Ne on tier listoja just että saa pelata vaan tiettyjä yksikköi ja jackei, saa erilaisii bonuksii ku täyttää eri vaatimukset. Noiden mukaan ei oo pakko pelat, eikä vissiin paljoa yleisesti pelata.Runt kirjoitti:Nyt kun standardeista puhuttiin ja tuota Jyrin laittamaa linkkiä testailin eri warcastereilla niin heräsi kysymyksiä ilmoille.
Jos pelataan standardien mukaan niin saako peluuttaa vain noita vaihtoehtoja kullakin warcasterillä mitä Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi?
Esimerkiksi jos peluutan Sloania warcasterinä niin saisi peluuttaa vain seuraavia unitteja:
-Arcane Tempest Gun Mages
-Field Mechaniks
-Long Gunner Infantry
-Rangers
Käsittääkseni Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi samoja valintoja mitä kirjasta löytyy Tier.1.2.jne. valintoja..
[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Warmachine/Hordes Liigaa loppvuodeksi 2011
Eli vaikka pelaisimme standardien mukaan 35.p listoja niin voin vapaasti rakentaa armeijani minkä tahansa warcasterin ympärille, loistavaa =) Nyt ei tarvitse lisähankintoja ihan heti alkaa tekmään ja pääsee kikkailemaan erilaisten yksiköiden sekoittamisella.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Juu ei tartte kattoa niitä tierejä jossei halua. Jos on tuo Army builder niin siihen saa ilmatteeks ladattua wolfin sivuilta päivityksen jolla voi rakennella kanssa listoja, se näyttää kaiken.
Moar skulls to the skull throne!
Nyt siellä on jo pKreossin pää, Sloannin 3 päätä ja Morghoulin pää. Kyllä siellä on vielä tilaa ;)
Ei vaan, ihan hyvä peli oli jyrin kanssa, mutta kaikki oli tarkkaan laskettu.
Nyt siellä on jo pKreossin pää, Sloannin 3 päätä ja Morghoulin pää. Kyllä siellä on vielä tilaa ;)
Ei vaan, ihan hyvä peli oli jyrin kanssa, mutta kaikki oli tarkkaan laskettu.
Mun Cryx on ollut erinomainen Khadoria vastaan. Tuntuu vähän siltä, että tuun Cryxmäiseen tapaan hakemaan Butcherin skullin ja samalla nappaan ne muutki mitä sulla on jo ;)
Soi viulu
Haistanko oikein että Antti on piessyt Jyrin?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Jep!Runt kirjoitti:Haistanko oikein että Antti on piessyt Jyrin?
Ilahduttavaa nähdä, että tyypit on alkanut pelaan. Palautti uskon tähänkin peliin. Jopa siinä määrin, että töihinpaluusta intoutuneena laitoin tilaukseen Horden sääntiksen, Dominionin ja Minionien armybookin. En jaksa noita vaihtoehtojen määriä noilla oikeilla armeijoilla, alan pelaan noilla krokotiilimiehillä, kun ovat hienoja. Parit warlockit ostin jo boostepin hyvästä alesta kanssa, kun olivat perhana varastotuotteita. Tarvii tietty muu armeija saada vielä hankittua, mutta taidanpa vähän katsella tuota kirjaa ensin, että mitä siihen ostaisin. Näitä silloin ihan alunperin mietin, mutta ajattelin, että liian vähän valinnanvaraa nappuloissa. Alkanut ottaan pannuun tuo liika optimointi listojen kanssa, niin vähennetään sitten vaan vaihtoehtoja mitä voisi ottaa :) Eiköhän ne krokotiilit tule pureksimaan ne teidän peltipurkit mennen tullen kuitenkin.
Jos joku haluaa ostaa multa jokusen nappulan maalaamatonta Khadoria, niin ilmoitelkaa. Mulla on periaatteessa parit heavy warjackit, parit casterit ja berserker kanssa. Raskaitahan noi tietty kaikki on Khadorilla. Niin joo ja unitti assault commandoja flamerilla ja tietty myös se sotakoira.
Sakke vois ilmoitella mulle taas, koska pelailette, jos pääsisin tsiigaileen kanssa. Tulee sotussa hengattua niin harvoin taas nykyään.
Jos joku haluaa ostaa multa jokusen nappulan maalaamatonta Khadoria, niin ilmoitelkaa. Mulla on periaatteessa parit heavy warjackit, parit casterit ja berserker kanssa. Raskaitahan noi tietty kaikki on Khadorilla. Niin joo ja unitti assault commandoja flamerilla ja tietty myös se sotakoira.
Sakke vois ilmoitella mulle taas, koska pelailette, jos pääsisin tsiigaileen kanssa. Tulee sotussa hengattua niin harvoin taas nykyään.
Kalat meni kotio...
Cool. Muuten viime peliin palatakseni, saman hyökkäysloitsun voi castata niin monta kertaa kuin haluaa.
Niin, piti vielä tosiaan kysellä, että tähtääkö täällä ihmiset tosissaan siihen 35 pisteeseen? Mietin vaan, ihan sillä, että millaisia listoja alan mietiskeleen tohon. Haastan ainakin Jyrin siihen, että mun armeija on ennemmin maalissa tohon 35 pojoon kun sun, vaikkei ole vielä olemassa kun pieruna boostepin tilausjärjestelmässä, eikä edes siellä, vaan tietona vaan siitä, että sellainen armeija vois olla mahdollinen edes. Ja haastanpa samaan rahaan Sakenkin perkules. On nyt aikaa alkaa maalaan.
Kalat meni kotio...
Käsittääkseni meillä on tarkoitus nostaa noita listakokoja koko ajan, mitään tiettyä pistemäärää ei virallisesti ainakaan olla sovittu. Uskoisin kuitenkin että seuraava rajapyykki olisi juurikin tuo 35.p saadaan hieman vaihtelevuutta täten pelipöydälle.
Itsellänihän mopo on lähtenyt käsistä tyypilliseen tapaan, laskin tuossa joku ilta Cygnarin pistemäärän ja pääsin ~150.pts. Tosin en tuollaista kokoonpanoa pysty varmaankaan peluuttamaan kun eikös rajana ole 2'Warjakcia per jakc marshal modeli? Vai mikäs se rajoitus näissä nyt oli? Itsekkin voin viestiä laitella mikäli pelejä järjestelen niin pääsee kahvia juomaan ja katselemaan pelejä.
Itsellänihän mopo on lähtenyt käsistä tyypilliseen tapaan, laskin tuossa joku ilta Cygnarin pistemäärän ja pääsin ~150.pts. Tosin en tuollaista kokoonpanoa pysty varmaankaan peluuttamaan kun eikös rajana ole 2'Warjakcia per jakc marshal modeli? Vai mikäs se rajoitus näissä nyt oli? Itsekkin voin viestiä laitella mikäli pelejä järjestelen niin pääsee kahvia juomaan ja katselemaan pelejä.
Joo olis ihan sillai hyvä että saatais hyvä porukka pelaamaan tota 25 pistettä ja sitten nostetaan se 35.
Selvähän tuo, nyt on 21 pistettä maalattu.Haastan ainakin Jyrin siihen, että mun armeija on ennemmin maalissa tohon 35 pojoon kun sun, vaikkei ole vielä olemassa kun pieruna boostepin tilausjärjestelmässä
harri mää voisin viedä kaikki seuraavista:
-muovijackit
-berserker
-manhunter
-yuri the axe
-Winterguardit
-Assault commandot
-Fenris
-Doom reaverit
Tai heitä vaikka lista YV:llä mitä löytyy.
35p ja 50p on varmaan se sopivimmat koot kun saa jo jotain kentälle muttei ihan mene yli.
-muovijackit
-berserker
-manhunter
-yuri the axe
-Winterguardit
-Assault commandot
-Fenris
-Doom reaverit
35p ja 50p on varmaan se sopivimmat koot kun saa jo jotain kentälle muttei ihan mene yli.
harri mää voisin viedä kaikki seuraavista:
-muovijackit
-berserker
-manhunter
-yuri the axe
-Winterguardit
-Assault commandot
-Fenris
-Doom reaverit
-muovijackit
-berserker
-manhunter
-yuri the axe
-Winterguardit
-Assault commandot
-Fenris
-Doom reaverit
Itse luultavasti jään tohon 35 max. Ainakin näillä näkymin, kun haluun että pysyy kuitenkin ns. skirmish henkisenä.
Soi viulu
Joo tohonkin on tulossa joku colossus lisäosa, jossa saa taas isompia jaskoja. No joo, sillain Saken kanssa samoilla linjoilla, Että skirmish skirmishinä.
Mulla on geratsu se muovi starteri jossa kaks jaksaa rajoitetuilla aseilla, sen lisäksi yksi muovinen kanssa, josta olen ollut koonffaamassa karchev the terribleä. Magneeteilla olen kädet ja päät pistänyt, että saa reklanttua eri jaakkoja pienemmällä vaivalla. Se berserker on metallia ja vanhalla kortilla. Ainiin! Sitten on se ihme suppuun menevä metallinen tankkijaakko, jolla on suljettuna armor 25. En muista niiden nimiä, kun on niin pirun samanlaiset. Warcastereina on siis tuo sorsa, sitten voinen ton karseen tehdä loppuun, sitten on vielä se Assault commandojen johtaja caster. En muista. Mikä onkin ainoa joka on maaleissa. Niin sitten tietty unitti assault commandoja + flamer ja sitten se warhound solo.
Toiv, tulee pian noi kirjat ja figut boostepisa. Olisi myös siistiä, jos olisi sopivat noi teemalistat noille castereil,e, niin voisi Jotan sellaista alkaa rakentaan.
Mulla on geratsu se muovi starteri jossa kaks jaksaa rajoitetuilla aseilla, sen lisäksi yksi muovinen kanssa, josta olen ollut koonffaamassa karchev the terribleä. Magneeteilla olen kädet ja päät pistänyt, että saa reklanttua eri jaakkoja pienemmällä vaivalla. Se berserker on metallia ja vanhalla kortilla. Ainiin! Sitten on se ihme suppuun menevä metallinen tankkijaakko, jolla on suljettuna armor 25. En muista niiden nimiä, kun on niin pirun samanlaiset. Warcastereina on siis tuo sorsa, sitten voinen ton karseen tehdä loppuun, sitten on vielä se Assault commandojen johtaja caster. En muista. Mikä onkin ainoa joka on maaleissa. Niin sitten tietty unitti assault commandoja + flamer ja sitten se warhound solo.
Toiv, tulee pian noi kirjat ja figut boostepisa. Olisi myös siistiä, jos olisi sopivat noi teemalistat noille castereil,e, niin voisi Jotan sellaista alkaa rakentaan.
Kalat meni kotio...
Re: [Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Niin tossa, katsoin, niin siis devastator, oli se yksi metallinen Jaakko vielä. Ja strakhov se warcaster. Tuo setti, mitä noita on, on firestorm gamesilta joku 150€, niin voisin siitä luopua jollain 90€ ehkä, tai no, jos kaiken viet geratsu ja ihan siinä tilassa kun ovat, sitten 80€. Magneetteja, ei tosissaan ole vielä läheskään kaikissa.
Aika huonolta näyttää meikän maalausuhoaminen muuten :) no se on sellaista.
Aika huonolta näyttää meikän maalausuhoaminen muuten :) no se on sellaista.
Kalat meni kotio...
Ai että taas tuli turpaan kreoksella. Tarttee vähän muuttaa strategioita, nooh everblightin carnive lyö vähän ***** lujaa.
kokemäellä oli 13 pisteen pelit, mukavaa oli. Tuli hordeakin mietittyä.
kokemäellä oli 13 pisteen pelit, mukavaa oli. Tuli hordeakin mietittyä.
Cool.
Mun pelit taitaa mennä ens viikkoon, ellei joku huomenna halua pelata, pe myös ehkä sopiva.
PS: SAIN SEETHERIN VALMIIKS!!!1!
Mun pelit taitaa mennä ens viikkoon, ellei joku huomenna halua pelata, pe myös ehkä sopiva.
PS: SAIN SEETHERIN VALMIIKS!!!1!
Soi viulu