Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Runt »

Balthazar ja tupla tankit tuli testailtua kääpiöitä vastaan pelatessa. Ei voi sanoa kuin että voi jössys soikoon, ei mennyt tuo magia millään tapaa putkeen ja kun vielä oli kääpiöt vastassa joka on heikko magiassa niin plaah... Tai no alkoi se magia 4 vuorolla paukkua todella reippaastikkin läpi kunhan disspellaus kamat saatiin vastustajalta ensiksi pois. Tosin hieman epätavallinen oli kääpiöiden lista, Hapidi ei halua kuitenkaan lista ideaansa julki niin en mainitse sen enempää.

Metalli loresta noin yleisesti mainittakoon että kun vastassa oli pääasiassa 5+ Save jalkaväkeä, tuntui ettei loresta ollut mihinkään. Saveihin ei miinuksia kannattanut jakaa koska S6 iskut listassa tekivät sen jo itsestään, myöskään direc damage loitsuja en juurikaan päässyt heittämään koska olin combateissa itse kiinni koska sinne juuri halusin joukkoni (yhtälö kusi omaan nilkkaan tällä kertaa). Kertaallen kun pääsin pommittamaan (mikäs se 6 loitsu nyt oli, 5+:lla kullaksi jne..) 25 modelin yksikköön niin eikös sieltä pamahtanut vain yksi 5+ =D
Tupla tankeissa toki oli potkua todella mainiosti, mutten tiedä onko kaksi samassa listassa kuitenkin hieman liikaa jo? Ja onhan nuo tankit sellaisia cannon/catapult magneetteja ettei mitään rajaa! Tupla tankkeja jos meinaa peluuttaa niin saa kyllä varautua siihen ettei listaan paljon muuta makeaa sitten laitetakkaan. Itselläni listassa oli tankkien lisäksi yksi iso peitsileka 18.modelia sekä parit tykit mortarilla sekä pari grossari unittia.

Mutta sitten päästään siihen miksi lähdin tänne kirjoittamaan:Löytyykö keneltäkään lainaksi empirelle mortaria tai great cannonia 25.8? Miehistöä en tarvitse lainaksi. Niin ja mieluusti toki maalattu saisi olla koska turneessa maalauspisteitä jaetaan, ellen sitten itse saa sutia maaleihin (no saa se maalaamatonkin olla, jos ei muuta löydy).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Tullut ite kans vähän mietittyä listaa, ei vaan oikeen tuppaa saamaan semmoista listaa jossa olis ne kaikki hyvät asiat..

Slaughtermaster, Lvl4, Heavens, Glittering Scales, Fencer's Blades, Dragonbane Gem, Crown of Command = 385
Bruiser BSB, Runemaw, HA, IF = 198
Butcher, Lvl1, Lore of Great Maw, Ironcurse Icon, Obsidian Lodestone = 159
11 Ironguts, FCG, Lookout Gnoblar, Standarn Of Discipline = 523
6 Ogres, Musician, Ironfists = 202
5 Mournfang Cavalries, IF, HA, Musician, SB, Dragonhide Banner = 420
3 Leadbelcher = 129
Sabrecat = 21
Sabrecat = 21
Ironblaster = 170
Ironblaster = 170
2398/2400

Ihan solidilta kokoonpanolta vaikuttaa, vähän vaan mietityttää taas ne etherealit joista Jarkko sillon jupistiin.. Toisaalta slaughtermasterilla on vissiin nyt maagiset iskut kun on maagiset puukot? Runemaw on vissiin ihan hyvä kanssa kaikkia Dwellereitä sun muita vastaan suojaamaan Irongutteja, Ironcursesta pieni suoja sotakoneita vastaan ja MR3 auttaa sitten niitä joita vastaan Runemawia ei saa. Irongutit menee vähän mistä vaan läpi oletettavasti noilla suojilla ja Heavensin buffeilla. Mournfangit on kans vissiin aika kovia? Vähän mietein vaan että meneekö sit 4+1 vai 3+2 muodostelmas, Dragonhide banner on kans ihana. Leadbelcherit poistaa redirectaajat. Ironblaster nyt vaan loisti 1200p turnaukses niin tottakai niitä pitää kaks ottaa kun saa.
Runt

Jos Antti niin kyllä minäkin, tässä viimeisin vedos:

Battle Wizard Lord 294.pts: 4.lvl, Talisman ofPresevation, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light
Grand Master 259.pts: Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, The Other Tricksters Shard
BSB 154.pts: Lance, Full plate armour, Barding Warhorse, Shield, Obsidian Lodestone (MR3)
Warrior Priest 123.pts: Barded Warhorse, Heavy armor, Enchanted shield, Grown of Command
30*Knightly Orders (IC) 815.pts: Full Command, Steel Standard
44*greatsword 504.pts: Standard, Musicant
Steam Tank 250.pts

Ei oikein aukea nämä listojen teot taaskaan, vähän liikaa jää miettinnän varaan kun miettii mitä kaikkea sieltä voi pukata vastaan.
Lista pohjautuisi täysin knighti hordeet, jossa pappi tuomassa hatrediä ja grand master huutamassa chalengea. Lightin lorella kun boostailee, pitäisi ainakin teoriassa mennä läpi heittämällä mistä tahansa mitä vastaan tulee. Obsidian Lodestone tuomassa MR3:sta jotta saadaan suojaa. Greatsword yksikkö on suuri kysymysmerkki koska tuon kokoisena horden tehot tippuu suht nopeasti. Steam tankin halusin tuoda listaan koska halua jotain unbreaklea jolla jumittaa vastustajien usija blokkeja sekä kovat impac hitit antaa mahdollisuuden rynnäköidä monstereihin yms.

Sitten hieman tavanomaisempi vaihtoehto:

Battle Wizard Lord: 4.lvl, Talisman ofPresevation, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light 294.pts
Grand Master: Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, The Other Tricksters Shard 259.pts
BSB:Lance, Full plate armour, Barding Warhorse, white cloak of ulric 159.pts
Warrior Priest: Barded Warhorse, Heavy armor, Enchanted shield, Grown of Command 123.pts
15*Knightly Orders (IC) Full Command, Standard of Discipline 420.pts
45*Halberdiers 300.pts
Great Cannon 120.pts
Mortar 100.pts
5*Pistoliers 90.pts
5*Pistoliers 90.pts
Steam Tank 250.pts
Hurricanum 130.pts

Tässä listassa tuntuu vain että se ISO LEKA puuttuu täysin, vaikkakin hilparit ja knightit +1 hitellä ja knighteille viellä re-rollit hitteihin tekevät pahaa jälkeä osui eteen mitä tahansa.
Katsotaan nyt mihin listaan päädytään, edes takaisin näitä venkslataan varmaan turnee aamuun saakka ja lähtiessä valitaan noppaa hiettämällä jokin joka viellä kertaalle vaihdetaan johonkin =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

eksä ville osaa vaan päättää?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Ei sitten millään osaa valita, lista nro.18 menossa... Kait sitä viellä muutamat listat ehtii ennen turneeta vääntämään, saa sitten heittää 100 silmäisellä nopalla.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Sen voi heittää myös 2:lla D10:llä.

Jos on listojen kanssa ongelmia, niin mie voin sellaisen väsätä. Noi sun omasi on ihan tyhmiä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Sen voi heittää myös 2:lla D10:llä.

Jos on listojen kanssa ongelmia, niin mie voin sellaisen väsätä. Noi sun omasi on ihan tyhmiä.
Tai sitten voi heittää vaan D20:stä. Ja kuka hullu nyt sun listoilla pelaa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kui sää heität D20:llä 100 eri vaihtoehtoa?

Mitä tulee mun listoihin, niin Porin Faba liiga 3 kertoo kaiken. Sää oot muuten täällä torstaihin. Sovippas peli Villen kanssa. Hopi hopi. Molempien itseasiassa. Pelatkaa se teidän liigapelinne.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

mulla menee ainaki ny kaikki ylimääränen aika ton best miniature of porin kanssa ja oriveden turnauksen armeijan maalauksen kanssa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Kui sää heität D20:llä 100 eri vaihtoehtoa?
Runt sano et sillä on 18 vaihtoehtoa. Ei sataa.
El Capitan kirjoitti:Mitä tulee mun listoihin, niin Porin Faba liiga 3 kertoo kaiken. Sää oot muuten täällä torstaihin. Sovippas peli Villen kanssa. Hopi hopi. Molempien itseasiassa. Pelatkaa se teidän liigapelinne.
Mitä tulee listoihin, niin sun menestys peleissäs kertoo kaiken.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Kui sää heität D20:llä 100 eri vaihtoehtoa?
Runt sano et sillä on 18 vaihtoehtoa. Ei sataa.
Runt kirjoitti:Ei sitten millään osaa valita, lista nro.18 menossa... Kait sitä viellä muutamat listat ehtii ennen turneeta vääntämään, saa sitten heittää 100 silmäisellä nopalla.
Niin, niinhän hän sanoikin... Sitten saapuikin lisäideat ja lukumäärä kasvaa.
Half-breed kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Mitä tulee mun listoihin, niin Porin Faba liiga 3 kertoo kaiken. Sää oot muuten täällä torstaihin. Sovippas peli Villen kanssa. Hopi hopi. Molempien itseasiassa. Pelatkaa se teidän liigapelinne.
Mitä tulee listoihin, niin sun menestys peleissäs kertoo kaiken.
Monesko olitkaan viime liigassa? Monesko mie olin silloin joskus ja monesko olenkaan nyt? Kumpi on undergod ja kumpi se yleisösuosikki?

Elä vastaa tähän sillä mää en tule vastaamaan enää sulle takas.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Porin figuttajien iltapäiväkaljat.

Ketkä on mukana?
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mukana mutta mikä päivä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

Päivä lienee avoin ehdotuksille. Alustavasti heitin noppaa vaikka ensi viikon keskiviikon puolesta. Sitä kiskoo varmaan aiheelle omaa ketjua myöhemmin, mutta ajattelin hypeärsyttää esiin kiinnostuneita ensin ;)
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Voishan sitä, katsoo sitten lähempänä miten kerkiää/jaksaa.
Soi viulu
Runt

Kait sitä voisi seuraan liittyä mahdollisesti, onko tarkoitus vetää päät täyteen vai keskustella hieman vakavammin?
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Veikkaan, että Furinjilla on mielessä ollut että yksi (1) kpl iltapäiväkalja per nuppi, mutta voin olla väärässäkin. :D Eikä se varmasti ole vaarallista, että se menee siihen dokaamiseenkin vahingossa. :D
Furinji
Viesti:

Olen aina tukenut Babylon 5:stä periytyvällä logiikalla lähtemistä yhdelle. *

Lähinnä ajattelin, että mentäs joskus iltapäiväl tyyliin viiden aikaan jo yksille ja jauhamaan paskaa figuista ja muusta ja jos jotkut haluavat siitä vaikka jatkaa myöhempäänkin, niin antakaamme palaa. Ei kai toi nyt voi millään tarvita tuota suurempaa suunnitelmaa :D

*
The one that was,
The one that is,
The one that will be.
Runt

Nyt kun juominen on tuotu jo selkeästi esille niin oliko ajatus mennä pelkällä neste linjalla vai kenties ajatuksena laittaa suuhun myös kiinteämpää tavaraa? Toki jos ruokatouhuksi vedetään niin rajaa ainakin paikkavalintoja hieman. Itseäni kun tuo nesteytys ei juurikaan innosta mutta kiinteä tavara voisi maistuakkin, tosin kyllä sitä nesteitäkin lähdetään nauttimaan vaikka kiinteää ei olisi tarjolla.
Enemmistöhän tämän päättää ja osallistujia ei ainakaan viellä näytä kauheaa kasaa olevan, joten pitänee varmaan hieman odotella mitä väki on mieltä.
Furinji
Viesti:

Ei syöminenkään yhtään huono idea sinäänsä ja muutenkin on aika todennäköistä, että siinä saattaa alkaa jotain suolaista kaivata muutenkin parin olusen päälle ;) Limulinjassa ei tietenkään mitään vikaa, jos ei halua kirjaimellisesti kaljotella se sosiaalinen osuushan tässä lähinnä se pointti kuitenkin. Porissa ei vaan kauhean montaa ruokapaikkaa ole mihin sais isompaa porukkaa kunnolla keskusteluetäisyydelle syödessä...tyyliin joku...raxxi..ja?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”