Imperial guard konvauksia
- Son of Russ
Imperial guard konvauksia
Olen ajatellut ruveta keräämäään imperial guardeja ja GW tuotamat kaartin ukot ei oikein miellytä silmää. Vostroyan firsbornit ois kyllä komeita, mutta niiden liian suolainen hinta ei vaan sovi mun massa kaarti suunnitelmaan. Olen tässä ajatellut että warlord gamesin ukoista voisi ehkä saada kunnon konversioita(Napoleon's Old Guard Chaseurs + cadianit voisi toimia). En tosin itse tunne warlordin ukkojen laatuja ja yhteen sopivuutta GW ukkojen kanssa, joten kysyn teiltä fiksummilta neuvoa. Kysyn siis olisiko tuo konvaukseni toimiva ja mikäli teillä on muita vinkejä konvauksien suhteen otan ne ilolla vastaan.
Re: Imperial guard konvauksia
Death Korps of Krieg. Ei ole vaihtoehtoja.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Warlordin ukot ovat ihan ok tasoa. Napoleonin aikaisia ukkoja löytyy 28mm skaalassa muitakin, eli valinnanvaraa on. Olikohan Victrixillä hinta/laatu-suhteeltaan halvimmat ukot? Mitäs muut sanovat?
Toi Vonreuterin mainitsema klassinen juttu - pitkät takit, saksalaistyyppiset kypärät ja kaasumaski - on toteutettavissa mm. Wargames Factoryn halpisukoilla, joille hankkii jostakin viralliset IG:n laserpyssyt. WGF:n ukoille tulee saks. kypärät + kaasunaamarivaihtoehdot ihan spruessa. WGF:lta löytyy myös Zulu-sotien aikaisia englantilaisia, jos sellaiset univormut viehättävät. Figut eivät ole 100% samaa tukevaa skaalaa kuin GW:lla, mutta 95% kyllä, enkä itse ole kärsinyt pienestä erosta. Samaan skaalaojen erilaisuuteen törmäät varmasti aina, kun käytät historiallisia figuja GW:n figujen seassa/asemesta. Asentoja halpisfiguilla tietenkin on vähemmän, WGF:lla esim. vain kolmea erilaista.
Parempia tai ainakin vaihtoehtoisia (kaasunaamari)päitä joko WGF:n ukoille tai ihan GW:n virallisillekin löytyy useammalta eri firmalta. Omani hankin Pig Ironilta, jolta löytyy jos jonkinmoista versiota futuristisista päistä. Ei tarvitse olla kaasumaskia, jos ei just sitä halua.
IG:ia on konvattu sen verran paljon, että kannattaa googlata Imperial Guard conversion tms. Myös tällä foorumilla on esitelty taidolla toteutettuja IG konvauksia. Olen jossakin nähnyt Napoleonin aikalaisista konvattua IG:ia, mutta en nyt muista, oliko se netissä vai livenä. Hyvältä se näyttää, eli ei muuta kuin onnea konvausproggiksellesi!
-ile
Toi Vonreuterin mainitsema klassinen juttu - pitkät takit, saksalaistyyppiset kypärät ja kaasumaski - on toteutettavissa mm. Wargames Factoryn halpisukoilla, joille hankkii jostakin viralliset IG:n laserpyssyt. WGF:n ukoille tulee saks. kypärät + kaasunaamarivaihtoehdot ihan spruessa. WGF:lta löytyy myös Zulu-sotien aikaisia englantilaisia, jos sellaiset univormut viehättävät. Figut eivät ole 100% samaa tukevaa skaalaa kuin GW:lla, mutta 95% kyllä, enkä itse ole kärsinyt pienestä erosta. Samaan skaalaojen erilaisuuteen törmäät varmasti aina, kun käytät historiallisia figuja GW:n figujen seassa/asemesta. Asentoja halpisfiguilla tietenkin on vähemmän, WGF:lla esim. vain kolmea erilaista.
Parempia tai ainakin vaihtoehtoisia (kaasunaamari)päitä joko WGF:n ukoille tai ihan GW:n virallisillekin löytyy useammalta eri firmalta. Omani hankin Pig Ironilta, jolta löytyy jos jonkinmoista versiota futuristisista päistä. Ei tarvitse olla kaasumaskia, jos ei just sitä halua.
IG:ia on konvattu sen verran paljon, että kannattaa googlata Imperial Guard conversion tms. Myös tällä foorumilla on esitelty taidolla toteutettuja IG konvauksia. Olen jossakin nähnyt Napoleonin aikalaisista konvattua IG:ia, mutta en nyt muista, oliko se netissä vai livenä. Hyvältä se näyttää, eli ei muuta kuin onnea konvausproggiksellesi!
-ile
victrixin napoleon old guard grenadiers/chasseurs boksit on voittajan valinta(mul on näitä) ite olin laiska ja musketit menee auto guneista mut kyllä näille saa konvattua noi gw lasgunit käsiin vaikka cadialaisilta(spessu ja hevi aseista puhumattakaan) alustat joudut toki hommaamaan gw:ltä mutta kun toi boksi maksaa 20-25e riippuen mistä haet ja saat 60 jannuu (joista 10 toki staffia ei karvalakeilla mut ite tein näist psyykkerit).
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.