PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 26.1. 13->)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Vesihiisi

Re: PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 17.12. 14.40

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Miitti olisi kiva. 3.3. ainakin luulisin pääseväni paikalle, jos nyt ei mitään kovin mullistavaa estettä tule tietoon. Mahdollisesti tuo 10.3. sopisi myös, mutta en nyt ihan varmasti osaa näistä vielä sanoa.
Miau.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Molempi parempi tai jotain. Nyt ei ole edes ponimiittiä tiellä.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Miekin voisin vaikka koettaa ilmestyä paikalle, nyt kun aikaakin saattaisi olla muutenkin kuin kello kahden jälkeen yöllä. Ja miulla saattaa jopa olla jotain maalattuakin kenties olemassa vuosien tauon jälkeen, niin on jotain mitä bashauttaa sitten immeisillä :)

3.3. voisi sopia miulle paremmin, kun tossa seuraavana viikonloppuna taitaa taas alkaa kaiken näköiset tehtävät painaa päälle, tosin varmana silloin 10.3.:kin aina jokusen hetken saa painittua vapaaksi :)

yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Eini kirjoitti:Moi

Olisi varmaan aika suunnitella seuraavaa miittiä pitkän hiljaiseln jälkeen. Kävisikö kenties 3.3. tai 10.3.?
Hah!

Sä suunnittelet tarkoituksella nää siten, että mä en pääse paikalle; 3.3. oon Lapissa, 10.3. on kasa tanssitreenejä ja illalla menoa, jota en pääse siirtämään. :( Mutta tavatkaa toki muulla joukkiolla, jos tapaatte 10.3., katson josko ennätän paikalle pikkutuokioksi jossakin välissä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Day kirjoitti:Sä suunnittelet tarkoituksella nää siten, että mä en pääse paikalle; 3.3. oon Lapissa, 10.3. on kasa tanssitreenejä ja illalla menoa, jota en pääse siirtämään. :( Mutta tavatkaa toki muulla joukkiolla, jos tapaatte 10.3., katson josko ennätän paikalle pikkutuokioksi jossakin välissä.
ouh... : ( Hyljimme toisiamme tai jotain. Onko päiviä, jotka sopisivat siulle varmasti lähitulevaisuudessa?

Noh, koska tällä hetkellä 3.3. näyttäisi sopivan muille mielipiteensä ilmaisseille paremmin, sen voisi lyödä lukkoon. Otetaan vaikka uusiksi 10. päivä jos intoa riittää ja ihmiset ehtivät paikalle.

Tietysti uudet tuttavuudet ovat tervetulleet mukaan. Jos kysyntää löytyy, on mahdollista järjestää taas yhteislähtö Kampin tienoilta. Muuten saapumisohjeet löytyvät täältä:

http://www.nopat.fi/2011/maalaus-ja-rak ... -klo-1500/
State of harmony, the absence of hostility.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Eini kirjoitti:
Day kirjoitti:Sä suunnittelet tarkoituksella nää siten, että mä en pääse paikalle; 3.3. oon Lapissa, 10.3. on kasa tanssitreenejä ja illalla menoa, jota en pääse siirtämään. :( Mutta tavatkaa toki muulla joukkiolla, jos tapaatte 10.3., katson josko ennätän paikalle pikkutuokioksi jossakin välissä.
ouh... : ( Hyljimme toisiamme tai jotain. Onko päiviä, jotka sopisivat siulle varmasti lähitulevaisuudessa?

Noh, koska tällä hetkellä 3.3. näyttäisi sopivan muille mielipiteensä ilmaisseille paremmin, sen voisi lyödä lukkoon. Otetaan vaikka uusiksi 10. päivä jos intoa riittää ja ihmiset ehtivät paikalle.

Tietysti uudet tuttavuudet ovat tervetulleet mukaan. Jos kysyntää löytyy, on mahdollista järjestää taas yhteislähtö Kampin tienoilta. Muuten saapumisohjeet löytyvät täältä:

http://www.nopat.fi/2011/maalaus-ja-rak ... -klo-1500/
Voisitko laittaa linksun [url]-tageihin? Osa selaimista lyhentää noita pitkiä sanoja...
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Saapumisohjeet saa reittioppaasta. Keskustasta pääsee busseilla 21V, 65, 65a ja b, 66. Kertsin osoite on Nahkahousuntie 5.
Kersin esittelysivu.

Edit: Ennin linkki, kliks.
Viimeksi muokannut Merimetsä, To 23.02.2012 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
yrska
Peliporukkavalvoja

Onko tämä nyt tapahtumassa vai jääkö hamaan tulevaisuuteen kun Eino ei pääse välttämättä paikalle viihdyttämään meitä annettuina ajankohtina?

Lähinnä sillä, että tietäisi vähän miten aikatauluttaa muut jutut...

yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

yrska kirjoitti:Onko tämä nyt tapahtumassa vai jääkö hamaan tulevaisuuteen kun Eino ei pääse välttämättä paikalle viihdyttämään meitä annettuina ajankohtina?

Lähinnä sillä, että tietäisi vähän miten aikatauluttaa muut jutut...

yrska
Mihin ihmeeseen te minua tarvitsette? Enhän mä ole enää edes figuvastaava tai muutenkaan järjestä mitään. Jos Eini ei pääse, sitten olisi jo ongelma. :D
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Eini
Conitress

Minun puolestani miitataan vaan 3. päivä. :) Täytyy vain saada varmistus, että kerhoisäntä on paikalla niin päästään sisään jos aiomme miitata Lauttasaaressa.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Eini kirjoitti:Minun puolestani miitataan vaan 3. päivä. :) Täytyy vain saada varmistus, että kerhoisäntä on paikalla niin päästään sisään jos aiomme miitata Lauttasaaressa.
Pistin askartelumestarille meiliä, kun ei se tunnu Tactica reissun jälkeen kerenneen sotuviestejä lukemaan. Itse olen järjestämässä fabaturnausta Niittykummussa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Hei,

Pääsen 3.3 avaan ovet joten tämäkin puoli on kunnossa. Tervetuloa! :)

-fho
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Eini
Conitress

Mahtavaa, huomenna siis tiedossa miitti noin klo. 14 alkaen, pikku hiljaa jo tuttuun tapaan Noppakerhon tiloissa. Tervetuloa!
yrska
Peliporukkavalvoja

Mää taisin failata(ja miulla on paha fiilis, että kyseessä on jokeri-tripla-tupla-fail luokan kämmäysten suma) tän nyt kyllä pahemman kerran...

Mihin asti te siellä olitte ja kuka olisi ollut se yhteyshenkilö jolle soittaa? Pääsin näes paikalle joskus viiden pintaan (Ajatus oli olla paikalla joskus kolmen ja neljän välillä, mutta täältä päin pääsee näköjään tosi huonosti Lauttasaareen, millään ei alle tunnissa selviä, kun taasen Ruoholahdenkadulle pääsee himpun yli puoleen tuntiin...) ja soitin lauantain kohdalla isäntälistassa ensimmäisenä olevaan numeroon (jos satut lukemaan tämän, niin mie olin se hämmentynyt soittelija :) ), niin arveltiin tein karanneen jo... Olisin soitellut siulle Eini, jos miulla olisi ollut siun numerosi, mutta kun ei... Päätin sitten vetäytyä takaisin kotimaisemiin tekemään kouluhommia, vaan taaskin Lauttasaaren linjat (näin alueella pari hassua kertaa enempää käyneenä) osoitti jälleen kyntensä ja poltin paluumatkaan puolitoista tuntia :\

Vaan ensi kerralla paremmalla tuurilla uudestaan (ja heräten ennen yhtä, kun asia olisi tarkoitettu alkavan kahden aikaan (jonka huomasin tietysti vasta hoitaneeni aamutoimet verkkaiseen tahtiin)), vaan elkää välittäkö miun huuteluista ajankohtaa valitessa :)

Yrska
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

No voihan harmi ja erikoista. Perusyhteystietojen lisäksi kerhon alaovella oli mun numero A4 kokoisessa meettimainoksessa, myös isäntälistassa numeroni on ensimmäisenä, mutta puhelusi ei tullut minulle. Jäin miettiin että kelle soittosi on mennyt.

Todella harmillista, pitää parantaa tiedotusta ja jos näin kaikesta huolimatta käy jatkossa voi myös soittaa kaikki isäntien numerot läpi mitä on kerhon alaovella, meitä oli useampi eilen paikalla. Viime kerralla ollut yhteismatka keskustasta on varmaan myös jatkossa hyvä organisoida.
Vesihiisi

Miitissä oli kiva käydä, vaikka nyt kävijämäärä jäikin aika pieneksi. Toivotaan, että saadaan taas lähiaikoina pidettyä ja kaikki halukkaat pääsevät paikalle. Tykkään varsinkin ajatuksesta, että miittejä pidettäisiin noppakerhon lisäksi myös kaisaniemessä.

Tällä hetkellä vaan näyttää seuraavan jakson lukujärjestys aika häijyltä, kun ovat laittaneet tiistaista torstaihin koulua ajoille 17.00-20.45. Jollei aamu- tai maanantaimiittejä pidettäisi niin saa nähdä miten pääsisin käymään? Perjantaina ja lauantaina saattaa vaihtelevasti olla muuta menoa. Sunnuntai-ilta ei olisi itselleni mikään mahdoton ajatus, vaikka voi toki hyvinkin olla, ettei tuo kovin monelle sopisi?

//Edit: Lukujärjestys muuttuikin aikalailla, ainoastaan tiistaina koulua illalla.
Miau.
Eini
Conitress

Nostetaan tätäkin ketjua unholasta. Fhon kanssa oli puhetta, että voisi taas joku lauantai kokoontua Noppakerhon tiloihin miitin yhteydessä. Tässä kuussa näyttää kiireiseltä, varmoja "en pääse"-päiviä itselläni on sekä 21. (Finncon) ja 28. (Ropecon). Miltä aikataulut näyttävät esim. tämän viikon lauantain kohdalla?
Vesihiisi

Itse voisin ainakin tämän viikon lauantaina tulla.
Miau.
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Moikka,

Pääsen hyvin avaan ovia ensi lauantaina 14.7 kerholle, ois hauska taas rakentaa ja maalata porukalla!

Mihin aikaan pääsette parhaiten? Minulle sopii 12:00 alkaen.

-fho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”