En vaan ymmärrä tätä valitusta. Niissä peleissä mitä itse olen pelannut, pelin taitoelementit ovat ihan ennallaan. Noppaa heitetään chargematkaan, ja vastapainona saa mitata kaiken, tämä tekee pelaamisesta paljon miellyttävämpää omasta mielestäni. Mystisiä maastoja en ole pelannut kertaakaan, ja mystisiä objekteja muutaman kerran. Ei niissä mitään kovin mystistä ole ollut. Warlord traiteista on ollut erittäin pientä maustetta, eli ei mitään kovin eeppistä, mutta ihan hauska pikku elementti pelissä. En vaan ymmärrä tuota valitusta, vaikka olen pelannut jo kohtuullisen määrän pelejä. Toki suhtaudun peliin enemmän sosiaalisena ja visuaalisena viihteenä, kuin hampaat irvessä vääntönä, että ehkä se selittää asiaa.Half-breed kirjoitti:Ei. Vaan nopan on juurikin pysyttävä pelissä mukana, syistä jotka Risto tuossa sanoikin, mutta sen rooli ei saa olla niin iso kuin minkä GW on sille kutosessa antanut. Kuten tässä on monesti sanottu, niin jos nopalla viskotaan useampia toimintoja, niin noppa menee liikaa ratkaisijan asemaan, jolloin peli muuttuu taitopelistä noppapeliksi.
Tämä on jo kuultu. Eivät ne GW:llä mitään erehtymättömiä ja kaikinpuolin virheettömiä tekijöitä ole, mutta tuottavat kuitenkin varsin laadukasta viihdettä, jota ainakin itse suuresti arvostan. Joten jospa ei asiattomasti nimiteltäisi sitäkään joukkoa niinkuin ei ketään muitakaan.Half-breed kirjoitti:Ja sitähän edelleenkään kukaan muu kuin GW:n apinalauma halua.