Iglle ei löydy mitään :D En ole koskaan yhtäkään IG paketti ostanut, marine sälää löytyy kyllä jos sille on tarvetta.WillHammer kirjoitti:Khyl kai mult tommonen löytyy. Ehkä jopa useampikin. Ne on kyl sit IG;lle tarkotettuja joten en tiedä onko mariineilla isommat.Geratsu kirjoitti:Olis tarvetta yhdelle Plasmagunille, vaniljojen mielellään. Vaihdossa voin antaa GK miekkoja tai muita bitsejä joille on tarvetta.
Oisko vaihdossa jotain IG;lle sopivaa? Imperiumi sälää tai jotain semmosta?
Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
- WillHammer
Kai ny ne marsu tavarat kelpaa. En viitti kylmää käteistä pyytää kun on niin pienest justus loppujen lopuks kyse.Geratsu kirjoitti:Iglle ei löydy mitään :D En ole koskaan yhtäkään IG paketti ostanut, marine sälää löytyy kyllä jos sille on tarvetta.WillHammer kirjoitti:Khyl kai mult tommonen löytyy. Ehkä jopa useampikin. Ne on kyl sit IG;lle tarkotettuja joten en tiedä onko mariineilla isommat.Geratsu kirjoitti:Olis tarvetta yhdelle Plasmagunille, vaniljojen mielellään. Vaihdossa voin antaa GK miekkoja tai muita bitsejä joille on tarvetta.
Oisko vaihdossa jotain IG;lle sopivaa? Imperiumi sälää tai jotain semmosta?
Minä en siis pelaa keisarillista kaartia. Minä ROOLIPELAAN keisarillista kaartia.
-WillHammer kuullessaan että WH40K liigan lopullinen pistesaldo on pyöreä nolla.
-WillHammer kuullessaan että WH40K liigan lopullinen pistesaldo on pyöreä nolla.
Ostellaan fabaan ogreja, tarvetta on slaughtermasterille(/butcherille) x2, tyrantille x1 ja X-määrälle perusogreja tai vielä mieluummin irongutteja 5-20, ilmotelkaa yv:llä jos löytyy.
jahas jahas petoja, haistanko uuden omistajan... Hmm... Voisin jopa harkita petomiehien ostamista, tosin demonit pukkaa tällä hetkellä aika pahasti päälle mutta laitetaan korvan taakse hautumaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Olisiko jollain Porilaisella tarvetta "soralle"?
Kävin tuossa ostamassa "säkin" hiekkaa ja totesin etten tuollaista määrää ehdi elämäni aika käyttämään ainakaan figuihin.
Hiekka/sora on jokusen verran suurirakeisempaa kuin perus hiekkalaatikkohiekka, vertailukuvan voin jollain aikaa ottaa jos joku on kiinnostunut.
Hapidille menee ensisijaisesti osa ainakin säkistä mikäli hän hiekkaa halajaa. Säkistä riittänee hyvin 3-4 hengen tarpeisiin.
Kävin tuossa ostamassa "säkin" hiekkaa ja totesin etten tuollaista määrää ehdi elämäni aika käyttämään ainakaan figuihin.
Hiekka/sora on jokusen verran suurirakeisempaa kuin perus hiekkalaatikkohiekka, vertailukuvan voin jollain aikaa ottaa jos joku on kiinnostunut.
Hapidille menee ensisijaisesti osa ainakin säkistä mikäli hän hiekkaa halajaa. Säkistä riittänee hyvin 3-4 hengen tarpeisiin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Retorinen kysymys, mutta pakko kysyä, kuka ostaa hiekkaa?
En tii miten hyvin täällä on uusia armeijoita ihmiset aloittamassa, mutta FYI, mult löytyy edelleen niin pieniä että isoja Nidejä. 1500p armeija heleposti ja kätevästi voi vaihtaa pilkkahintaan kotia ja mestariaan huonommin menestyvään.
Faban-puolelta löytyy vielä kääpiöiden corea, pääosin warruja, Helffeille ratsuväkeä, arsuja, speareja ja bolttereita. Goblineitakin löytyy myös 60 molempia versioita hordepelaajien omistukseen, kärryjä, bolttereita ja pump wagoni vajaalla snotaripopulaatiolla.
Elkää menkö Fantsusta tilailemaan. Vaihdossa voin ottaa wanhaa Faba-kamaa, Mantikkia, Lotria ja rottia. Pyritään siihen, että mie myyn tavaran n. 40% kaupanhinnoista kun ostetaan enemmän ja te vaihdatte minulle 0%:n hinnoilla tai omalla tarjouksellanne.
En tii miten hyvin täällä on uusia armeijoita ihmiset aloittamassa, mutta FYI, mult löytyy edelleen niin pieniä että isoja Nidejä. 1500p armeija heleposti ja kätevästi voi vaihtaa pilkkahintaan kotia ja mestariaan huonommin menestyvään.
Faban-puolelta löytyy vielä kääpiöiden corea, pääosin warruja, Helffeille ratsuväkeä, arsuja, speareja ja bolttereita. Goblineitakin löytyy myös 60 molempia versioita hordepelaajien omistukseen, kärryjä, bolttereita ja pump wagoni vajaalla snotaripopulaatiolla.
Elkää menkö Fantsusta tilailemaan. Vaihdossa voin ottaa wanhaa Faba-kamaa, Mantikkia, Lotria ja rottia. Pyritään siihen, että mie myyn tavaran n. 40% kaupanhinnoista kun ostetaan enemmän ja te vaihdatte minulle 0%:n hinnoilla tai omalla tarjouksellanne.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No saahan sitä hiekkaa hiekkalaatikosta, itseltänikin sellaista löytyy. Mutta jos haluaa tasalaatuista hiekkaa (saman kokoisia murusia) niin vaihtoehdot ovat suht vähissä varsinkin isomman karkeuden omaavien hiekkojen kohdalla. Eipä ollut hinnalla pilattu tuollainen säkki 10.00€, nyt siis voi miettiä vaivautuuko metsästämään jostain soramontulta tasalaatuista "soraa" vai onko valmis pulittamaan muutaman euron. Eli uskon että joku on kiinnostunut hiekasta kun hinta vain on kohdallaan.
O&G:n porukka kannattaa kaupitella Henkalle ja kääpiöt puolestaan Hapidille. Tosin Hapidilla lienee kääpiöitä ihan liiaksikin mutta uskon että hän kelpuuttaa figut kunhan hinta on kohdallaan.
Helffestä en sitten tiedäkkään mutta Antti nyt ainakin Helffejä keräilee, tosin taitaa ogret puskea sen verran pahasti päälle ettei helffit kiinnosta.
O&G:n porukka kannattaa kaupitella Henkalle ja kääpiöt puolestaan Hapidille. Tosin Hapidilla lienee kääpiöitä ihan liiaksikin mutta uskon että hän kelpuuttaa figut kunhan hinta on kohdallaan.
Helffestä en sitten tiedäkkään mutta Antti nyt ainakin Helffejä keräilee, tosin taitaa ogret puskea sen verran pahasti päälle ettei helffit kiinnosta.
Itellä olisi turhakkeina kaapeissa örkeille stormboyz biz kit, sekä Battle for Magragge lootan nidit (+pussillinen nidien bizejä)
hakusessa IG roinaa sekä Chaos kamaa.
voipi tiedustella lisää
hakusessa IG roinaa sekä Chaos kamaa.
voipi tiedustella lisää
Viimeksi muokannut WH_freak, Ma 27.02.2012 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
- HumpingSatan
Ihan näin OT:na heitettäköön että onkos Porin harrastajapiirit saaneet pari uutta harrastajaa mukaansa?
"WH_freak" ja "HumpingSatan" kun sattuvat ainakin itselleni olemaan tuntemattomia nimimerkkejä.
Anton edit: WH_Freak on vanha näky. Sen äiti vain kieltää netissä olemisen ja nettituttavien luona käynnin, niin ei ole mies ihan joka iikan tiedossa. Humpingi voisi pakottaa aseella uhaten myös sitä kaveriaan tänne sotuun.
"WH_freak" ja "HumpingSatan" kun sattuvat ainakin itselleni olemaan tuntemattomia nimimerkkejä.
Anton edit: WH_Freak on vanha näky. Sen äiti vain kieltää netissä olemisen ja nettituttavien luona käynnin, niin ei ole mies ihan joka iikan tiedossa. Humpingi voisi pakottaa aseella uhaten myös sitä kaveriaan tänne sotuun.
Pitkä hiljaiselo ollut täällä foorumilla käynnin suhteen, minne asti lie hautautunut "koyhän tankit" ja muut räpellykset?
Ei ole yhtään peliäkään tullut pelattua ties millon viimeksi (sekin virhe pitäisi korjata)
Ei ole yhtään peliäkään tullut pelattua ties millon viimeksi (sekin virhe pitäisi korjata)
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
- HumpingSatan
Kyllä, siinämielessä uusi jäsen että vaivauduin vihdoinviimein tekemään käyttäjän... Ollut piiiiiiiiiiiitkä tauko WH40k pelailussa, nyt kaverit saivat houkuteltua WH:n maailmaan...
Edit: Yleisön pyynnöstä myös erästä henkilöä, Maesteria on aseella uhaten pakotettu liittymään!
Edit: Yleisön pyynnöstä myös erästä henkilöä, Maesteria on aseella uhaten pakotettu liittymään!
Eeron Neophytet maksaa aina 55 pts.
- Kardinaali
- Viesti:
Tarvitsen Land Raiderin Multi-meltan katolle. Eli nämä osat: http://www.bitzbox.co.uk/images/space_m ... _large.jpg
Voin myös ottaa tankin luukun jossa tulee se nokka mihin nuo kiinnitetään.
Voin vaihtaa muihin bitseihin (Laaja valikoima!) tai sitten maksaa muutaman euron + mahdollisen kirjekuoren hinnan.
Voin myös ottaa tankin luukun jossa tulee se nokka mihin nuo kiinnitetään.
Voin vaihtaa muihin bitseihin (Laaja valikoima!) tai sitten maksaa muutaman euron + mahdollisen kirjekuoren hinnan.
- Half-breed
Ei keltään löydy muovisten Slaanesh Daemonettien päitä?Läjälle niitä olisi käyttöä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
@ Half
Olin unohtanut, et kyselitkin niitä multa kerran. Jäljellä ois 3+1 päätä. Toi +1 on kalju eli siltä on töyhtö kadonnut päästä muuten ehjä. Et jos kelpaa niin hae pois tai voin tuodakin kun olet täällä päin.
Olin unohtanut, et kyselitkin niitä multa kerran. Jäljellä ois 3+1 päätä. Toi +1 on kalju eli siltä on töyhtö kadonnut päästä muuten ehjä. Et jos kelpaa niin hae pois tai voin tuodakin kun olet täällä päin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Half-breed
Selviö. Otan yhteyttä kun tulen sinnepäin jälleen.syrja kirjoitti:@ Half
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nyt on niin että minä tarvitsen The Turbovasaran ( myös FaBan kasiedikkana tunnetun pelin) IoB -boksin pientä sääntökirjaa. Eli jos nide makaa tyhjänpanttina hyllyssä niin YVtä kehiin niin allekirjoittanut realisoi!
Olen la 8.4 asti lomilla joten vastailen viiveellä.
El Kuutsatan
Olen la 8.4 asti lomilla joten vastailen viiveellä.
El Kuutsatan
Päätin hieman alkaa karsimaan pelivalikoimaani laatikoista, nyt olisi FoW tarjolla jos jotakuta Porilaista sattuisi kiinnostamaan niin ei tarvitsisi alkaa postittelemaan.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 2&t=101096
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 2&t=101096
- Kardinaali
- Viesti:
Tarvitsen metallisen Skulltakerin: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 8&t=101204
Myyntiin ja vaihtoon (mieluiten vaihtoon, mutta rahakin käy) tarjotaan 40k örkkejä ja Tyranidejä.
Tyranideiltä löytyy ainakin suuret määrät horna- ja termagauntteja, muutama warriori, hivetyrantti, carnifex, zoanthroap sekä jotain muuta.
Örkkejä löytyy hivenen vähemmän kuin tyranidejä, mutta näin ulkomuistista kaapista löytyy ainakin: 3 Ork Killa kans, ork warboss, 1 ork warbiker (vanhempi malli), 1 ork trukk (vanhempi malli) läjä perusörkkejä, ork lootas&burna boyzzeja ja jotain muutakin taisi olla.
Suurin osa napeista omaa vain pohjamaalin ja jonkin verran on maalaamattomiakin löytyy. Maalattuja ei löydy kuin muutamia.
Laita viestiä, jos kiinnostuit, niin erittelen tarkemmin, mitä kaikkea tuolta kaapista löytyykään.
Vaihdossa ottaisin ilolla fabaa tai lotria (melkein mitä vain voi tarjota). Erityisessä kiinnostuksessa on tällä hetkellä WoC, Lizardmenit, Skavenit, Tomb kingit, Helf, Örkit (Faba) ja Ogret. Ehkä myös Beastmenit voisi laskea tähän kategoriaan, mutta kuten jo totesin niin kaikkea saa tarjota.
Tyranideiltä löytyy ainakin suuret määrät horna- ja termagauntteja, muutama warriori, hivetyrantti, carnifex, zoanthroap sekä jotain muuta.
Örkkejä löytyy hivenen vähemmän kuin tyranidejä, mutta näin ulkomuistista kaapista löytyy ainakin: 3 Ork Killa kans, ork warboss, 1 ork warbiker (vanhempi malli), 1 ork trukk (vanhempi malli) läjä perusörkkejä, ork lootas&burna boyzzeja ja jotain muutakin taisi olla.
Suurin osa napeista omaa vain pohjamaalin ja jonkin verran on maalaamattomiakin löytyy. Maalattuja ei löydy kuin muutamia.
Laita viestiä, jos kiinnostuit, niin erittelen tarkemmin, mitä kaikkea tuolta kaapista löytyykään.
Vaihdossa ottaisin ilolla fabaa tai lotria (melkein mitä vain voi tarjota). Erityisessä kiinnostuksessa on tällä hetkellä WoC, Lizardmenit, Skavenit, Tomb kingit, Helf, Örkit (Faba) ja Ogret. Ehkä myös Beastmenit voisi laskea tähän kategoriaan, mutta kuten jo totesin niin kaikkea saa tarjota.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.