Kerho Ma 17.09.2012

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Maurgrim

Kerho Ma 17.09.2012

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Tulen paikalle ja voisin vaikka pelailla Fabaa jos joku kiinnostunut löytyy. Jos ei niin perseillään jotain muuta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Rutabaga
Valvoja

Re: Kerho Ma 17.09.2012

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Mulla on avain, ja mun työt saattaa kestää jopa sinne klo 18 asti maanantaisin. Et jos jollain olis vaan mahdollisuus olla avaimenhaltia tällä kaudella, niin lahjoitan sen mieluusti jollekin muulle.

Koitan kuitenkin ekana päivänä tulla ajoissa paikalle, niin kattellaan sitä avainta sitte enempi.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
liffi

Viesti Kirjoittaja liffi »

ATM olen työtön pummi joten minulla ainakin olisi aina aikaa olla ajoissa siellä.
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
JohnSnow

Viesti Kirjoittaja JohnSnow »

Tervehdys kerholaiset.

Uutena naamana Salossa olisin kiinnostunut liittymään kerhon toimintaan.
Pari vuotta on tullut omaksi iloksi harrastettua miniatyyrien maalaamista ja
nyt kiinnostus pelaamiseen on herännyt. Aikaisempaa kokemusta miniatyyri peleistä ei oikeastaan ole, vaan kiinnostus
on herännyt vasta näin "varttuneemmalla" iällä (27v).

Avoimin mielin ollaan liikkellä ja "Se" oma pelikin on vielä hakusessa, eniten kiinnostaa WHFB ja warmachine&hordes.
Eli, jos vain maanantaina kerholta löytyy ko pelien pelaajia tulisin mielelläni takapiruksi imemään oppeja kyseisistä peleistä.

t.Antti
Maurgrim

Tule toki paikalle ja jos kiinnostaa niin voisin vaikka kanssasi pelata FaBaa. Onko sulla Jo jotain ukkoja vai pelataanko mun empiren janttereilla? Niin ja tosiaan, tervetuloa hyvän harrastuksen ja hyvien tyyppien seuraan.
Sumppi Ry
JohnSnow

Maurgrim kirjoitti:Tule toki paikalle ja jos kiinnostaa niin voisin vaikka kanssasi pelata FaBaa. Onko sulla Jo jotain ukkoja vai pelataanko mun empiren janttereilla? Niin ja tosiaan, tervetuloa hyvän harrastuksen ja hyvien tyyppien seuraan.
Kääpiöitä löytyy jokusen sadan pisteen verran, mutta tiukassa noilla taitaa olla pelin aikaiseksi saaminen...
Jos vain sinulta löytyy ylimääräistä armeijaa niin mielelläni pelaan.
Maurgrim

Siis ei mulla ylimääräistä kokonaista armeijaa ole, mutta empireä löytyy jotain 4000 pistettä koottuna. Toisaalta jos sulla on vaikka 600 pisteen edestä kääpiöitä niin voisi pelata border patrolia tai vaikka sitten käyttää kääpiöitä allyinä osalle empiren sällejä.
Sumppi Ry
JohnSnow

Maurgrim kirjoitti:Siis ei mulla ylimääräistä kokonaista armeijaa ole, mutta empireä löytyy jotain 4000 pistettä koottuna. Toisaalta jos sulla on vaikka 600 pisteen edestä kääpiöitä niin voisi pelata border patrolia tai vaikka sitten käyttää kääpiöitä allyinä osalle empiren sällejä.
Ok, otan siis mukaan sen mitä löytyy.
Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Tervehdys ja hyvää syksyä arvon kanssa/vastaanpelailijat,

huomenna en varsinaisesti pelailemaan ehdi (yllätysyllätys), kun pitäisi illalla saada lattia eteiseen aikaiseksi, mutta voin tuoda Jaakko Lumiselle kääpiöitä lainaan, niin saatte Maurgrimin kanssa peliä aikaiseksi. Maanantai on myös itselle huomattavasti parempi ilta kuin tuo viime vuoden tiistai, joten saattaapi olla että syksyllä ehdin useamminkin kuin kerran kuussa paikalle ja masiinaan/hordesiin jos löytyy jengiltä innostusta, niin niitä ainakin mieluusti pelailen, miksei muutakin.
1.Joh.4:9-10
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”