[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: [Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja syrja »

Niin ja kannattaako kaikkia heti myydä? Siis jos itsepelistä/ukoista pitää. Peleissä tahtoo tulla joskus taukoja. Itellä myös kaikennäköistä ollut vuosia varaston kätköissä. Ja koska ei ole ollut tarve niitä hävittää niin odottavat siellä. On sitten valmiina jos sitten joskus joku kärpänen puree.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Modeleista kyllä pidän suuresti warmachinessä sekä pelisysteemin nopeudesta, ei tarvitse varata 4h pelaamiseen kuten faban kanssa. Taktisesti peli onkin sitten ihan erilainen kuin faba....
Myynti-ilmoitus tuli kuitenkin tuossa raapusteltua joten katsotaan miten käy. Jos ei kokonaisena mene kaupaksi niin todennäköisesti jätän hyllyyn itselleni pelikelpoisen setin ja hieman varaa vaikuttaa jopa kokoonpanoon.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Runt

Tässä miettinyt hieman mitä kyseisestä kasasta uskaltaisi oikein pyytää viewtopic.php?f=42&t=104025
PP:n sivujen hintojen mukaan kun tuon laskeskelin niin pääsin niinkin huimiin lukemiin kun ~700€, voiko tuollainen summa oikeasti pitää paikkaansa? Eikös nuo hinnat yhdysvaltain dollareina ole PP:n sivuilla ilmoitettu kuitenkin...
Jos laskelmat pitää paikkaansa niin saan lätkäistä suht reippaan ale lapun kylkeen jos haluan saada myydyksi koko roskan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Sää oot hamstrannut niitä hitosti kyllä. Noi machinen napit on kyllä ihan hinnoissaan. Saattaisi ilkeämielisesti todeta jopa kalliiksi. Ei oikein järkevää 35 pojon listaa paljoa alle kahden sadan euron saa. Sitä voisi ajatella edulliseksi peliksi, mutta ei se ole. Ukkoja on vähemmän, mutta kalliimpia :)
Kalat meni kotio...
Runt

Heikkouksiini kuuluu kun lähden johonkin uuteen mukaan niin heti olen hankkimassa koko sarjan, jokainen mahdollinen nappi on saatava. Onneksi se jäi tässä tapauksessa hieman vajaaksi.
Kait tuosta uskaltaa sitten jokun ~300€ hintalapun rapsaista myynti-ilmoituksen kylkeen.
harkkari

Joo ei siinä mitään. Samaa taipumusta on itselläkin. Ennemmin se näkyy noiden roolipelikirjojen suhteen, mutta heijastuu vahvasti myös figuiluun.
Kalat meni kotio...
harkkari

Myikös Jyri ja Runt armeijansa pois?
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Anton ainakin osti. Vieläpä Fabakäyttöön.

Kai noita voisi tässäkin pelissä kuitenkin pukkia eteenpäin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Figuakaan en ole viellä myynyt. Vaihto tarjouksia tuli iso läjä mutta mitään kunnollista ei tarttunut kouraan, joten ajattelin että säästelen WM figut toistaiseksi. Puoli ilmaiseksikaan kun en noita ihan halunnut myydä, sen verran siistejä figuja kuitenkin ovat että koristavat kivasti tuota vitriiniä kuitenkin.

Pitäisikö tästä tulika että WM/H olisi taas nostamassa hieman suosiotaan porin alueella?
harkkari

En tiedä :) kunhan kartoitin tilannetta. Periaatteessa joo, varmaan ois ihan kiva ajoittain pelailla. Itsellä jäi se armeijan alku saamatta maelstromin kupsahdettua, niin oon sitä ajoittain miettinyt että pitäisikö joskus vielä hankkia.

Itse harkitsen siirtymistä Legoilla pelattaviin peleihin. kuten Brickwars ja Mobile Frame Zero :) olisi helpompaa.
Kalat meni kotio...
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

myin joo pois, tai on noita vielä vähän jäljellä.
Ennen oli lähinnä se aspekti että mitkä armeijat ovat halvimpia aloittaa niin sillä lähdetään. Nyt kiinnostaa enemmän hienot figut ja maalaus.
Masiina kyllä kiinnostaa vielä mutta kunhan alkaa enemmän valumaan masiina skene poriin ni kyllä sitä voisi taas kaivaa kirjat esiin ja tehä listoja.
Tällä kertaa en ota mitään mikä liittyy valkoiseen, sitä on niin vittumainen maalata, varsinkaan kun ei osaa :D
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

jyri87v kirjoitti:Tällä kertaa en ota mitään mikä liittyy valkoiseen, sitä on niin vittumainen maalata, varsinkaan kun ei osaa :D
Valkoinen ja musta onkin maailmankaikkeuden hankalimmat värit maalata uskottavasti :p
jyri87v

Noniin, nyt se tapahtu. Alko taas hotsittaa tuo masiina. Arvasin että käy näin. Noh nyt hankkimassa takaisin armeijaa, mutta aivan erilaista mitä oli ennen.

Samalla tuli tuon Pelikaupan Juhan kanssa puhuttua että voisi järjestää seuraavaksi Wm/H liigan kunhan on tuo BB saatu kunnialla loppuun.
Liigasta tulisi aika pieni pistemäärällisesti, eli varmaan se 15 pinnan duel. Lähetään katsomaan että miten saadaan ihmisiä mukaan, aika monella on jo kerran nappulat valmiina. Startter bokseja myydään suomessakin jo oikein kahdessa paikassa ja yllättävän hyvin noita unittejakin jo saa tilattua sopivaan hintaankin vielä.
olisi myös Mercs ja Infinite joka vois olla hauska.

Mitä mieltä olette.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tuen ideaa sen verran, että raahaudun Pelikaupalle kyllä bloggaamaan aiheesta, jos saatte kaksi maalattua tiimiä vastakkain.
Runt

Voisin ainakin harkita vakavasti lähteväni mukaan viskomaan noppaa, pelit kun eivät kovin kauaa aikaakaan vie.
Tällä hetkellä vain sellainen tilanne että cygnarit saataa lähteä vaihtoon (tuskin kuitenkaan kaikki), eli katsotaan jos tuohon jää edes joltain osin pelattava setti jäljelle (mitään huippu listaa en tarvitse).
harkkari

Mullakin olisi kai yhtä jaskaa vajaa se 15 pojoo. Kun niitä jotain silloin myinkin pois. Voisihan sitä harkita yhden ostavansa. Harmi, että jäi maelstromin loppumurinoissa saamatta ne gatormenit. Tarvisi vaan saada maaliinkin noi Khadorit sitten. Mutta eipä se toisaalta hirveän suuri projekti olisi.

Mutta joo, voisin olla mukana, mielummin tosin pelaisin vaan blood Bowlia uutta liigaa, jos se saadaan aikaan. Ehkä kuitenkin molempia.
Kalat meni kotio...
jyri87v

Oli mukavat 15p pelit kaupalla joku päivä. Lisää vaan pelejä. Kiitos Julmala peleistä.
Julmala

Viesti Kirjoittaja Julmala »

Ole hyvä vaa jyri :) on ollu hauskaa, varsinkin hävitä joka ikine xD. Et jos joku haluu helpon matsin ( oon viel aika paska koko pelis :D )tai muuten vaa pelata ni yksityisviestiä mulle ni kattellaa päivää sit tarkemmi. Harvoin muistan käyd tääl foorumeil, jos vaiks innostuis useemmin tzekkaa jos porukka innostuu :)

Ite pelailen Menotheilla siis ja on täl hetkel o 100+ pojon verra figuja, et varietyä on edes vähäsen :)

Ja huomannu et kyl hyvä alotus pääst pelii on se Starter Battlegroup ja siihe joku unit vaiks, noin 60-70€ menee ( jos ostaa jostai eri jälleenmyyjältä netistä, ite käytän element gamesia, ihan kohtuu hyvät hinnat siel.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”