1.5cm x 0.7cm x 7.8cm. 6 kappeletta yhdessä blisterissä.kiintins kirjoitti:Minkä kokoisia Instant Moldit ovat?
Instant Mold
Re: Instant Mold
Miau.
Tilasin itse fantikasta setin, kun näin CMONin videon. Pitäisi saapua lähipäivinä. Tarkoituksena olisi lähinnä tehdä base-inserttejä ja mahdollisesti jotain pienimuotoista konvertointiakin Carnevale-porukkaani.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Sami Jumppanen
Onko kukaan koettanut tehdä noilla Mariin biken renkaita? Tuleeko hyvää jälkeä?
Uskoisin että onnistuu kunhan tekee ison ja tukevan kaksipuolisen muotin huolella. Muodoltaanhan renkaat helpohkot toistaa.Sami Jumppanen kirjoitti:Onko kukaan koettanut tehdä noilla Mariin biken renkaita? Tuleeko hyvää jälkeä?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Kardinaali
- Viesti:
Tuossa on omia väkerryksiäni Instant Moldia hyödyntäen:
Budjetti-Nurglingeja demoniarmeijaan: http://kardinaali.blogspot.com/2011/10/ ... tahan.html
Suomuviitta Vulkan He'Stan -konversiolle: http://kardinaali.blogspot.com/2012/02/ ... iitta.html
Nurglingit kun ovat niin monimuotoisia ja voivat näyttää hieman epämääräisiltäkin, niin ei haittaa käytännössä yhtään vaikka joku valaminen ei ihan täysin nappiin menisikään. Sinne muiden joukkoon vaan ja maalia pintaan.
Budjetti-Nurglingeja demoniarmeijaan: http://kardinaali.blogspot.com/2011/10/ ... tahan.html
Suomuviitta Vulkan He'Stan -konversiolle: http://kardinaali.blogspot.com/2012/02/ ... iitta.html
Nurglingit kun ovat niin monimuotoisia ja voivat näyttää hieman epämääräisiltäkin, niin ei haittaa käytännössä yhtään vaikka joku valaminen ei ihan täysin nappiin menisikään. Sinne muiden joukkoon vaan ja maalia pintaan.
Boostep.fi:stä Instant Moldia 13,95 € hintaan. Tuntuu nousseen hinta ainakin kerran vuoden sisällä. Aiemmin jotain päälle 11 €.
En omista, ei kokemusta, mutta hankinnassa on...
-b-
En omista, ei kokemusta, mutta hankinnassa on...
-b-
Viimeksi muokannut Believer, Ti 12.02.2013 19:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Onko mitään muuta tuotetta joka korvaisi ton instant moldin. Sitä ei vaan saa näköjään Suomesta, tai en vaan löydä.
- Kaapelikala
Fantsua et jaksanut kokeilla? Helsingissä ihan hyllytavaraa.jyri87v kirjoitti:Onko mitään muuta tuotetta joka korvaisi ton instant moldin. Sitä ei vaan saa näköjään Suomesta, tai en vaan löydä.
- Half-breed
Kyllä se ihan kaikissa Fantsuissa on hyllytavarana.Kaapelikala kirjoitti:Fantsua et jaksanut kokeilla? Helsingissä ihan hyllytavaraa.jyri87v kirjoitti:Onko mitään muuta tuotetta joka korvaisi ton instant moldin. Sitä ei vaan saa näköjään Suomesta, tai en vaan löydä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No onpa... Päivän hinta boostepissä 15,72 €! Vielä ennen joulua 13,95 € ja keväällä 2012 reilut 11 €. Aika hurjaa..
Viimeksi muokannut Believer, Ti 12.02.2013 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-: Keep on believing, don't lose hope
No, onneksi sitä ei lähtökohtaisesti tarvitse ostaa lisää. Ellet saa joten kaikkea hassattua tai käytä myotteihin jotka tahdot säästää.
- Kaapelikala
GW:n tuote X oli n euroa. Hinnankorotuksen jälkeen se oli 1,6n euroa. 60% hinnankorotus, dzädääm!Believer kirjoitti:No onpa... Päivän hinta boostepissä 15,72 €! Vielä ennen joulua 13 € ja keväällä 2012 11 €. Aika hurja.
Korvaava tuote on Friendly Plastic. Käyttäytyy ihan samalla tavalla, mutta ei ole (yleensä) läpinäkyvää.