[40k] Lt. Inan puhdistus: Luku 5 (23.02.12)

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Veripallo

Re: [40k] Lt. Inan puhdistus: Luku 5 (23.02.12)

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Ei tässä voi muuta sanoa kun että kiitos, että oot vaivautunu kirjoittaa noin rikasta ja rakentavaa palautetta. En mun oikeastaan kannata tässä mitään puolustuksenikaan sanoa, kun itekkin huomasin samatapasia ongelmia koko tarinan läpi (jos on unohtanut lähes totaalisesti, mitä on ite kirjoittanu, niin sillon voi ittensä betaamisesta ollakkin hyötyä I tell you) :) Se tietysti on iso miinus, jos en ole onnistunut parantamaan tossa uusimmassa osuudessa. Toki homma on vaikea, koska yritän kirjoittaa sen samalla tyylillä kuin ennen, niin väistämättä siihen sisältyy samaa kuraa. Eri asia sitten, pystyisinkö lainkaan touttamaan parempaa luettavaa?

Mutta joo, toi Nimien käyttö on kyllä ehottomasti parannuttava, tahdon itekki seota heiän kanssaan, niin miksi voisin edes kuvitella että lukia pysyis paremmin kärryillä? Et kiitos varsinkin tuosta pointista.

Mitä mantikoreen tulee, niin jep, aika pitkälle tuntuu kantavan, ja aika jäätävällä vauhilla vielä, jos meinais 80km taittaa minuutissa :D Jep, tarinasta löytyy paaljon kummallisuuksia...
Lexicanum kirjoitti:They are fitted with advanced gyro-stabilizers to improve their balance, and their powerplants include noise-reduction technology for stealthy operation.
Tota faktaa en tiennytkään sentineleistä, sen vehkeen tuntemus perustuu (toistaiseksi) vain IG codexiin mallia oisko toisiksi tai kolmanneksi uusin, jossa ei mainittu moista.
Remos kirjoitti:mokaan sen englannin kielen kanssa aika mahtavasti nämä kohdat. Koita siis päihittää ainakin mut dialogissa!
Ei tämä ole mikään kilpailu :) Sun tarinas on monta kertaa parempi minun, ite ainakin pidän sitä jännittävämpänä. Ja oikeasti, ainoat mokat mitä mua hiukan harmitti oli ne the ja a/an sanan puuttumiset, mitkä ei kuitenkaan vaikuta itse tarinan sisältöön mitenkään. Ja itse pidän sitä itse tarinaa (ja erityisesti juonta) tärkeimpänä, en sitä kieliasua (vaikka useasti nuo kaksi kulkevat käsi kädessä).
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”