Welf aloitus

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Axuru

Welf aloitus

Viesti Kirjoittaja Axuru »

Olen kasaamassa welffeille armeijaa, ja tarvitsisin apua 1000 pisteen armeijalistan tekoon. Sääntis, ab ja figuja on, mutta mitä figuja armeijalistaan kannattaansisällyttää kun pelattavana on 1000 pisteen armeija?
Money cant buy life.
- Bob Marley
Axuru

Re: Welf aloitus

Onko kellään neuvoja?
Money cant buy life.
- Bob Marley
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Welffit on vähän kivinen setti alottaa, kirja on vähän päässyt vanhentumaan ja yksiköiden säännöt ja pistehinnat on jääny pahasti viime vuoskymmenen tasolle.

Mut tota ihan glade guardi ja dryadit on kovinta mitä kirjast varmaan löytyy. Ratsuväkeen ei oikeestaan kannata koskea, kinit on ihan ok mut ehk hieman tyyris yksikkö. Välttis ei kauheesti alle kuuden kannata pelata. Kotkat rokkailee kans usein ja nyt niit jopa saa ottaa armeijanrakennus sääntöjen muututtua.

Sankareiks varmaan ihan noblea vaan näin pieneen peliin, ehkä voi harkita branchwraithia lisädispel nopalla ja bösbiä aysendi banella ja hodalla. Kauheesti ei kuitenkaan noihin kannata upottaa pisteitä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Alkuun kannattaa hommata Glade guardeja/Dryadejä joilla saat Corejen pisteet täyteen. Spciaaleista nyt voi peluuttaa Wardancereitä/Treekinejä. Rareista peliin voi ottaa Treeman/Great Eagle.
Sankareiksi sitten kakunpäälle voikin ottaa Noblen ja Spellsingerin.

Tuossa nyt sellaisia mitä itse peluuttaisin 1000.pts listassa. Kannattaa huomioida että kaikkea tuota et saa mahtumaan samaan listaan, joten kannattaa suunnitella armeijalistaa hieman ennen ostoksia.

EDIT:Niin treeman ei muuten mahdukkaan 1000.pts listaan joten se kannattaa unohtaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Axuru

Nyt kun olen armeijalistaa tekemässä, ja laitan glade guardit 20 hölön full commandiin, ja dryadit 20 neidin ryhmään oksanymfin kera, kannattaako?

edit: Ja kannattaako bösbi?
Money cant buy life.
- Bob Marley
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Glade guardeille en muusikkoa enempää laittaisi, close combatissa eivät kestä kuitenkaan joten ilmaisia pisteitä vastustajalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Axuru

Kannattaako ottaa BSB? Ajattelin että ainakin yhden noblen otan, ja yritän spellsingerin myös saada mukaan.
Money cant buy life.
- Bob Marley
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Axuru kirjoitti:Kannattaako ottaa BSB? Ajattelin että ainakin yhden noblen otan, ja yritän spellsingerin myös saada mukaan.
Bösbi aina mukaan. Jantterin säännöt kuitenkin ovat sellaiset, että ilman sitä liikkuminen on typerää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

No lahtisin kasaamaan tonnin welf armeijaa jotenkin nain. (en ole pelannut tosin welffeilla vahaan aikaan, ja sita ennen olin ihan paisti, ja olen vielakin)

Characters:

branchwraith
lisadispel noppa

noble
bsb
ayesundi bane
hoda

10 glade guard
musician

10 glade guard
musician

7 treekin

mun mielesta toi treekin lautta on paras tapa yrittaa voittaa peleja welffeilla. Kotkia vois kokeilla laittaa listaan kun ovat halpoja ja hyvia sotakoneiden hakijoita ja diverttaajia, lisaksi voivat kokeilla marssiblokkaa jos vihulla ei ole bsb:ta nain pienessa pelissa.

Toi brancwraith kenu on ehk huono kun ei voi oikeen joinata mihinkaa, mutta lisadispel oli saatava, voishan sen varmaan vaihtaa sorsaan tai toiseen nobleen tai ottaa kokonaan pois jolloin noblelta pitais ottaa bsb pois. Glade guardit on mielestani parempia kuin dryadit mutta tieda sitten.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

voi joinaa kineihin, ei edes hidasta niitä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”