onneksi voi harrastaa arkipäivän luxuryä syömällä hyvän aamiaisen ja kuuntelemalla Radical Facea.
Miten muilla tiistai? Onko kiva ko Sauli headbangas tiensä kansan sydämiin?
Mä taas mietin et pitäiskö mennä takas armeijaan? Ei tunnu siviili mitään antavan, ärsyttää. Nooh katotaan jos vaikka sais keväällä opiskelupaikan.. tai työpaikan. Pitäis kai niihin valintakokeisiin lukea.. tai alkajaisiksi keksiä minne hakea! Miks joillekki suodaan jo pienenä sellanen visio mitä he haluavat tehä isona??
Sauli ei ollu mun ehdokas, mut ohan se aika 'turvallinen' presidentti. Ei tehä mitään ni kukaan ei suutu meille.
Sauli ei ollu mun ehdokas, mut ohan se aika 'turvallinen' presidentti. Ei tehä mitään ni kukaan ei suutu meille.
Hän on puhunut.
- Half-breed
Just hyvinhän ne vaalit meni. 56 vuoden vassareiden ja kepulaisten valtakausi on päättynyt. Josko Suomeen saataisiin nyt presidentti Niinistön johdolla järkeä.
Mutta mitäs tässä. Gradua piti alotella tänään, mutta enpä saanu alotettua. Sentään sain ajat varattua yliopiston terveystarkastukseen ja hammaslääkäriin, niin ne on sitten kunnossa. Tulipahan vielä viimeisteltyä neljä Witch Elffiä, eli enää lakkaus, static grass ja basen reunat, ja ne on valmiit. Ei ihan hukkaan mennyt aamupäivä. Nyt vain pitäisi kerätä motivaatio seminaaritunnille menemiseen. Sentään siellä ei kyseenalaisteta sitä, miksi läppäri on mukana tunnilla, niin voi siinä keskustelun lomassa hieman tsekkailla netin ihmeitä.
Mutta mitäs tässä. Gradua piti alotella tänään, mutta enpä saanu alotettua. Sentään sain ajat varattua yliopiston terveystarkastukseen ja hammaslääkäriin, niin ne on sitten kunnossa. Tulipahan vielä viimeisteltyä neljä Witch Elffiä, eli enää lakkaus, static grass ja basen reunat, ja ne on valmiit. Ei ihan hukkaan mennyt aamupäivä. Nyt vain pitäisi kerätä motivaatio seminaaritunnille menemiseen. Sentään siellä ei kyseenalaisteta sitä, miksi läppäri on mukana tunnilla, niin voi siinä keskustelun lomassa hieman tsekkailla netin ihmeitä.
Jaa, pressan johdolla järkeä? Kekkosen (joka sentään OLI vielä presidentti) jälkeen meillä oli Koivisto, joka oli aivan uskomaton pelle (jätkästä ei ollut lopulta pitämään edes uudenvuodenpuheita, pisti pääministerin senkin paskan hoitamaan), sitten tuli joku läski aku ankka vaappumaan edestakaisin ""no, kyllähän minulle aina makkara maistuu"), ja sitten piti vaihteeksi saada joku seinästäreväistynnäköinen apina ihan sen takia että saadaan naispressa.Half-breed kirjoitti:Josko Suomeen saataisiin nyt presidentti Niinistön johdolla järkeä.
Mutta joo, olet oikeassa, TUOSSA jatkumossa ei kyllä paljoa paskempaa enää voinut saada, kun Väyrystä ei kerta saatu jonon jatkeeksi. Eli suunta lienee vain ylöspäin.
Positiivista on imo jo se, että valtiovierailulle tulevat ulkomaalaiset poliitikot eivät ole akuutissa vaarassa sekoittaa istuvaa presidenttiä romaanikerjäläiseen. Nyt presidentti saattaa taas päästä jopa jenkkien päällikön puheille, kun "aikatauluongelmat" yllättäen katoavat.
Eyes that fire and sword have seen
@Gila ja Half-breed
LOL
LOL
PÖH! tummaa havanna clubii, kaikki köyhät voi sit juoda jotain litkuja...:DDiogenes kirjoitti:Rommin on oltava Pecoulia, eikä mitään lasten mehuja :D
edit: ja kunnon ihminenhän ei sit sotke sitä limsaan.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Vettä saa kraanastakin, paskaako sitä viinakaupasta kotiin kantamaan ;)santso kirjoitti:PÖH! tummaa havanna clubii, kaikki köyhät voi sit juoda jotain litkuja...:D
Katsottiin just Black Hawk Down vaimon kaa, tuolleen ihan fluffina Force on Force -vääntöihin, on se vaan ihan perhanan kova mättö leffaksi.
- Half-breed
Joo. Black Hawk Down on kyllä oikein kiva pätkä. Ehkä vähän liikaa se näyttää jenkit supersotilaina, mutta sentään se pitää jonkin verran järkeä ja realismia mukanaan. Eritoten yYllättävän hyvin Ridley Scott on pitänyt jenkkijeejeen poissa leffastaan, vaikka se välissä nostaa rumaa päätänsä. Eritoten ihmettelen sitä miten koko leffassa ei näy sotilaiden vaimoja/tyttöystäviä itkemässä kuolleiden puolesta ja osoittamassa humaaniuuttaan ála Olimme sotilaita, joka oli keskivertoa heikompi rymistely joka sotkeutu paskaan tuon sivujuonensa takia. En oikeasti käsitä miksi sotaleffaan pitää ympätä turhaakin turhempi sivujuoni siitä miten sotilaiden vaimot itkee miestensä puolesta. Naisten kalastelua? Oikeasti tuollaiset leffat/sarjat pärjää paremmin ilman niitä vaimoja. Ei Pelastakaa sotamies Ryan sitä tarvinnut, eikä myöskään BoB, tai Generation Kill. Paljon parempi ilman.Diogenes kirjoitti:Katsottiin just Black Hawk Down vaimon kaa, tuolleen ihan fluffina Force on Force -vääntöihin, on se vaan ihan perhanan kova mättö leffaksi.
Itse asiassa ei mulle hirveämmin tullut tuollaista supersotilasfiilistä tuosta kuitenkaan. Totuushan on, että jenkeillä oli siellä sekä koulutus- että varusteylivoima, ja kun lopputulos on parikymmentä KIA jenkkiä ja tuhatkunta somalia, niin aika tehokkaasti siellä on pojat tapelleet.Half-breed kirjoitti:Joo. Black Hawk Down on kyllä oikein kiva pätkä. Ehkä vähän liikaa se näyttää jenkit supersotilaina, mutta sentään se pitää jonkin verran järkeä ja realismia mukanaan.
EDIT: Seuraavaksi sitten leffojen parissa Irakiin, katsotaan tänään Green Zone.