40k-liigan yleinen höpinä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k-liigan yleinen höpinä
En myöskään tänä torstaina pääse pelaamaan. Jos Lassella on jotain ideoita pelin pelaamiseksi, niin saa ehdottaa.
Tulen paikalle torstaina. Toivottavasti joku muukin tulee.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- Lt_dot_com
Mä tulen.Scoundrel kirjoitti:Tulen paikalle torstaina. Toivottavasti joku muukin tulee.
- Lt_dot_com
Aika vähän.Vaul kirjoitti:En myöskään tänä torstaina pääse pelaamaan. Jos Lassella on jotain ideoita pelin pelaamiseksi, niin saa ehdottaa.
Edit. Ha haa!!! Tuplapostaus!!! Vähän oli liian vaikeeta kirjottaa vain yksi viesti...
No pentele. Nyt pääsi käymään niin et iski muita velvollisuuksia tälle päivälle, eli vastustajalleni paljon onnea; joudun antamaan tältä kierrokselta luovutusvoiton.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Muokkasin tuota luovutusvoitto-systeemiä. Tänään päättyneellä kierroksella ja tästä eteenpäin toimitaan niin, että matsin jäädessä pelaamatta pisteet menee simppelisti sille joka on ollut enemmän paikalla torstaisin. Saa pelata muulloin jos molemmat haluaa, mutta siihen ei oikein voi velvoittaa ketään.
Geimejä huomenna?
En viitsisi turhaan lähteä ajelemaan.
En viitsisi turhaan lähteä ajelemaan.
^Ei näkyny Tuomastakaan, eli sikäli hyvä, ettet tullut.
Pientä peliparien editointia taas, jotta saadaan mahdollisimman monta peliä toteutumaan. Vaihdoin Jannen ja Iljan vastakkain, kun molemmat ovat kolmessa pisteessä ja molemmilta puuttui vastustaja. Timolle tulee nyt periaatteessa väärä vastustaja (Markku Lumijärvi, vailla pelejä toistaiseksi), mutta eipä tuo haitanne. Katotaan mikä tilanne on ensi viikolla, ehkä noita tulee vekslattua vielä lisää...
Pientä peliparien editointia taas, jotta saadaan mahdollisimman monta peliä toteutumaan. Vaihdoin Jannen ja Iljan vastakkain, kun molemmat ovat kolmessa pisteessä ja molemmilta puuttui vastustaja. Timolle tulee nyt periaatteessa väärä vastustaja (Markku Lumijärvi, vailla pelejä toistaiseksi), mutta eipä tuo haitanne. Katotaan mikä tilanne on ensi viikolla, ehkä noita tulee vekslattua vielä lisää...
- Lt_dot_com
Malkuth kirjoitti:^Ei näkyny Tuomastakaan, eli sikäli hyvä, ettet tullut.
Onko sillä sitten niin paljon väliä, kuka pelaa ketäkin vastaan?
Jos vaan joka kerta saa uuden vastustajan, olen itse ainakin ihan onnellinen.
No itse ainakin haluan tietää vastustajan aina 2 viikkoa etukäteen että ehdin optimoida 500 pisteen lisälistan kulloistakin vastustajaa vastaan :)Lt_dot_com kirjoitti:Onko sillä sitten niin paljon väliä, kuka pelaa ketäkin vastaan?
Jos vaan joka kerta saa uuden vastustajan, olen itse ainakin ihan onnellinen.
Mutta periaatteessa niin kauan kunhan joka kerta tulee uusi vastustaja ei ole mitään väliä ketä vastaan pelaa. Ja jos ketään uutta ei ole paikalla niin vanhatkin vastustajat on ihan okei. Koitan ensiviikoksi saada Halffiksen paikalle varavastustajaksi ellei liigaparia löydy.
- Half-breed
Onnistuu. Ei ole yliopiston pilttibileitä silloin kuten oli eilen.Scoundrel kirjoitti:Koitan ensiviikoksi saada Halffiksen paikalle varavastustajaksi ellei liigaparia löydy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja nyt teit oharit kun on naisseuraa tiedossa :/Half-breed kirjoitti:Onnistuu. Ei ole yliopiston pilttibileitä silloin kuten oli eilen.Scoundrel kirjoitti:Koitan ensiviikoksi saada Halffiksen paikalle varavastustajaksi ellei liigaparia löydy.
Mutjuu.. koitan itse kuitenkin vääntäytyä paikalle torstaina. Josko vastustajakin uskaltautuisi paikalle.
- Half-breed
Hoes before bros...eiku....Scoundrel kirjoitti:Ja nyt teit oharit kun on naisseuraa tiedossa :/Half-breed kirjoitti:Onnistuu. Ei ole yliopiston pilttibileitä silloin kuten oli eilen.Scoundrel kirjoitti:Koitan ensiviikoksi saada Halffiksen paikalle varavastustajaksi ellei liigaparia löydy.
Mutjuu.. koitan itse kuitenkin vääntäytyä paikalle torstaina. Josko vastustajakin uskaltautuisi paikalle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja ens torstai (11.10) en pääse paikalle, toivottavasti sitten seuraavalla viikolla.
"Assassins do it from behind"
Tulen olemaan huomenna 11.10 joko myöhässä tai ajoissa, riippuen illan tenttimenestyksestä. Puhutaan kuitenkin maksimissaan tunnin myöhästymisestä.
18. päivänä ilmestyn taas paikalle. Pahoittelen jos vastustajalle tuli viime viikolla turha reissu.
- Lt_dot_com
Onko Avula(Dr4zh4r) tulossa huomenna?
Yes/No?
Yes/No?