Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Porin Pelikauppa
Aye aye, Ookami. Minä pitää myös kovasti näkemästäni. Vielä kun suurimmista videopeliläjistä pääsee toinen kaupan puoli eroon, niin alkaa olemaan figuillekin/lautapeleille lisää tilaa. ;)
Jeps ihan lupaavalta näyttää. Katotaan miten lähtee tuosta liikkeelle. Samoin oli kiva huomata et muutama (mulle) outoanaamakin tutkaili ja läräili figu hyllyjä/laatikkoa. Toivottavasti liikkeen myötä ilmestyy noita "kellaripelaajia" päivänvaloon. Ja tietty et toisi uusiakin harrastajia.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Half-breed
No jos tollanen schaiba nappaa niin mikäs siinä, mutta turha sitä on tulla kitisemään, kun kukaan järkevä ihminen ei nosta tuota jalustalle kuten oikeasti hyvien leffojen kanssa tehdään.El Capitan kirjoitti:Me tykätään armeijallisesta atomisista supermiehistä. Ja mustekalasta. Ja trumpetista narun päässä ja lakanoista. Eiks niin Allu?
Kuitenkin hyvä kun väki on ottanut positiivisesti vastaan kaupan. Voisi käydä kääntyys siellä sit ens kerral.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kolme hurraa huutoa minulle! Saan olla vastarannan kiiski!
Mie en kyllä tii, mutta vähän oli optimistisuus vähän liian korkealla taas. Jotenkin olisi pitänyt arvata, että elokuvapuoli tulee olemaan huono kun tehdään yhteistyötä 5:n tähden elokuvadivarin kanssa, koska mokoma ainakin Tamperelaisuuteni loppuaikoina muuttui hieman tyhmemmäksi ja kalliimmaksi. Mitä siellä tänään katselin, niin vanhin elokuva, jonka osaan varmaksi sanoa oli Alien - 8:s matkustaja. Divarille se on anteeksiantamatonta. Sehän on kuitenkin vasta aikuisuuteen päässyt elokuva. Elokuvien suhteen Expertin vieressä oleva divari on ainakin vielä huomenna suosikkini. Rocky Balboa on erinomainen elokuva, mutta 9e on ihan liikaa pyydetty.
Lautapeli- ja fikupuoli olikin sitten mitä oli ainakin toistaiseksi. Kivaa oli nähdä Mantikkia vaikka hinnat ovatkin vähän masentavia. Eiks näiden pitänyt olla 20e:n lootia? Mitä katsoin eilen Manticin omasta kaupasta, niin siellä ne lootat on sen 20e. Mitäs nää 23e 4:stä sankarista ja 26e muuten on? Mitääh? Muutaman sanasen vaihdoin fikuista myyjän kanssa, sen bruneten, ja vähän lisää masennuin kun pääpeleiksi tulisi Hammerit, Mantic ja Warlords. Tavallaan olisin kaivannut Privater Pressiäkin...
Noh, pääasia, että tilaaminen onnistuu. Mie tartten Lotriin parit blisut. Ja Mantikkiin parit boksit. Mitä nyt ehkä kalliimpien kohdalla ehkä ja kenties saatan kysellä ihmisten Maelin tilausten kohdalla. Se oli kivaa silloin viime vuoden kesän aikana kun sain kääpiöitä 50e:lla. Nytkö pitäisi maksaa 72e? Oih. Voih.
Huuto > Pelipiste > tämä. Expertin divari > tämä. Siinä on minun mielipiteeni ensimmäiseltä päivältä.
Missä ne tarjouksetkin oli? Leffoissa oli osta 3, maksa 2, mutta se nyt on aika perinteinen. Expertin divarissa on osta 3 4-6e leffaa ja maksa 10e. Paljon parempi. Muutoin en nähnyt mitään -20% sun muita.
El edit: Sen mie kyllä myönnän, että nyt olisi ollut oikein kunnon tilaisuus olla nörtti. Halo 2 Collectors. Hei, mulla on vain tavallinen versio. Kuuseen siitä, tää on mun kulta. Spiderman 2 4:n DVD:n directors cut. Mulla on vain 2.1 versio yhdellä levyllä! T2 4:n DVD:n versio. Oooh, miksi mulla on vain 2:n levyn Directors cut? saakuli mikä n0b0 keräilijä määkin olen.
Narnian kohdalla mie kyllä upgradesin 2:n levyn versioni 4:n kokoiseksi, mutta siitä maksoin sen 8e. Nytkö pitäisi yli kymppi ja Halon kohdalla vielä enemmän? Oi voi. Palkka palkka, koska tuut? Mie tarvin rahaa!
Tähänkö elämäni on mennyt? Omistan jonkun jo, mutta kun nyt olisi edessä markkinoiden isoin pen... siis isompi versio omistamastani tuotteesta, on ihan välttämätöntä saada suurempi ja parempi versio.
Joo. Ainakin Halon kohdalla. Se kun on maailman paras peli. Tai noh, ei se peli ole moniin vuosiin ollut. Se on elokuva se kakkonen. Eka on se sarjan ainoa peli. Narniakin on yksi miun suosikkielokuvista, niin kai sen uppaamisen ymmärtää. Mutta niin on myös Hämis 2:nkin. Ja T2. Ja missä se mun palkka olikaan? Viikon päästä? Murinaa...
Mie en kyllä tii, mutta vähän oli optimistisuus vähän liian korkealla taas. Jotenkin olisi pitänyt arvata, että elokuvapuoli tulee olemaan huono kun tehdään yhteistyötä 5:n tähden elokuvadivarin kanssa, koska mokoma ainakin Tamperelaisuuteni loppuaikoina muuttui hieman tyhmemmäksi ja kalliimmaksi. Mitä siellä tänään katselin, niin vanhin elokuva, jonka osaan varmaksi sanoa oli Alien - 8:s matkustaja. Divarille se on anteeksiantamatonta. Sehän on kuitenkin vasta aikuisuuteen päässyt elokuva. Elokuvien suhteen Expertin vieressä oleva divari on ainakin vielä huomenna suosikkini. Rocky Balboa on erinomainen elokuva, mutta 9e on ihan liikaa pyydetty.
Lautapeli- ja fikupuoli olikin sitten mitä oli ainakin toistaiseksi. Kivaa oli nähdä Mantikkia vaikka hinnat ovatkin vähän masentavia. Eiks näiden pitänyt olla 20e:n lootia? Mitä katsoin eilen Manticin omasta kaupasta, niin siellä ne lootat on sen 20e. Mitäs nää 23e 4:stä sankarista ja 26e muuten on? Mitääh? Muutaman sanasen vaihdoin fikuista myyjän kanssa, sen bruneten, ja vähän lisää masennuin kun pääpeleiksi tulisi Hammerit, Mantic ja Warlords. Tavallaan olisin kaivannut Privater Pressiäkin...
Noh, pääasia, että tilaaminen onnistuu. Mie tartten Lotriin parit blisut. Ja Mantikkiin parit boksit. Mitä nyt ehkä kalliimpien kohdalla ehkä ja kenties saatan kysellä ihmisten Maelin tilausten kohdalla. Se oli kivaa silloin viime vuoden kesän aikana kun sain kääpiöitä 50e:lla. Nytkö pitäisi maksaa 72e? Oih. Voih.
Huuto > Pelipiste > tämä. Expertin divari > tämä. Siinä on minun mielipiteeni ensimmäiseltä päivältä.
Missä ne tarjouksetkin oli? Leffoissa oli osta 3, maksa 2, mutta se nyt on aika perinteinen. Expertin divarissa on osta 3 4-6e leffaa ja maksa 10e. Paljon parempi. Muutoin en nähnyt mitään -20% sun muita.
El edit: Sen mie kyllä myönnän, että nyt olisi ollut oikein kunnon tilaisuus olla nörtti. Halo 2 Collectors. Hei, mulla on vain tavallinen versio. Kuuseen siitä, tää on mun kulta. Spiderman 2 4:n DVD:n directors cut. Mulla on vain 2.1 versio yhdellä levyllä! T2 4:n DVD:n versio. Oooh, miksi mulla on vain 2:n levyn Directors cut? saakuli mikä n0b0 keräilijä määkin olen.
Narnian kohdalla mie kyllä upgradesin 2:n levyn versioni 4:n kokoiseksi, mutta siitä maksoin sen 8e. Nytkö pitäisi yli kymppi ja Halon kohdalla vielä enemmän? Oi voi. Palkka palkka, koska tuut? Mie tarvin rahaa!
Tähänkö elämäni on mennyt? Omistan jonkun jo, mutta kun nyt olisi edessä markkinoiden isoin pen... siis isompi versio omistamastani tuotteesta, on ihan välttämätöntä saada suurempi ja parempi versio.
Joo. Ainakin Halon kohdalla. Se kun on maailman paras peli. Tai noh, ei se peli ole moniin vuosiin ollut. Se on elokuva se kakkonen. Eka on se sarjan ainoa peli. Narniakin on yksi miun suosikkielokuvista, niin kai sen uppaamisen ymmärtää. Mutta niin on myös Hämis 2:nkin. Ja T2. Ja missä se mun palkka olikaan? Viikon päästä? Murinaa...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kävinpä minäkin kääntymässä. Privateer Pressiä ja Flamesia kaipaisin itse valikoimiin. Nyt siellä ei ollut oikein mitään mulle. Ropehyllyn tarjonnastakin taidan jo omistaa suurimman osan, mikä ei sinänsä paljoa vaatinut. Hyvä alku, toivottavasti kasvaa mukavasti tuosta vielä.
Toisaalta, tuli taas väkimäärästä vähän fiilistä, että voisihan sitä jotain figutouhuakin pelailla taas aktiivisemmin. Saa nähdä, jos jaksaisi tuota Hordesin aloittamista aloitella taas.
Toisaalta, tuli taas väkimäärästä vähän fiilistä, että voisihan sitä jotain figutouhuakin pelailla taas aktiivisemmin. Saa nähdä, jos jaksaisi tuota Hordesin aloittamista aloitella taas.
Kalat meni kotio...
Mites tuo liike nyt on oikein auki? Itse kun missasin tämän päiväisen joukko visiitin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Taisi olla arkisin 11-18 ja la... 11-16.
Kuuten ainakin arkisin oli.
Kuuten ainakin arkisin oli.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minä kuulun positiivisiin pelaajiin ja odotan paljon tämän kaupan toimintaa johon tulen osallistumaan minkä vain kerkiän. Tietenkin inventaario oli suppea koska olivat tehneet edellisenä iltana vielä töitä saadakseen tämänkin aikaiseksi.
Mtg pelit kuulostaa hyvältä kun kuulin että Porissa on 20 pelaajaa plus vielä maakunnista toisen saman verran. 40k ja faba aloittelija illat ja harraste illat ovat mahtavan kuuloisia ja näillä saadaan lisää pelaajia. Myös maalauskoulu tuo ainakin itselle syyn poistua neljän seinän sisältä. Juu olihan siinä se että privateerin yms tuotteet puuttuivat mutta kuulemma saa tilaamalla jo nyt. Huomenna pitäisi tehdä haastattelu Spektaattorit podcastin muodossa jossa luistamaan kaupan tulevaisuutta ja toimintaa. Facebookista kannattaa katsoa @Spektaattorit
Mtg pelit kuulostaa hyvältä kun kuulin että Porissa on 20 pelaajaa plus vielä maakunnista toisen saman verran. 40k ja faba aloittelija illat ja harraste illat ovat mahtavan kuuloisia ja näillä saadaan lisää pelaajia. Myös maalauskoulu tuo ainakin itselle syyn poistua neljän seinän sisältä. Juu olihan siinä se että privateerin yms tuotteet puuttuivat mutta kuulemma saa tilaamalla jo nyt. Huomenna pitäisi tehdä haastattelu Spektaattorit podcastin muodossa jossa luistamaan kaupan tulevaisuutta ja toimintaa. Facebookista kannattaa katsoa @Spektaattorit
Joo, ihan lupaavalta näytti näin alustavasti. Niinkuin se Jyri kyl puhukin, niin kyl sinne viel tavaraa tulee ja tavaraa siirtyy, niin eiköhän tää tästä parempaan päin lähde. Pitäjätkin oli tosiaan mukavan oloisia jannuja.
Pitäjät oli tosi mukavia ja yhteistyökykyisiä ukkoja. Ei kannata tuomita mitään paikkaa ensinäkemältä, he ovat juuri avanneet ja paljon on muutoksia tulossa.
Kävin tänään tekemässä podcastia pelikaupassa. Kuulostaa hyvälle nuo ohjelmat ja tapahtumat. Nyt pitäisi lauantaina olla MTG uuden blockin pelit jossa jopa raha voitto.
Mitä figutteluun tulee niin pelipöytä on kaupan ulkopuolella mutta sceneä sinä päällä ei ole vielä. Mukavaa kun siihen saa mennä pelailemaan ja juomaan kahvia.
Ilmeisesti siihen tulee 40k figuja joilla saa sitten testailla ja tutustua peliin.
Mitä figutteluun tulee niin pelipöytä on kaupan ulkopuolella mutta sceneä sinä päällä ei ole vielä. Mukavaa kun siihen saa mennä pelailemaan ja juomaan kahvia.
Ilmeisesti siihen tulee 40k figuja joilla saa sitten testailla ja tutustua peliin.
Nyt on pakko kysyä että mitä ihmettä väki meinaa näillä podcast puheillaan? Ei vaan sitten aukene itselleni vaikka kuinka miettisi.jyri87v kirjoitti:Kävin tänään tekemässä podcastia pelikaupassa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
voin kysyy kans samaa, puhukaa suomea.Runt kirjoitti:Nyt on pakko kysyä että mitä ihmettä väki meinaa näillä podcast puheillaan? Ei vaan sitten aukene itselleni vaikka kuinka miettisi.jyri87v kirjoitti:Kävin tänään tekemässä podcastia pelikaupassa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Half-breed
Eikö aikuiset miehet osaa käyttää nettiä -> http://en.wikipedia.org/wiki/PodcastHapid kirjoitti:voin kysyy kans samaa, puhukaa suomea.Runt kirjoitti:Nyt on pakko kysyä että mitä ihmettä väki meinaa näillä podcast puheillaan? Ei vaan sitten aukene itselleni vaikka kuinka miettisi.jyri87v kirjoitti:Kävin tänään tekemässä podcastia pelikaupassa.
Ei ja sinä et edelleenkään osaa vastata suoraan kysymykseen.
Edelleenkin kaipaan siis vastausta enkä epäsuoria vastauksia.
Miksi aina minä.. No hyvä on hyvä on setä auttaa
http://www.facebook.com/Spektaattorit
http://spektaattorit.blogspot.fi/
Youtubessakin näköjään kanava, joka tosin tyhjillään ja jotai podaussivustoo en mä niistä niin tajua kunhan seurailin digitaalisia leivänmuruja... Herrat varmaan osaa itse kertoa parhaiten, mutta jos nyt jaksaisitte hiukan aikaa odottaa noiden avulla ;)
http://www.facebook.com/Spektaattorit
http://spektaattorit.blogspot.fi/
Youtubessakin näköjään kanava, joka tosin tyhjillään ja jotai podaussivustoo en mä niistä niin tajua kunhan seurailin digitaalisia leivänmuruja... Herrat varmaan osaa itse kertoa parhaiten, mutta jos nyt jaksaisitte hiukan aikaa odottaa noiden avulla ;)
Tulipa taas annettua muuten harvinaisen tyhmä kuva itsestään julkisuuteen. Podcast =D
Niin "ääniraitojahan" ne, ei vain oikein auennut näiden yhteys juuri avattuun pelipisteeseen tätä ennen.
No rehellisyyden nimissä eipä oikein vielläkään tuo yhteys auennut mutta odotellaan nyt kärsivällisesti josko se siitä sitten aukenis.
Niin "ääniraitojahan" ne, ei vain oikein auennut näiden yhteys juuri avattuun pelipisteeseen tätä ennen.
No rehellisyyden nimissä eipä oikein vielläkään tuo yhteys auennut mutta odotellaan nyt kärsivällisesti josko se siitä sitten aukenis.
Älä Ville välitä. En itekkään näistä kaikista moderneista hömpötyksistä tiedä. Itsellä kuitenkin muutakin tekemistä, kuin elää pelkästään jossain netin fantasiamaailmassa. Ei voi siis kaikkee tietää. Ja välillä turhauttaakin, kun joutuu ettimään kaikennäköisiin öxzyblökdi sanoihin suomennosta. Et suomentakaa vaan jatkossakin. Mulle edelleen näis aateekoo jutuis edistyksen huippuna on se, kun commorore 64:sen kasettiasemaan sai turbon! Latautu meinaa international karate nopeest. Sit kun tuli lerput ni putosin totaalisesti kehityksen kyydistä...Ei silti en mä ihan tietämätön oo, tiedän jo mitä tarkottaa lol niin ja toi pwgne vai mikä se oli...:)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
- Half-breed
Takaisin koulun penkille harjoitelemaan medialukutaitoja ja luetun ymmärtämistä siis.Runt kirjoitti:Ei ja sinä et edelleenkään osaa vastata suoraan kysymykseen.