Matsien sopiminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Matsien sopiminen
Kokeillaas taas, ens viikolle leikkiseuraa? 2000 pistettä Avaruusmerijalkaväkeä haluaa testailla uuden laitoksen hauskuuksia. Ethän säikähdä parista proksystä...
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Proxyt ei pelota, kunhan vaan vastaan tulee muutakin kuin läjäkaupalla termospulloja joitten 2+ saven kanssa on saanut leikkiä jo 2 matsia putkeen. Miulle kävis to-pe, mieluummin aamupäivästä startti.
...And walls close in...
Hei, oliskos kenelläkään aikaa ja kiinnostusta pelata masiinaa ensi viikolla? Sellainen 35-50p peli olisi kaikkein paras, pääsisi testaamaan mahdollisimman paljon asioita nyt kun loputkin figuista pitäisi saapua ensi viikolla.
Oisko huomiselle klo 11 etiäpäin vastustajaa 40koohon? 2000pinnaa ja joku random-skenu kirjasta. Voin tietty myös warmcahinea pelailla jossei 40koon puolelle löydy pelailijaa..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Pistettääs uus yritys, elikkä perjantaille klo 11 etiäpäin 40k peliä. 2k ja joku skenu kirjasta.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Jos mie nyt taas kokeilisin että löytyskö peliseuraa ens viikolle, tai jopa tälle lauantaille? Fabaa 2400p, perusvanhaa battlelineä ihan millä kompeilla vaan, vastapelaaja saa päättää.
Sain viimeinkin juggernautin valmiiks, ja olis aika hienoa päästää loordi kentälle kirmailemaan.
Sain viimeinkin juggernautin valmiiks, ja olis aika hienoa päästää loordi kentälle kirmailemaan.
Pikku kirjoitti:Masiinaa voisin pelata :P
Sorry, kerkesin jo sopimaa muuta pelailua perjantain kuluksi
Nyt itseni taas herättyä jotenkin tähän lajiin, olisi mukavaa jos joku viitsisi pelata pikku pelin fabaa, siten että voisi lainata nappeja ja vääntää sääntöjä rautalangasta. Taitaa siis miltei demo peli olla hakusessa? Itselläni aikataulu on melko avoin, mieluusti en alkuviikosta mitään tekisi (ma-ke, ei niinkään avoin). Joten jollain jaksamista? YVtä vaan tulemaan, en pure
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Löytyiskö lauantaille klo 10 etiäpäin 40k peliseuraa? 2000pts ja joku random-skenu kirjasta.
Tulee ehkä himpun lyhyellä varoitusajalla, mutta kun huominen 40k pelini peruuntui niin tahtoisko joku nyt sit pelailla huomenna klo 12 etiäpäin? 2000pts, random-skenu (tai voidaan viakka sopia joku tms..), vastaan astelee Grey Knightsit... Mielelläni pelaisin jotain xenoa tahi sit uusia kaamoksia vastaan.
Fantasy Battlea haluaako joku pelata kanssani?
Tällä viikolla, keskiviikko tahi perjantai tai jos oikein hullutellaan niin kumpaisenakin... riippuen tietenkin onko fantsussa tilaa.
Pelikoko vois olla vähintään 3K, tiukan paikan tullen tyydyn kuitenkin vähempäänkin.
Aamupäivästä jos pääsis aloittamaan, niin hyvä.
-Joni-
Tällä viikolla, keskiviikko tahi perjantai tai jos oikein hullutellaan niin kumpaisenakin... riippuen tietenkin onko fantsussa tilaa.
Pelikoko vois olla vähintään 3K, tiukan paikan tullen tyydyn kuitenkin vähempäänkin.
Aamupäivästä jos pääsis aloittamaan, niin hyvä.
-Joni-
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
- jupu_pupu_mies
Tulen häiriköimään ensiviikolla taas Joensuuhuun. Kiinnostaisiko teitä pelata eeteeceetä minua vastaan? Voin tokia pelata vaikka ostium-kompeillakin jos tahdotte, etc kyllä ykkösvalintana.
Fabaa ostium kompeilla!
2800pst. Pelikoko.
Pelatkaa miun kaa!
Jupu, kuis olis?
Muut kanssa ;)
-Joni-
2800pst. Pelikoko.
Pelatkaa miun kaa!
Jupu, kuis olis?
Muut kanssa ;)
-Joni-
- jupu_pupu_mies
Käykö jo huomenna? kävis mulle, mulla on kyllä oikeestaan vaan etc listan figut messis et saatan joutuu proxyttamaan yksikön tai jotakin mutta se tuskin haittaa.
Nii no, mikä ettei. Mutta olikohan huomenna jollain varaus fantsussa? Mutta kyllähän sinne kaksi pöytää mahtuu, joten pelataan.jupu_ kirjoitti:Käykö jo huomenna? kävis mulle, mulla on kyllä oikeestaan vaan etc listan figut messis et saatan joutuu proxyttamaan yksikön tai jotakin mutta se tuskin haittaa.
Koulua on huomenna melko myöhään, mutta jos minä karkaan sieltä silleen, että kolmen maissa päästäs alottaa. Miltäs kuulostaa?
Ja proxyt ei haittaa.
-
Pigchampion
Joutaisiko joku lauantaina 40k:n pariin? 1750 tai 2000 pistettä ja joku objektiiviskenaario. Killpointeja ei jaksa nakertaa. Myös liigaskenaarioita saa kierrättää jos joku on oikein miellyttänyt.
EDIT: Löytyi.
EDIT: Löytyi.
-
Dark Servant
Voisin kokeilla, miten uusi laitos kohtelee minun tyranidejani. Löytyisikö ketään, joka haluaisi ottaa 2k matsin jossain vaiheessa ennen joulua? Mielellään ei flyereitä tai mitään muuta lentävää, kun minulla ei ole mitään millä saada niitä alas (puhdas lähistelylista).
Pehmyt liha etusijalla, joskin purkitettukin menee.
Pehmyt liha etusijalla, joskin purkitettukin menee.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Haluuko joku pelailla ens viikolla TO/PE 40koota miuta vastaan? Joku random-skenu ja vastaan asettuu 2000pts kaaosta ja käiväröitä.
Hei, sattuisko ketään kiinnostaa pelata 2400:n pisteen matsi fabaa ETC-kompeilla jossain ensiviikolla tai sitä seuraavalla? Turnaus lähestyy, ja olisi kiva testata nykyistä listaa ENNEN tosikoitosta.