Ooksä Oulust?
Re: Ooksä Oulust?
En osaa sanoa. Ostos listalla olis atm Rifle Company boxi ja neljäs shermanni, mutta yritän pitää silmällä noita YO-lahjarahojen jämiä. Yritän saada kesän aikana hankittua niin pääsee pelaileen =) Yritän käyttää myös tämän odottelu ajan hyväkseni ja lukee tota sääntistä niin ei ole kokonaan ulkona sit pelissä.
ookoo, minä olen tuossa kasanut itselleni jo italialaisia easterner frontieriiii.... xD
joo en ensin meinanu kun ei niille saa oikein mitään. paiti Stuka xD
jooo ei mitää kiirettä armeijja kasaamisessa. pelaajia on omassa piirissäni, melkei kymmenet henkeä sinut mukaan lukien.
joo en ensin meinanu kun ei niille saa oikein mitään. paiti Stuka xD
jooo ei mitää kiirettä armeijja kasaamisessa. pelaajia on omassa piirissäni, melkei kymmenet henkeä sinut mukaan lukien.
;:D
Hei
Mulla ois Flames of war armeijoita kaksi kappaletta LW
saksa ja U.S.A ja oon aatellu pellailla oulun fantsussa mikäli löytyy pelaajia.
armeijoiden koot on tällä hetkellä 1040. (Market garden säänöillä)
Mulla ois Flames of war armeijoita kaksi kappaletta LW
saksa ja U.S.A ja oon aatellu pellailla oulun fantsussa mikäli löytyy pelaajia.
armeijoiden koot on tällä hetkellä 1040. (Market garden säänöillä)
Itsekki tässä mietin jos starttailisi esim. MW Afrika Korpsia. En kyllä tiiä löytyykö Afrikka-pelaajia, jostakin luin suosituksen että tällä hetkellä kannattaisi pelata itärintama omanaan ja Afrikan taistelut omanaan, pikkuisen yksikköeroja.
Multa löytyy aavikkorottia vastustajaksi jos DAKkia meinaat kokeilla... mikään ei ole hauskempaa kuin kiusata kaverin pikkutankkeja matildoilla :P
Lisäksi löytyy brittien Paroja...
Lisäksi löytyy brittien Paroja...
Joo tuossa parisen kuukautta ollut taukoa koko touhusta, mutta nyt olen aloittanut taas hyvillä mielillä fow pelaamisen.
tein just hankinnan mid warea warten ja nykyinen soviet mixed tankovy company tulee olemaan puhtaasti tankkimainen.
oulun fantsussa pelailen ja omille kämpilläni, kun on tuota maastoa tullut tehtyä sopivasti. flames of war keskityn pääasiassa venäläisiin ja löytyy multa myös italian pojille itärintamalle lista.
Maasto-rojektit ovat taas menos kans ja mukaa pääsee tietysti suunnittelemaan ja toteutamaan itäisen unelman saloja. mulla ei oo muita armeijoita saati muita kirjoja paiti red bear, ja sekä pelailen italialaisillakin itärintaman taisteluita.
tein just hankinnan mid warea warten ja nykyinen soviet mixed tankovy company tulee olemaan puhtaasti tankkimainen.
oulun fantsussa pelailen ja omille kämpilläni, kun on tuota maastoa tullut tehtyä sopivasti. flames of war keskityn pääasiassa venäläisiin ja löytyy multa myös italian pojille itärintamalle lista.
Maasto-rojektit ovat taas menos kans ja mukaa pääsee tietysti suunnittelemaan ja toteutamaan itäisen unelman saloja. mulla ei oo muita armeijoita saati muita kirjoja paiti red bear, ja sekä pelailen italialaisillakin itärintaman taisteluita.
;:D