Sama. Kattellaan sitä liigahommaa ens torstn.jonez2 kirjoitti:torstaina skippaan liiga pelin, sry tatu
40k-liigan yleinen höpinä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Lt_dot_com
Re: 40k-liigan yleinen höpinä
Meikä on Sloveniassa, joten eipä näy minua huomenna...
"Assassins do it from behind"
Toivottavasti joku sentään huomenna ilmestyy paikalle. Itse ainakin ajattelin niin tehdä.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Hei!
En pääse huomenna pelaamaan. Tentti perjantaina, enkä ole oikein vielä aloittanut lukemista... miten siinä aina käy näin...
En pääse huomenna pelaamaan. Tentti perjantaina, enkä ole oikein vielä aloittanut lukemista... miten siinä aina käy näin...
Miten on, tuleeko Dr4zh4r tänään paikalle? Muuten en taida itse vaivautua.
Näyttää tossa pari viestiä aikaisemmin ilmoittaneen, että on reissussa.Vaul kirjoitti:Miten on, tuleeko Dr4zh4r tänään paikalle? Muuten en taida itse vaivautua.
Ei taida montaa liigapeliä tulla tänään, joten sikäli ei ehkä haittaa, että muistin vasta äsken lisätä vitoskierroksen skenun tuonne pelit ja tulokset -topikkiin... =)
Pläh... Johtuen akuutista terveydellisestä syystä en pääsekään paikalle tänään.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Ennen kuin kukaan ehtii kysymään: Dr4zh4r vääntäytyy tänään pelaamaan...
"Assassins do it from behind"
Jos lista alkaa kovin pahasti tympiä, sitä voi halutessaan vaihtaa kertaalleen. Uusi lista mulle YV:nä niin päivitän sen tonne toiseen topikkiin. Ideana tietty periaatteessa on pelata samalla ydinlistalla koko liiga, mutta kun nyt joillekin olen jo antanut luvan muuttaa listaa niin täytyy tää mahdollisuus tarjota kaikille.
8. päivä on muuta tekemistä illalla ja nyt tätä viestiä kirjoittaessani tajusin, että niin on 15. päivänä myös. Mulle saapi ehdottaa päivää liigapelin pelaamiseen.
Hei!
Meni kouluhommat taas yön yli ja meen nukkumaan koulun jälkeen. En siis pääse pelipaikalle 8.11.
Meni kouluhommat taas yön yli ja meen nukkumaan koulun jälkeen. En siis pääse pelipaikalle 8.11.
enpäs ole tulos tänään syyksi voin sanoa että henkinen jaksaminen on nolla
Hei!
Eilen oli liian rajut kekkerit. Ei pysty keskittymään pelaamiseen. Myöhäinen ilmoitus, mutta tiedä sitten jos vaikka sattuisi huomaamaan.
Eilen oli liian rajut kekkerit. Ei pysty keskittymään pelaamiseen. Myöhäinen ilmoitus, mutta tiedä sitten jos vaikka sattuisi huomaamaan.
Mitäs tuumaatte, pitäiskö laskea kaikki kierrokset vai pidetäänkö se kuusi parasta? Tuli nimittäin mieleen, että olen tietysti liigan ajan laskenut tuloksia jokaselta kierrokselta ja voi olla vähän hassua liigan lopuksi vasta pudottaa jokaiselta kaksi peliä pois..?
- Lt_dot_com
Ei pyge pelaan tänään. Mahtaako liigapelit jäädä meikältä, who knows. Ne on ne torstait.
Kohtuu selvähän toi tilannekin alkaa olla ja enää yksi kierros jäljellä, joten ei tää huono kohta oo lopettaa.Vaul kirjoitti:Ei pyge pelaan tänään. Mahtaako liigapelit jäädä meikältä, who knows. Ne on ne torstait.
-
Zymeth Salkir Dkhan
6.12.2012 on itsenäisyyspäivä, veikkaan että silloin ei ole peli-iltaa?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Itseasiassa on kyllä. Elämän sanasta ei ole mitään ilmoitettu, että niillä olisi jotain poikkeuksellista silloin, ja mulle kyllä sopii siinä missä normaalistikin.Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:6.12.2012 on itsenäisyyspäivä, veikkaan että silloin ei ole peli-iltaa?