Porin 40k liiga.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: Porin 40k liiga.

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kardinaali kirjoitti:[
Eikai nyt muissakaan lajeissa oteta pelaajilta pisteitä pois.
Humh pointti kieltämättä. Eikä sotkisi pisteasetelmaa yhtä paljoa.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Kardinaali kirjoitti: 20-0 kaikille Jeijosta, jotka eivät ole pelanneet vielä Jeijoa vastaan sanoisin. En minä tiedä.
saakuli mitä kusetusta, ottakaa te muutkin niitä ohjuksia naamariin!
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

ManAtArm kirjoitti:ottakaa te muutkin niitä ohjuksia naamariin!
Sano se Jeijolle :D
ManAtArm

Onkos muuten viikonloppuna halukkait pelaan? Willihammeria vastaan se liiga peli, tai muita vastaan ihan muuten vaan(että saa koeajettua uusia necroneita), lupaan laittaa Tomb "Triarch" Stalkkerin listaan. Sille on muuten säännöt Imperial Armory Apocalypse second editionissa.
Furinji
Viesti:

Nonih poijaat faban ketju porisee kuin mikälie, mutta täällä vaan tuijotellaan seinää melankolisesti. Nyt vähän eloa tähänkin liigaan.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

*Tuijottaa seinää*
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

No jos jeijo droppaa niin ei oo enää pelejä = ei tarvetta postata turhaa kuraa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Geratsu kirjoitti:No jos jeijo droppaa niin ei oo enää pelejä = ei tarvetta postata turhaa kuraa.
Postcounttii, postcounttii. Ja tosiaankin pelailkaas niitä pelejä pois alta. Kuitenkin kutonen lähestyy uhkaavasti, ja väen pitäisi vähän muutakin kuin liiga-armeijoita maalailla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Furinji
Viesti:

postcountti postcounttii..

Saatasko me tuosta jeijon tapauksesta nyt joku järkevä yhteinen päätös aikaiseksi, että miten pisteytyksen kanssa toimitaan? Eri asia kuitenkin kun doomin kanssa kun ei ollut pelejä alla ainuttakaan, mutta tämä kesken lopettaminen heittää kyllä tasapainoa katajaan jossei olla fiksuja. Olen itse ehkä vähän jäävi siinä mielessä etten ole tuota kirottua listaa vastaan pelannut mut tuo luovutukseksi tuomitseminen sotkee kai asioita vähiten kaikesta huolimatta. Vähän tylsää, mut tuotahan se on turnauksissakin.
Half-breed

Vaihtoehdot on joko luovutus lopuille (Ei reilua, sillä jotkut pelas ja sai vähemmän pojoja.), tai sitten Jeijon pelin nullifoidaan (Kukaan ei saa pojoja, eli reilua). Itse olen kyllä nullifoimisen puolella, mutta myös teidän mielipiteitä otetaan vastaan ennen päätöstä.
ManAtArm

Ite sain jo nollat siitä pelistä joten se olis muutenkin poissa laskuista. Ne jotka ei vielä pelanneet päättäköön.

Seuraavan kerran pääsiäis viikon loppuna porin suunnalla. Nyt äkkiä se vika peli pois alta niin voi heittää vanhalla kirjalla vesi lintua.
Ookami_Tez

ManAtArm kirjoitti:Ite sain jo nollat siitä pelistä joten se olis muutenkin poissa laskuista. Ne jotka ei vielä pelanneet päättäköön.

Seuraavan kerran pääsiäis viikon loppuna porin suunnalla. Nyt äkkiä se vika peli pois alta niin voi heittää vanhalla kirjalla vesi lintua.
Noh ei sekään ihan reilua olisi että vain me ketkä emme ole pelanneet päättäisivät, koska sehän tarkoittaa että me olisimme varmasti tyytyväisiä ylimääräisestä 20 pisteestä :D, mutta mutta. Enpä tiedä molemmat minusta ihan ok. Tietty sekään ei oikein oikeutta toteuta että poistetaan pelit, koska sitten ne jotka pystyivät saamaan pisteitä Jeijon listasta saisivat rangaistuksen hänen lähdöstään. Ei mikään 10 pistettä pelaamattomista peleistä? Silloin ei olisi ilmaisia voittoja muttei myöskään pisteiden menettämistä kellekkään. Olisiko siinä mitään järkeä?
Great Teacher Ookami_Tez
Furinji
Viesti:

Tuossa on myös se, että se tekee hallaa tuolle saa-hävitä-pari-peliä-noppiin- systeemille. Unohdetaanko se nyt sittenkin vallan, jos pelaajia katoaa jo toinenkin. Plus musta on vähän väärin antaa jättää leikki kesken tuosta vain, että pyyhitään vain kaikki pois kuin ei olisi koskaan liigassa ollutkaan. Tulevaisuuden liigoja ajatellen ihan hyvä juttu, että luovuttajia näpäytetään vetämällä nollapeleiksi. Ei tuosta nyt varmaan kukaan kuitenkaan masennu ja saapa sitten seuraavissa liigoissa miettiä hetken pidempään, että tekeekö sen vai ei. Mutta siis en nyt tarkoita tätä minään henkilökohtaisena whinenä Jeijoa kohtaan vaan ihan yleisesti tulevaisuutta ajatellen.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Toin oman kantani esiin jo sivu sitten, mutta kyllä siis henk. koht. aivan sama otetaanko pisteet pois vai tykitetäänkö 20 pistettä kaikille. Eipä ole iso itku jos joku musta nyt ohi menee liigan pisteissä,varsinkin tämmöisestä venklaamisesta, meh. Tietty peruskilpailuhengessä harmittaa, mutta eipä kaada mun maailmojani.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Ulkopiolisena sanottava että teette mitä teet mutta tehkää se tasavertaisesti. Eli joko kaikille (myös pelanneille) 20-0 voitto, tai pyyhkikää pelatut pelit pois! Sama lopputulos kuitenkin molemmissa joten sinällään aivan sama.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Parempi nullifoida. Ilmaiset pinnat muille on huonoa ja saadaan jopa kilpailu kärkipaikasta taas pöydälle.

Örkit voittaa, mutta kummat örkit ;)
Half-breed

Tein Stalinit. Jatkakaa pelailua täällä ei ole mitään nähtävää.
Half-breed

Jaha. Kahen pisteen ero sitten kärjessä. Saas nähdä miten käy.

Gobliini sä voitat tän, ja mä voitan sit ton faban? Deal?
Ookami_Tez

Half-Breed kirjoitti:Kardinaali----------------16+20+13+20+20+20=109 (12)
Gobliini------------------7+20+20+20+20+20=107
Furinji--------------------4+14+20+20+11+20+0=89
Boogeyman--------------20+0+10+9+16+20=75
Geratsu-------------------16+20+0+10+0+14=60 (0)
Ookami_Tez--------------4+8+6+4+12+20=54 (0)
ManAtArm----------------0+0+6+8+0=14
Willhammer-------------0+0+0+0+0+0=0
Niin miten tätä nyt pitäisi lukea. Kardinaali on ainakin ymmärrettävissä ensin pelit jotka lasketaan pisteisiin sitten yhteen laskettu pistemäärä ja sitten suluissa huonoin peli, mutta sitten taas Gobliinilla on 6 peliä tuossa, mutta hän on pelannut vasta 5 (7 peliä tulee enää pelata ja minä ja Boogey ollaan pelaamati) eli mistä viimeinen 20:n tulee? Furinjilla taas on kaikki 7 peliä tuossa, mutta yhteen lasketun perässä ei ole suluissa matsia joka olisi pois. Sitten minulla on merkattu 7 peliä ja en ole pelannut kuin 6 joista yksikään ei ole nolla peli.

Eli meniköhän Halffi luulemaan Gobliinin ja minun jutun heittelyä tuolla oikeiksi tuloksiksi? Siis Minä ja Gobliini ei olla pelattu vielä eli nyt sieltä yksi 20 pois Gobliinilta ja multa se 0 pois.

Ja tämän lisäksi Furinjille voisi ottaa tuon viimeisen +0 pois ja laittaa loppuun sulkuihin nollan. Kiitos nam
Great Teacher Ookami_Tez
Half-breed

Hups. Korjaan asian kunhan ehdin.
Lukittu

Palaa sivulle “Pori”