Mutta joo, toi Nimien käyttö on kyllä ehottomasti parannuttava, tahdon itekki seota heiän kanssaan, niin miksi voisin edes kuvitella että lukia pysyis paremmin kärryillä? Et kiitos varsinkin tuosta pointista.
Mitä mantikoreen tulee, niin jep, aika pitkälle tuntuu kantavan, ja aika jäätävällä vauhilla vielä, jos meinais 80km taittaa minuutissa :D Jep, tarinasta löytyy paaljon kummallisuuksia...
Tota faktaa en tiennytkään sentineleistä, sen vehkeen tuntemus perustuu (toistaiseksi) vain IG codexiin mallia oisko toisiksi tai kolmanneksi uusin, jossa ei mainittu moista.Lexicanum kirjoitti:They are fitted with advanced gyro-stabilizers to improve their balance, and their powerplants include noise-reduction technology for stealthy operation.
Ei tämä ole mikään kilpailu :) Sun tarinas on monta kertaa parempi minun, ite ainakin pidän sitä jännittävämpänä. Ja oikeasti, ainoat mokat mitä mua hiukan harmitti oli ne the ja a/an sanan puuttumiset, mitkä ei kuitenkaan vaikuta itse tarinan sisältöön mitenkään. Ja itse pidän sitä itse tarinaa (ja erityisesti juonta) tärkeimpänä, en sitä kieliasua (vaikka useasti nuo kaksi kulkevat käsi kädessä).Remos kirjoitti:mokaan sen englannin kielen kanssa aika mahtavasti nämä kohdat. Koita siis päihittää ainakin mut dialogissa!