PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja syrja »

Noniin, delffitkin jatkaa taistelua kärkisijoista. Hyvä hyvä.

Millä sä Antti otit fleetä jos tuollainen joukkopako siitä sitten tuli?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ogret jakaantui vähän ympäri kenttää. Ei voinu oikein edetä ilman, että tulisi sivustoihin Ogreja. Sitten sain toisen flankin setvittyä, kun Bulliryhmä panikoi ja juoksi tykin läpi joka panikoi itsensä pois kentältä ja Bullit sitten jatkoivat juoksua omalla vuorollaan. Kun pelikenttää vähän vapautu, niin delffieillä pystyi etenemään suht ongelmitta kohti Ogreja jotka oilvat pari edellistä vuoroa miettineet, että pitäisikö heidän edetä, vai pakittaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Noh noh, Antti. Miksi teit sen? Kaikkia muita kärkipelaajia vastaan oot ihan kusi sukassa ja mua vastaan pistät kunnolla vastaan. Eihän siinä noin pitäny mennä.

Pitääpä katsoa miten kaamos warrujen kanssa käy. Pitäs nyt repästä kova voitto ainakin toisesta matsista. Häviäminen kiellettyä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

gobliini kirjoitti:Molemmat pelit sovittu, Bringer 15. ja Nuubi 18. Ainakin toiseen joutuu menemään autolla, eli ei saa doupattua. Paha paha, miten mahtaa käydä. Tiukkaa vääntöä näissä on tulossa. Pitäis saada vielä kova voitto vähintään toisesta. Näissä peleissä nopilla on melko suuri merkitys.
Mitenkäs tuo eilinen peli päättyi? Päästään päivittämään pistetilanne ajantasalle ja ennen kaikkea haluamme tietää kuinka tiukka vääntö liigan voitosta tulee.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Ville kerkesi ensin. Olin kanssa vaatimassa kovaan ääneen tuloksia!!!
gobliini

Tuli muutos ja pelattiin tänään. Matsista veikkasin aivan jäätävän tiukkaa.

No ei se nyt ihan niin kovin tiukka ollu. 20-0. Demon I will drink a beer to your becoming defeat. (Voitin siis, luovutus vikalla vuorolla, mutta tilanne olisi antanut saman tuloksen mitä todennäköisemmin.)
syrja

Ai saamari. Hyvin piti kääpiöiden hermo. No nyt pitää toivoa, että petomassa repii pisteitä ja itsellä vastaavasti menisi mahdollisimman hyvin....Hieno tilanne joka tapauksessa. Ratkaisu menee viimeiseen pelikierrokseen. Tietty jos sun douppaus onnistuu perjantaina ja saat täyden potin pedoista niin peli on selvä. Tasapisteet kun heittää käävät ykköseksi. Ja siinä kohtaa riepoo miscasti :)
Half-breed

Haa täähän menee jännäksi. Kärkikolmikosta vielä kaikilla on ihan ok mahikset voittaa liiga, joten saa nähä miten käy. Nyt alkaa sitten ottaa päähän joka peli josta olisi pisteitä saanut paremmin, mutta kun typerä mokailu (Demonit, Empire), paskat säännöt (Empire), omien joukkojen pehmeys (Bretonnia), nopat (Goblinin Käävät) tai ajan loppuminen (Pedot) vei niitä pisteitä käsistä.

Noh mähän sanoin, että napisen sitten niistä jos niistä jää kiinni.
gobliini

Itseäni vastaan pelaten olisin voittanu Cwarru listalla. Maaston asettelu ja sen läyttö teki pelin.¨

Nyt menee Syrjan kans tiukaksi. Voitat lähes varmasti, mutta itse myös beastit. Kumpi voittaa kovempaa.
gobliini

Nyt menee kyllä luovutukseksi. Peli sovittu, eikä jampasta kuulu mitään. Tästä jää vähän paska maku liigan viimeisestä "pelistä", joka viellä ratkaisee liigan voiton.

Jatko liigojen kannalta suosittelen sitouttamaan porukka astetta tehokkaammin selaamaan foorumia ja olemaan aktiivisia.
Runt

Luovutusvoittoja ei nyt viellä tässä vaiheessa ihan uskalla kuitenkaan julistaa, mutta selvitellään asiaa ja katsotaan miten toimitaan.
Toivotaan kuitenkin että Nuuubi ilmaantuu paikalle ja pelit saadaan pelatuksi. Omien kokemusten mukaan sen mitä Nuuubin kanssa olen sopinut niin on myös pitänyt (niin peleistä kuin muistakin asioista). En siis jaksa uskoa että tarkoituksellaan jättää pelin väliin ilmoittamatta.

Kannattaa tarkistaa myös että on itse antanut oikean puhelinnumeron yms. ja varmistaa että on itse tavoitettavissa. Ei sinne Gobliinin luolaan ole kuitenkaan niin helppoa suunnistaa kun rappua ei ole mitenkään merkattu (numerolla/kirjaimella) eikä summereissakaan lue mitään. Itsekkin tuli hieman harhailtua kun pelipaikkaa etsin, en ihmettele jos joku muukin hieman harhailisi. Mikäli pelkän foorumin varassa yhteyttä koittaa Nuuubiin ottaa niin kannattaa muistaa että mies asuu Parkanossa, joten ei luonnollisestikkaan ole internetin äärellä matkan aikana eli ~2h ennen peliä mies ei ole tavoitettavissa.

Oma arvaukseni onkin että Nuuubi etsii oikeaa sisäänkäyntiä/sijaintia tai vaihtoehtoisesti on ajanut kolarin tai muuten vain matkalla on sattunut jotain mikä viivästyttää paikanpäälle saapumista.

Aktiivisuutta tullaan vaatimaan seuraavassa liigassa nykyistä enemmän. Lähinnä pelien sopimisien osalta ja tavoitettavuutta koskien, Seuraavassa liigassa ei siis enään riitä se että käy kerran kk:ssa foorumilla ja odottaa että muut ehdoittavat pelejä. Mutta siitä sitten lisää kun tämä liiga saadaan päätökseen ja uusi sääntöpaketti vaatimuksineen tullaan julkaisemaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
gobliini

Oltu yhteydessä tekstviesteillä, soitin enne peliä ja lähetin viestiä aiemmin. Kaikki piti olla aikalail selvää. Mulla loppuu porissa päivät. Helsinkii voi tulla pelin ottamaan.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

no hei camoon se on niinisalos kouluttajana, oiskohan siellä noi leirit vähä päällänsä tällä hetkellä????
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
gobliini

Hei camoon se on niinisalon kouluttaja, sen pitäs ymmärtää aikamääreet!!! Tosiaan itse oli ottanu tän päivän pelipäiväksi.

Ollaan tekstiviesteillä sovittu ja oon yrittäny sille soittaa muutaman kerran tänää.

Laskisin luovutukseksi, sillä ei tullut sovittuun peliin. Uusi peli ei tosiaan enää oikein ole mahdollinen. Vaihtoehtoina 20-0, koska ei onnistunut saapumaan sovittuun peliin, eikä ilmoittanut mitään, lasketaan mun osalta pelatut pelit sijoituksen suhteen (eli tilanne tällähetkellä), tai mulle 16 pinnaa (mun keskiarvonen suoritus). Muut ei ole reiluja vetoja ollenkaan. Itteä vituttaa tämmönen tilanne, sillä olis ollu mielenkiintonen peli.
Runt

Katsellaan ja kuulostellaan nyt tilannetta ihan rauhassa, suoraa 20-0 voittoa ei tässä vaiheessa tulla julistamaan.
Onhan se kieltämättä kismittävää jos peli on sovittuna ja toista osapuolta ei paikanpäällä näy, eikä yhteyttä saa. Tilannettakaan ei yhtään paranna se että peli vaikuttaa oleellisesti koko liigan lopputulokseen. 20-0 Voitto tarkoittaisi että Gobliini voittaisi koko liigan, välittämättä siitä miten syrjä VS Bringer pelissä tulee käymään. Itse olen vankasti sitämieltä että liigan kokonaisvoitto tulee ratkaista pelaamalla, luovutus itse pelin aikana olisi sitten jo täysin toinen asia.

Mutta pistelen Nuuubin suuntaan kyselyä asiasta, vastauksen saatuamme olemme taas huomattavasti fiksumpia tilanteen suhteen.

Loppuun spekuloidaan sen verran että jos Gobliini nyt tyytyisi 16 pisteeseen, niin entäpä sitten jos syrjä VS Bringer peli menisikin syrjälle 17-3?
Tämä tarkoittaisi sitä että syrjä voittaisi Gobliinin yhdellä (1) pisteellä liigassa. Mielestäni tälläinenkään menettelytapa ei olisi tässä tilanteessa reilu.
gobliini

Sehän tässä onkin vittumaista. Tämä on paska tapa lopettaa liiga. Uudelle tilaisuudelle ei kumminkaan ole oikein tilaa, ellei sitä saada sunnuntaille. Vittumainen tilanne. Tiedän, että syrja voittaa ja olen melko varma omasta voitosta mikäli oltaisiin pelattu. Olisi ollut hienoa vääntöä. Nyt miten ikinä tehdäänkään ei päästä kunnon tilanteeseen. Paikalle saapumisessa epäonnistuminen ilman ilmoitusta on melko pitkälle luovutus omalla mittapuulla.
syrja

Ompas nyt paska tilanne. itsekin odotellut päivän jännityksellä, että miten käy. Ja "tarviiko edes pelata" omaa viimeistä peliä, vai ratkeeko mestaruus mikäli Aki voittaisi 20-0. Mutta mutta. Odotellaas nyt kuitenkin vielä hetki rauhassa. Outoa, ettei ole mitään kuulunut. Tulee vain mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään??? On kuitenkin sen oloinen kaveri, että tuskin tekee ohareita ilman hyvää syytä.
No mullakin on hieman ongelmia viimeisen pelin suhteen. Olen omaa vastustajaa yrittänyt tavoitella nyt pariinkin otteeseen. Viimeisestä viestistänikin on jo yli viikko aikaa. Eikä mitään vastausta. Vastaisi edes, että ei käy tai en tiedä. No odotan nyt vielä hieman ja pistän sitten taas tekstaria. Joskos toi kääpiö vs pedot asiakin tuossa selkiytyisi nopeasti. Kieltämättä tuo on inhottava tilanne tuon muuton suhteen.

Niin ja olen ihan varma, että pedot pystyy repimään kääpiöstä hyvinkin pisteitä....Toki niin olin varma myös WoCistakin.....Että sillee
gobliini

Itse pelkäsin wocia enemmän. Nyt tosin pitäisi olla kykenevä pelaaja, mutta mua vastaan suht heikko lista. Ymmärrän miten nuo tuhotaan ja tiedän mitä ampua. Pikkuset ei merkkaa lähes mitään muuta kun paniikkitestejä toiselle. Olisi ollut mukava peli pelata. Aika anticlimax...
Half-breed

Jos ei peli onnistu, niin Antonihan ehdotti tässä jossain välissä, että joku ulkopuolinen voisi pelata jonkun puolesta, jos peli ei onnistu. Joo Antonin nakittaminen pelaamaan sun puolesta on huono idea, mutta pääseepähän sitten pelaamaan siitä voitosta, eikä vaan luovuttamaan voiton.
gobliini

Niin... ja joku muu ratkasis mun pelin kohtalon? Ei oikein toimi. Ainoat jotka voi sen pelin pelata olisit Halffis sinä ja syrja ja omalla tavallaan voisi olla häviämismentaliteetti päällä, kun se vaan auttaisi itseänne. Tietysti joku pelaamaan nuubin puolesta olisi ehkä hyväksyttävää. Sen lista proxytettynä huomen illalla. Viimenen sauma saada peli hoitumaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”