Eksentristen figupelien viikonloppu 15.-17.6.2012

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Alkuasukas

Re: Eksentristen figupelien viikonloppu 15.-17.6.2012

Viesti Kirjoittaja Alkuasukas »

Mitenkä ihmiset on sinne liikkumassa? Onko autopaikkoja vapaana esim Tampereelta? Voin kyllä bussilla kangasalallekkin tulla jos sieltä pääsee jollain kyydillä itse paikanpäälle.
Pois olen lähdössä joko lauantai-iltana/yönä tai aikasin sunnuntaina. Onko muita lähdössä niihin aikoihin?
Wilunki

Viesti Kirjoittaja Wilunki »

Alkuasukas kirjoitti:Mitenkä ihmiset on sinne liikkumassa? Onko autopaikkoja vapaana esim Tampereelta? Voin kyllä bussilla kangasalallekkin tulla jos sieltä pääsee jollain kyydillä itse paikanpäälle.
Pois olen lähdössä joko lauantai-iltana/yönä tai aikasin sunnuntaina. Onko muita lähdössä niihin aikoihin?
Joo kyytipaikkoja pitäis olla vapaana Tampereelta perjantain aikana. Ainakin yksi henkiö on ilmeisesti lähdössä la-iltana takaisin Tampereen suuntaan.
Alkuasukas

Viesti Kirjoittaja Alkuasukas »

Ketä sinne siis on menossa autoilla joissa olisi tilaa jne? Keltä tarkemmin voisi näistä asioista kysellä? Voisiko joku laittaa vaikka yv:tä mulle jos löytää tilaa autosta
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Auttanee, jos kertoo paikkakunnan...

Itse olisin mielelläni tulossa jonkun pääkaupunkiseudulta saapuvan kyydissä.
Wilunki

Meillä on vähän infon keruu kesken, niin vaikea sanoa kuka menee kenenkäkin kyydillä. Tampereelta voidaan melko varmasti luvata kyyti perjantaina. Saattaa vaatia tosin sen verta joustoa myös kyydittävältä, että järjestää itsensä lähtemään riittävän ajoissa ja mahdollisesti siiryy helposti noudettavaksi. Helpottaa suunnittelua kun kertoo, että mistä ja millä aikataululla on valmis lähtemään perjantaina. Osa meistä menee aikasin aamupäivästä ja osa vähän myöhemmin.

Helsingistä on jotain ihmisiä tulossa ja me voidaan välittää kyytipyyntöä. Itse en näistä henk. koht. tiedä, mutta Dolmot hoitanee.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

kuittaillaan tännekin. Eli lauantaina aamuna tulossa paikalle ja illällä lähdösä pois. Eli minun kyydilläni pääsee kulkemaan tampereelle. Peleistä mukaan lähtee Mercs, infinity, Eden ja malifaux. samoin jonkinverran maastoa.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Moro

Ihan vain väliaikatietona pseudo-varmistettua pelilistaa...

Lähihistoriaa
- Flames of War
- Force on Force

Skirmishiä enemmän tai vähemmän fantastisesti
- Eden
- Hell Dorado
- Malifaux
- Mordheim
- Song of Blades and Heroes
- Strange Aeons

Laserpyssyjä sun muuta
- Infinity
- Mercs
- Tomorrow's War / Gruntz 15mm

Merellä, ilmassa tai ilmatta
- Battlefleet Gothic
- Dystopian Wars
- Uncharted Seas

Jokerina vaikka erä Blood Bowlia.

Kysymykseen "miksi ei peliä X" vastaus on luultavasti, ettei kukaan vielä ole julistautunut järjestämään. Tai sitten olen vain missannut/unohtanut. Asiaa saa korjata.

Ja ja...pari kyselyä on tullut siitä, saako alennusta jos järjestää juttuja tai lähtee aiemmin. Noin pääsääntönä vastaus on kohtelias "ei". Pelejä järjestäviä tahoja on ehkä puolet porukasta ja samaten sunnuntaina suht aikaisin lähteviä voi olla suurehko prosentti - toisin sanoen niin paljon poikkeuksia että siitä tulisi ennemminkin sääntö. Kerrottakoon myös, että varsinaiset järjestäjät maksavat täyden hinnan lipuistaan ja omat bensansa siihen päälle. Näin meillä pidetään budjetti kunnossa. Mutta jos visiitti näyttää jäävän alta puoleen toiminta-ajasta, voidaan keksiä joku päivähinta.

Uusia päivityksiä ajankohtaisista aiheista taas ajan koittaessa tai pyynnöstä. Menen maalaamaan taloa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Wilunki

Viikon päästä mennään ja muutamalta henkilöltä puuttuu maksu. Jos kirpaisi omaatuntoa, niin hopi hopi rahaa tilille, että kehdataan mennä pihviostoksille.

Nyt olis myös aika ilmotella kyytitarpeita ja ruoka-allergioita yms.
Dolmot
Valvoja

Johan nyt. Juhlat ovat tämän viikon loppuna. Maastoihin on tietääkseni jo saatu pelikelpoiset värit pintaan. Vielä saatetaan vähän kiillottaa yksityiskohtia. Ruokalistaa viimeistellään kans ja pian suunnataan kaupoille. Ajo-ohjeet ja sen sellaiset sorvaan jahka suinkin ehdin. Sääennuste on ailahteleva, keskilämmin ja puolipilvinen.

Osanottajalistassa on pientä viime hetken liikehdintää. Pelipöydän ääreen mahtuu vielä, jos inspiraatio yllättää. Silloin on syytä pistää viestiä (ja rahaa) ripeästi, että saadaan otettua asia huomioon ostoksilla.

Pelirintamalla saattaa kuulemma olla pyynnöstä tarjolla Warmasteria ja Man-o-Waria. Huhuilkaa ihmeessä täällä jos kiinnostaa niin ei tarvitse arvailla. Samoin kyytien tarjoajat ja ottajat voivat vapaasti parittautua. Järjestäjät ajelevat muutamalla autolla Tampereelta, mutta näiden reitit, aikataulut ja paikkamäärät voivat vaatia sovittelua koska tavaratkin pitää poimia eri puolilta kylää ja mahduttaa kyytiin. Luultavasti on siis helpompaa jos onnistuu hoitamaan itsensä paikalle muiden vieraiden joukossa.

Semmoista tänään. Nähdään viimeistään siellä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Niin ottia tuota...oliko kukaan sis tulossa pääkaupunkiweudulta niin, että autossa olisi tilaa vai joutuuko soveltamaan?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Järkkärit vissin aika hyvin noita kyytiasioita hoitanut, mutta jos nyt joku sattuu vielä kaipailemaan kyytiä Tampereelta tapahtumapaikalle niin olen joskus perjantai aamusta/aamupäivällä ajelemassa sinne ja kyytiin menee vielä pari henkeä. Voipi laitella yv vaikka tulemaan.
Wilunki

Xenon kirjoitti:Järkkärit vissin aika hyvin noita kyytiasioita hoitanut, mutta jos nyt joku sattuu vielä kaipailemaan kyytiä Tampereelta tapahtumapaikalle niin olen joskus perjantai aamusta/aamupäivällä ajelemassa sinne ja kyytiin menee vielä pari henkeä. Voipi laitella yv vaikka tulemaan.
Ei nyt varmaan hirveen paljon ennen järjestäjiä kannata saapua paikalle.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Wilunki kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Järkkärit vissin aika hyvin noita kyytiasioita hoitanut, mutta jos nyt joku sattuu vielä kaipailemaan kyytiä Tampereelta tapahtumapaikalle niin olen joskus perjantai aamusta/aamupäivällä ajelemassa sinne ja kyytiin menee vielä pari henkeä. Voipi laitella yv vaikka tulemaan.
Ei nyt varmaan hirveen paljon ennen järjestäjiä kannata saapua paikalle.
Niin no tarkotus oli kai että Antti ku menee pakkaileen aamulla sinne vaparille niin noukkasen sen sieltä sitten kyytiin, kun sieltä lähtevien autot on jo täysiä. Tai mikä tässä nyt lie olikaan suunnitelma, se on kai vielä vähän epäselvä itse kullekin. :D Mullahan nyt ei sinänsä mitään kiirettä sinne paikalle ole. Mutta ajattelin että näin yhdistyksen jäsenenä voin vaikka jeesailla siellä kantamisessakin ja autella pistään paikkoja sitten vähän kuntoon. :P
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Flames of Warin voinee pyyhkiä pois, itsellä ei riitä resurssit sen vetämiseen/demotukseen FoF armeija-orgioiden jälkeen, ellei tämä sitten ole jonkun muun jäljiltä listalla.
Cactuscheff

Viesti Kirjoittaja Cactuscheff »

Saisikohan nuo ajo-ohjeet ja aloittamisajankohdat tämän illan aikana niin olisi yksi huoli vähemmän. Vielä kun saisi edes hiukan väriä maastoihin ja figuihin. Mutta taidetaan mennä intiaaninimeni Aina Vaiheessa mukaan. Syytän Richard Sharpea ja Diabloa pensselin pölytymysestä nurkkaan.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Dolmot
Valvoja

Cactuscheff kirjoitti:Saisikohan nuo ajo-ohjeet ja aloittamisajankohdat tämän illan aikana niin olisi yksi huoli vähemmän.
Hömhöm...viskasin kyllä infomailin viime yönä, se todistettavasti lähti, ja hotmail-osoite oli listassa mukana. Jos tekniikka silti on osoittautunut vastahakoiseksi, ehkä Pojat (TM) voivat viskata kopion jotain rettiä. Itse olen tämän päivän täystyöllistetty näiden ja muiden asioiden vuoksi.

Ja kyllä, parissa asiassa tehdään täälläkin viimeisen illan ihmeitä...

FoWille oli toinenkin järjestäjä, mutta tämä oli viime kuulemalta myöskin hyvin epävarmojen osastolla koko osanottonsa suhteen. Ehkä siis unohdetaan se. Mainstream-peli muutenkin.
Cactuscheff

Viesti Kirjoittaja Cactuscheff »

Dolmot kirjoitti:
Cactuscheff kirjoitti:Saisikohan nuo ajo-ohjeet ja aloittamisajankohdat tämän illan aikana niin olisi yksi huoli vähemmän.
Hömhöm...viskasin kyllä infomailin viime yönä, se todistettavasti lähti, ja hotmail-osoite oli listassa mukana. Jos tekniikka silti on osoittautunut vastahakoiseksi, ehkä Pojat (TM) voivat viskata kopion jotain rettiä. Itse olen tämän päivän täystyöllistetty näiden ja muiden asioiden vuoksi.

Ja kyllä, parissa asiassa tehdään täälläkin viimeisen illan ihmeitä...

FoWille oli toinenkin järjestäjä, mutta tämä oli viime kuulemalta myöskin hyvin epävarmojen osastolla koko osanottonsa suhteen. Ehkä siis unohdetaan se. Mainstream-peli muutenkin.
Jos sähköpostiin on eilenillalla tullut viestiä niin hyvä. En ole sieltä tajunnut etsiäkkään kun en ole omaa konetta viimeiseen vuorkauteen avannut. Ja töistä käsin en tietenkään muista sähköpostin salasanaa. Kiusaan illalla vielä lisää jos viesti ei ole läpi tullut, mutta koska edellisetkin ovat saapuneet niin eiköhän tarvittava tieto sieltä löydy.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Dolmot
Valvoja

Info: Viimeinen järjestäjäauto lähtee juuri. Kaikki nettipalvelu päättyy tai muuttuu hyvin epävarmaksi. Soittakaa jos on asiaa. Ovet ovat jo auki paikan päällä.
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Todella hauska viikonloppu, iso kiitos järjestäjille ja kanssa pelaajille. Keräilin kuvia pienen tarinan kera blogiini
http://maalaus.blogspot.fi/
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Tapahtuma onnistui jopa yli omien odotusteni, ja vaikka hämmentävän vähän tuli varsinaista pelaamista itse tehtyä, niin oheisräpellystä, ajatustenvaihtoa harrastuksesta ja rehellistä paskanpuhumista oluttölkki kädessä saunaverannalla tuli tehtyä senkin edestä.

Ensivuonna uudestaan, jos hengissä ollaan.
fho kirjoitti:Todella hauska viikonloppu, iso kiitos järjestäjille ja kanssa pelaajille. Keräilin kuvia pienen tarinan kera blogiini
http://maalaus.blogspot.fi/
"Tilaan mahtui useita pelejä ja maalauspiste" :D Epävirallinen pikaviimeistelypisteemme kieltämättä kääntyi melko vakinaiseksi sisustuselementiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”