Porin 40k liiga.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Ookami_Tez

Re: Porin 40k liiga.

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Juuh ei siinä mitään kattelin noita vaan enkä oikeen ymmärtänyt ja sitten kun aloin tekstiksi suoltaa sitä ymmärsin mistä epäkohdat johtu ja otin ne ylös, mutta sitten asiasta saappaaseen. Tein tässä huomioita että aika mielenkiintoisia vielä nämä viimeiset pari peliä Goblinin kanssa ovat. Jos Goblin häviää molemmat matsit 20-0 tarkottaisi se sitä että Boogeyman ottaisi turnauksen kakkos sijan ja Gobliini itse asiassa jäisi neljännelle sijalle, että vaikka se nyt tarkottaisi että Gobliini joka ei ole vielä yhtään nolla peliä pelannut pelaisi kaksi semmoista niin tämmöinenkin juttu on mahdollista. Että älkää nyt vielä laittako sitä Örkkien tuplavoitoksi. Kuitenkin Boogeyn ja Gobliinin piste ero ei ole kuin se 12 eli kaikki vielä mahdollista loppu tulokseen.

Itse nyt en vaikka se 20-0 sieltä tippuisikin kauhean korkealla kohoa korkeintaan ohitan Geratsun että siinä mielessä se ei minun osaltani niin tiukka ole, mutta tietenkin Goblini tarvitsee kaikki pisteet molemmista minusta että Boogeysta että voi haastaa ekan paikan ja huonolla tuloksella voi jopa menettää toisen paikkansa.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tästä touhusta viisastuneina sitten seuraavaan liigaan valmiiksi joku sääntö näiden "minua ei koskaan ollutkaan olemassa"-korttien käyttöön. Onneksi en ehtinyt pelata Jeijoa vastaan, koska suoraan sanottuna silloin meikäläistä vituttaisi nyt ja paljon ihan sama mikä olisi ollut sen tulos.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Liigataulukko fiksattu. Mutta mitäs tämä nyt on? Noudatetaanko täällä muka näin tiukkaan pääsiäisrauhaa, kun pelejä ei ole tullut?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Furinji
Viesti:

Päinvastoin oli niin suuret sodat että siinä jää pienet liigat jalkoihin! Eipä tuossa kauheasti olisi tainnut onnistumisen mahdollisuutta olla, kun kolme peliä liigaa jäljellä ja kahden pelin pelaaja oli kait faba-liigaamassa ja odotetun IG vs. Necron -matsin toinen puolisko ei vielä ennen pääsiäistä tiennyt liigassa olevan Necroneita...

Tez-Boogey -akseli voisi tietysti myös aktivoitua enemmän ja lakata vain odottamasta, että gobliinin "olen paikalla viikonloppuna päivänä x" ilmoitus osuu kohdakkain normaalin pelipäivän kanssa, jos liigaa nopeammin loppuun kaipaa ;)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Eikö kaarttilaiset olleet huomanneet meikäläistä. Mites nyt näin kävi?

No koitetaan hoitaa sekin peli nopeasti pois alta.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

Sä oot varmaa nii pieni ja hiljane :D
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Noniin liiga lähenee loppuaan ja samoin mun päivät porissa. Jotka eivät ole vielä mua vastaan otelleet niin pistänpä tähän listaa mahdollisista ajoista. Ellei näihin on päästävä tai tultava pelaamaan PK seudulle, tai liiga jatkuu vielä pitkälle ensivuotta harvoilla Pori päivillä.

23.4. ja 24.4. Illat
26.4. kokonaan
27. loputtava 17.00
28. koko päivä
29. ilta
9.5. 12->
15.-18. koko päivät
20. aamupäivä.
ManAtArm

Pieni ja hiljainen, ja paskat, mä olen jo täällä ja naamakirjassa sitä peliä huudellut jo hyvän aikaa. Vauhtia kun pitää niin willihammerikin voi saada tästä liigastakin pisteitä, pääsee pois liigan jumbon sijalta jos onnistuu mut myös pakottaa pois kentältä, kumma juttu että ne ainoat kaksi jotka siihen eivät ole pystyneet on olleet mariineja :P, se ohjus spämmi oli kyllä liigan häijyin lista.
Furinji
Viesti:

ManAtArm kirjoitti:se ohjus spämmi oli kyllä liigan häijyin lista.
Mikä ohjusspämmi etkö muista sitä ei koskaan tapahtunut.
ManAtArm

Ai niin, mä varmaan näin vain painajaista.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Mä tuon niin paljon juustoa ens liigaan et sattuu mahaan se juuston määrä.
Ookami_Tez

Noh toinen niistä power armor listoista oli kaaosta että ei se nyt niin yllätys olisi pitänyt olla :D
Great Teacher Ookami_Tez
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Geratsulle -700 turnauspistettä vihreistä blood angeleista.
Gerazu

Kardinaali kirjoitti:Geratsulle -700 turnauspistettä vihreistä blood angeleista.
FAK JUU! Ei oo enään vihreitä, in your face bitch. +700pistet.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Siellä alla ne yökötykset kytee! Ja varmasti on vielä joku vihreä muutenkin!
Gerazu

Ja kuka sano et tuon n00b BA:n, kuulemma DA uudistuu, kuulemma DA on vihree ;)
Ookami_Tez

*naamapalmu*

joo munkin nuo vihreät kaaos mariinit voisi käyttää Grey Knightien sääntöjä kun ovat niin näköisiä toistensa kanssa.
Great Teacher Ookami_Tez
Ookami_Tez

Nyt kun liigan ainakin kärkipää on ratkaistu voisin todeta muutaman asian mitkä on huomannut liigan aikana kusevan säännöissä ja muussa.

1. Jeijon jättäytyminen pois. Noh tätä on puitu jo aikasemmin, mutta tälle täytyy muistaa tulevissa liigoissa asettaa sääntö miten tälläisessä toimitaan imo loogisin olisi että kyseinen pelaaja luovuttaa loput matsinsa. Mutta tästä voidaan vääntää sitten tulevan liigan kasaus jutussa.

2. Huonoimman pelin jättäminen pois laskusta. Tämä sääntö valkeni nopeasti minulle suoraan sanottuna paskalta. Nopat kuuluvat osaksi peliä ja näin ollen pelaajat jotka saavat kerättyä pisteitä huonoillakin nopilla ansaitsevat saada ne pisteet. Tästä haluaisin mieluusti kuulla muidenkin mielipiteitä.

Muuten mainittavaksi liiga oli rattoisaa pelata ja odotetaan nyt vielä että jumbosijan viimeinenkin peli ratkaistaan. Toivottavasti pian :D

PS. Tuplaposti, mutta ette te tänne tulisi muuten tarkastelemaan.
Great Teacher Ookami_Tez
Gerazu

Ookami_Tez kirjoitti: 2. Huonoimman pelin jättäminen pois laskusta. Tämä sääntö valkeni nopeasti minulle suoraan sanottuna paskalta. Nopat kuuluvat osaksi peliä ja näin ollen pelaajat jotka saavat kerättyä pisteitä huonoillakin nopilla ansaitsevat saada ne pisteet. Tästä haluaisin mieluusti kuulla muidenkin mielipiteitä.
Mitä se Tez valittaa nopista :D

Ihan mukava liiga olijoo, paitsi örkit. Hyviä tiukkoja matseja kaikinpuolin, tulipa nähtyä pari uutta naamaa liigan aikana, vähän sääli että Jeijo nyt jäi pois, sitä matsia tuli vähän odotettua. Seuraava liiga tuskin alkaa ennen syksyä ja uutta edikkaa?
ManAtArm

Gerazu kirjoitti: Seuraava liiga tuskin alkaa ennen syksyä ja uutta edikkaa?
Hyvä aikaa tutustua uusiin "työkaluihin", Stakkerikin tulee... Pitäsköhän niitä hankkia kolme ja tukkia Eliiti niillä. Tähän mennessä ei säännöistä huoauttelua... tosin itselleni tuo huonoimmat pois ei vaikuta, mutta ehkä sen voisi unohtaa seuraavalla kerralla. Tämä on kuitenkin noppa peli sen strategisen kuoren alla eli tuuri on yhtä tärkeä sen taidon kanssa.
Lukittu

Palaa sivulle “Pori”