Itse tyydyn pelaamaan niillä säännöillä miten on ajateltu , koska onhan ne säännöt samat kaikille .Ja onhan megaloitsujen heitto aina epävarmaa kun 5-6 nopalla tulee usein irkku , ja en sanoisi että ne nuolien määrä ratkaisee mitään kun yleensä vastustaja pääsee kiinni jo 2-3 vuorolla eli ei ehdi montaa nuoli sadetta ampua ja entäs sitten kun ne joutuu lähikseen sen jälkeen onkin asiat huonosti =)
Ja kaikki lähtee voittamaan pelejä joten hyvän listan tekeminen tulee luonnostaankin ja ei se oo häävii hävitä kaikkia pelejä sen takia et on tehny lössön listan =)
PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Henkka1986
- Half-breed
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
Delf-käävät loppuivat aikataulujen sopimattomuuden takia tasuriin 10-10.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Saatiin kuin saatiinkin tämä liiga päätökseen. Monta muuttujaa mahtui matkanvarrelle jota emme osanneet odottaa. Näistä ongelmista kuitenkin saimme oppittua paljon ja jatkossa tiedämme mihin kaikkeen on hyvä varautua. Tulevaisuudessa sitten hieman paremmin suunniteltuja liigoja tarjolla lisämausteiden kera. Katsotaan sitten joskus millaiseen muottiin tämä Porin WHFB liiga oikein jähmettyy sääntöineen/rajoituksineen.
Risuja ja ruusuja saa perinteisesti jakaa tästä liigasta, kehittämisen varaa varmasti löytyy.
LOPULLISET SIJOITUKSET PISTEINEEN
Demon 141
Dwarfs (G) 138
Dark Elf 116
Empire 108
Beastmen 99
Lizardmen 77
Ogres 57
Warriors of Chaos 48
Bretonnia 26
Dwarfs (H) 26
Risuja ja ruusuja saa perinteisesti jakaa tästä liigasta, kehittämisen varaa varmasti löytyy.
LOPULLISET SIJOITUKSET PISTEINEEN
Demon 141
Dwarfs (G) 138
Dark Elf 116
Empire 108
Beastmen 99
Lizardmen 77
Ogres 57
Warriors of Chaos 48
Bretonnia 26
Dwarfs (H) 26
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Hyvinhän tuo nyt sujui. Mitä nyt pelitahti olisi voinut olla nopeampi, ettei koko talvea olisi tässä mennyt. Sijoittuminen kolmanneksi oli myo bueno, ja top-4 sijoitustahan tässä lähdettiin hakemaan alunperinkin. Vähän pelotti kun parista helposta pelistä tuli annettua liikaa pisteitä vastustajalle, ja sitten tuli se yksi fiaskopeli, mutta hyvinhän se silti meni. Tosin sen fiaskon takia jäin kärkikahinoista.
Mielipiteeni säännöistä nyt on kaikilla tiedossa, joten niistä en enää mainitse, mutta jotain pitää säännöille tehdä. 2.4k oli minusta kyllä juuri sopiva pistekoko. Peleissä kestää jo nyt ihan tarpeeksi, niin isommat pelit ei ainakaan minua nappaa. 2.4k:hon saa kuitenkin jo ihan tarpeeksi väkeä, ettei pelikoon kasvatuksessa ole mitään pointtia.
Mielipiteeni säännöistä nyt on kaikilla tiedossa, joten niistä en enää mainitse, mutta jotain pitää säännöille tehdä. 2.4k oli minusta kyllä juuri sopiva pistekoko. Peleissä kestää jo nyt ihan tarpeeksi, niin isommat pelit ei ainakaan minua nappaa. 2.4k:hon saa kuitenkin jo ihan tarpeeksi väkeä, ettei pelikoon kasvatuksessa ole mitään pointtia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Vai, että ei poikia kiinnostanukaan pelata loppuja pelejä. Ihme sakkia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti