40k:ta 17.12. @ Wargames Club?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
40k:ta 17.12. @ Wargames Club?
Olisin halukas pelaamaan 40k:ta 17.12. wasa wargames clubilla. Pistemäärä esim. 1500, 1850 tai mitä tahansa 2k tai alle.
Edit. Päivämäärää muutettu.
Edit. Päivämäärää muutettu.
Viimeksi muokannut madius222, Pe 14.12.2012 09:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 40k:ta 1.12. tai 3.12.?
Mulla on tasan 0 kokemusta kutosedikasta, niin en viitsi tulla säheltämään :D Voin laittaa kyselyitä eteenpäin jos olis joku kiinnostunut :)
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
No mulla oli noita pelejä ennen 8 vuotta taukoo, että joutuu sitä itekkin kirjan kanssa tavaileen. :) Mutta olis kiva päästä pelaamaan niin alkais taas sujua!Juike kirjoitti:Mulla on tasan 0 kokemusta kutosedikasta, niin en viitsi tulla säheltämään :D Voin laittaa kyselyitä eteenpäin jos olis joku kiinnostunut :)
Maanantaina 3.12. nelinpeli?
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
Juu voin tulla paikalle jos saatais peliä. Minkähän kokoista? Voin tietysti tehdä useamman listan valmiiksi.JMH kirjoitti:Maanantaina 3.12. nelinpeli?
Anteeksi myöhäinen ilmoitus, mutta nelinpeli pitää siirtää ensi viikkoon. Minä ja veljeni emme pääsr kerholle, koska auto meni hajoamaan ja tämä ilta menee sitä huoltaessa.
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
Ok.JMH kirjoitti:Anteeksi myöhäinen ilmoitus, mutta nelinpeli pitää siirtää ensi viikkoon. Minä ja veljeni emme pääsr kerholle, koska auto meni hajoamaan ja tämä ilta menee sitä huoltaessa.
Re: 40k:ta 17.12. @ Wargames Club?
Uusi päivämäärä.
Mä en voi luvata mitään. Ollu niin paljo ylitöitä tässä viime aikoina etten tiedä pääsenkö käymään kerholla.
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Yritän siks sopia täällä ensin pelin kun on matkaa jonkin verran Vaasaan.Juike kirjoitti:Mä en voi luvata mitään. Ollu niin paljo ylitöitä tässä viime aikoina etten tiedä pääsenkö käymään kerholla.