Porin 40k liiga.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k liiga.
Gobliini, Willhammer ja bringer vielä kohtaamatta. Nyt tekee mieli ulkoiluttaa uusia isoja tykkejä ja vähän pienempiä "leluja" :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Duoda duoda... Mää täsä vaan kuulkaas poijaat pohdein, että jos todella toista liigaa halutaan vetää putkeen, niin kovasti tahtoisin olla kurja ja ehdottaa siihen sitten pelien takarajaksi 6.edikkaa. En ainakaan itse haluaisi enää syksyllä odottaa kuukausia mitään viimeisiä edellisen edikan pelejä :p
- Half-breed
Katsotaan nyt ensin kauanko tämä liiga nyt kestää vielä. Bringeriin en ole saanut vielä yhteyttä, enkä haluaisi potkia häntä pois ilman hyvää syytä. Joten pelataan tämä nyt loppuun ja sitten katellaan mikä on tilanne.Furinji kirjoitti:Duoda duoda... Mää täsä vaan kuulkaas poijaat pohdein, että jos todella toista liigaa halutaan vetää putkeen, niin kovasti tahtoisin olla kurja ja ehdottaa siihen sitten pelien takarajaksi 6.edikkaa. En ainakaan itse haluaisi enää syksyllä odottaa kuukausia mitään viimeisiä edellisen edikan pelejä :p
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Juu no olin alunperinkin asennoitunut jo siihen, ettei toista liigaa olla pelaamassa vitosen aikana, mutta sinä sen perään aloit huudella, niin täytyy sitä jotain älähdellä jo nyt ;)
- Kardinaali
- Viesti:
Huomenna su 19.2. olisi mahdollisuus tulla pelaamaan noita viimoisia 40k liigapelejä pois alta. Aloitusaika siinä 13.00 jälkeen ja paikkana tuttu Ruhtinaankatu. Ilmoittaudu meikäläiselle YV:llä jos haluat tulla pelaamaan liigaa.
Eli seuraavia liigan osanottajia pystyy matsaamaan huomenna: Furinji, Ookami_Tez, Boogeyman, Geratsu.
Eli seuraavia liigan osanottajia pystyy matsaamaan huomenna: Furinji, Ookami_Tez, Boogeyman, Geratsu.
- Kardinaali
- Viesti:
Tulevana lauantaina 3.3. olisi mahdollisuus tulla pelaamaan noita viimoisia 40k liigapelejä pois alta. Aloitusaika siinä 13.00 jälkeen ja paikkana tuttu Ruhtinaankatu. Ilmoittaudu meikäläiselle YV:llä jos haluat tulla pelaamaan liigaa.
EI PELATAKAAN HUOMENNA
EI PELATAKAAN HUOMENNA
- Half-breed
Ok koska Bringeristä ei ole kuulunut pitkään aikaan, niin hänet pudotetaan liigasta (Tietty jos hän nyt suht vikkelään heittää hyvän syyn miksei häntä tiputeta, niin sitten hänet voidaan ottaa takaisin). Täten jokaisen pitää pelata yksi peli vähemmän, mutta pisteytettävien pelien määrä pysyy silti seitsemässä. Vielä olisi väellä 17 peliä yhteensä pelattavana, joten pelaillaanpas niitä, niin päästään suunnittelemaan seuraavaa liigaa.
Gobliini vs. manatarm 20-0 koska phase out vuorolla 4.
Gobliini vs. manatarm 20-0 koska phase out vuorolla 4.
- Half-breed
Tuloslistaan tällaiset piti laittaa. Noh menee se näinkin, mut vastaisuudes sit.gobliini kirjoitti:Gobliini vs. manatarm 20-0 koska phase out vuorolla 4.
- Kardinaali
- Viesti:
Kyllä se Gobbo kirii vielä musta ohi. ;)
Mä! Haluun! Uuden! Liigan! Pian! mä en kestä tuota Phase outtia nyt kun on testannut uutta kirjaa.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Vaikken itse 40k:ta pelaakkaan niin sen verran mielenkiintoa löytyy tätäkin peliä kohtaa sekä liigaa kohtaan että haluasin sarjataulukon nähdä. Mahtaako teillä olla sellainen jossain päin?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Tuos stickatussa liigaketjus on se sarjataulukko.Runt kirjoitti:Vaikken itse 40k:ta pelaakkaan niin sen verran mielenkiintoa löytyy tätäkin peliä kohtaa sekä liigaa kohtaan että haluasin sarjataulukon nähdä. Mahtaako teillä olla sellainen jossain päin?
Mä voisin suosiolla dropata, kun en saa aikaseks mitään, eikä tällä hetkellä oikein nappaa tuo 40k.
Soi viulu
Mitäh ja viet multa mahdollisuuden eeppiseen mariininmurskaukseen tai häpeälliseen seinään törmäämiseen!?Jeijo kirjoitti:Mä voisin suosiolla dropata, kun en saa aikaseks mitään, eikä tällä hetkellä oikein nappaa tuo 40k.
- Half-breed
Ei mitään droppimisia. Ei tarvi pelata mitenkään tukka putkella, mutta kunhan saa niitä pelejä alle niin alles klar.Jeijo kirjoitti:Mä voisin suosiolla dropata, kun en saa aikaseks mitään, eikä tällä hetkellä oikein nappaa tuo 40k.
- Ookami_Tez
Hmm tämä droppiminen voisi laittaa Kardikselle vähän paineita, koska Goblin menettäisi toisiksi huonoimman pelinsä pois. Sitten ei olekkaan enää niin mahdotonta että Gobliini haastaisi Kardiksen pisteissä. (Tosin itse en aio örkeille antaa yhtä ainoota pistettä lisää mokomat vihernahat :P)
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
No jos peli ei nappaa niin ei se silloin nappaa. Ei tässä nyt varmasti kukaan pelaa väkisin peliä, joka ei enää kiinnosta. Ei kai tässä nyt kehdata toista moiseen pakottaa.
Mutta suoraan sanottuna toki harmittaa, koska tuo sotkee hieman liigaa ja itseä ärsyttää kun jää liigan odotetuin ja vihatuin peli välistä. Toisaalta olisi varmaan ärsyttänyt vielä enemmän, jos tuosta olisi vaikka vahingossa henkseleitä paukutellen saanut pisteitä irti ja sitten vasta lähtisi pois...
Mutta suoraan sanottuna toki harmittaa, koska tuo sotkee hieman liigaa ja itseä ärsyttää kun jää liigan odotetuin ja vihatuin peli välistä. Toisaalta olisi varmaan ärsyttänyt vielä enemmän, jos tuosta olisi vaikka vahingossa henkseleitä paukutellen saanut pisteitä irti ja sitten vasta lähtisi pois...
- Kardinaali
- Viesti:
Eikai nyt muissakaan lajeissa oteta pelaajilta pisteitä pois sellaisilta, jotka ovat jo otelleet pelaajaa vastaan, joka luovuttaa myöhemmin? 20-0 kaikille Jeijosta, jotka eivät ole pelanneet vielä Jeijoa vastaan sanoisin. En minä tiedä.Ookami_Tez kirjoitti:Hmm tämä droppiminen voisi laittaa Kardikselle vähän paineita, koska Goblin menettäisi toisiksi huonoimman pelinsä pois. Sitten ei olekkaan enää niin mahdotonta että Gobliini haastaisi Kardiksen pisteissä.