Satamakaupunki (päiv. 4.1.2017)
Re: Satamakaupunki - talot ja pöytä(päiv. 17.12.2012)
Jos jotain kiinnostaa niin HCO:ssa taas hiukan laajempi setti rakentelusta.
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
komiaa settiä, milloin on koko pöytä maaleis? onko tämän vuoden puolella tarkotus saada?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Ei helkkarissa! =)
Tavoitteena oli saada jotain maaleihin ennen vuodenvaihetta, mutta kaikki riippuu nyt siitä milloin tilaamani Foam Coat saapuu. Eli vedän heksojen pintaan ja varsinkin kulmiin tuollaisen suojan ennen maalausta. Tilaus lähti jo aikoja sitten mutta eipä ole vielä lähtenyt tähän suuntaan.
Tavoitteena oli saada jotain maaleihin ennen vuodenvaihetta, mutta kaikki riippuu nyt siitä milloin tilaamani Foam Coat saapuu. Eli vedän heksojen pintaan ja varsinkin kulmiin tuollaisen suojan ennen maalausta. Tilaus lähti jo aikoja sitten mutta eipä ole vielä lähtenyt tähän suuntaan.
Tulee kyllä hieno pöytä. Mihinköhän muuhunkin se sopisi kuin lotriin? Ovatko esim. ovenkarmit riittävän kokoisia 32mm skaalan ukoille?
Olen enemmän jo kääntymässä Warmahordesiin ja käytänkin jo kyseisen lafkan miniatyyrejä kun pohdin maastoelementtien oikeaa skaalaa.
Muut ovet ovat ihan ok, mutta kauppiaan talon etuovi, joka on siis neliö, näyttää nyt huonolta minkä tahansa figun vieressä =)
Muut ovet ovat ihan ok, mutta kauppiaan talon etuovi, joka on siis neliö, näyttää nyt huonolta minkä tahansa figun vieressä =)
Re: Satamakaupunki - talot ja pöytä(päiv. 3.1.2013)
Jaahas, aloitetaampa vuosi päivityksellä!!
Tästä tulee joku väittely/ajanvietto areena:

Toinen sisäänkäynti viemäreihin:

Tästä tulee joku väittely/ajanvietto areena:

Toinen sisäänkäynti viemäreihin:

Re: Satamakaupunki - talot ja pöytä(päiv. 3.1.2012)
noniin, odotan innolla miltä tää sit näyttää valmiimpana, huoh kun itse jaksais panostaa maastoihin...mutku ei vaan oo tilaa! pitäis hommaa isompi asunto ihan figuharrastuksen takia...tai sit siivota, mut se ois kyl liian hankalaa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Re: Satamakaupunki - talot ja pöytä(päiv. 3.1.2012)
Nämä talot ovat kyllä yksiä hienoimpia, mitä olen figuille nähnyt! Myös koko idea on omaperäinen ja eikä toista samanlaista tuu vastaan! Pisteet kotiin ;)
Re: Satamakaupunki - talot ja pöytä(päiv. 8.1.2012)
Jaaha, uhrialttari ja joukkohauta.... Eiku eiks tää siis ollutkaan nelkkaria?
Tästä tulee kyllä upea. Milloin ajattelit olla valmis?
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Jos kolme vuotta nävertää lopputuloksen odottaisi olevan näyttävä. Janiinhän se onkin.Vonreuter kirjoitti:Tästä tulee kyllä upea. Milloin ajattelit olla valmis?
...todennäköisesti en ikinä...
Oletko pelannut maastollasi?
Tee koko Osgiliath!
Tee koko Osgiliath!
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Ei voi muuta sanoa kuin maastosi ovat upeita ja inspiroivia. Itsellänikin on kaupunkipöytäprojekti meneillään ja lähinnä mietityttää, että kuinka hävyttömästi taideteoksiasi viitsii kopioida. :)
Aikoinaan aloitin ite figuilun lotrilla ja Osgiliathin teko oli yksi isoista haaveista. No eipä ei oo tullu tehtyä ja 40k maasto tekee tiukkaa ^^Vonreuter kirjoitti:Oletko pelannut maastollasi?
Tee koko Osgiliath!
Kain on tehny komeaa työtä. Lisäpisteitä seuraavasta: aikoinaan kävin foorumeilla ja aloitit ketjun. Pidin pari vuotta taukoa ja tulin takaisin, edelleen sun maastoprokkis käynnissä. *klap klap*
@Vonreuter: Talot ovat olleet muutamaan otteeseen peleissä mukana ja tuohan ne hauskoja tilanteita ja ainakin väriä pelipöydälle. Jostakin syystä raunioiden rakentaminen ei niin kiinnosta, joten Osgiliath jääköön vielä tekemättä...
@Ilfierno: Voi myös kyse olla tyhmyydestä ettei ole osannut lopettaa hyvissä ajoin..
@Ilfierno: Voi myös kyse olla tyhmyydestä ettei ole osannut lopettaa hyvissä ajoin..
Yogurttia naamaan legoista rakennetusta kupista, että jaksaa levitellä pakkelia :) Duplikointia?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time.