Antakaas alustavaa kommenttia että olenko hankkimassa kelpotavaraa kun seuraavanlaista listaa olen tekemässä (tavoitteena se 1750 pinnaa).
Seuraavanlaista olen meinannut listaan hankkia:
- Easy company paketti
- US Paracute Rifle Company paketti (tästä 2 jalkaväkiryhmää ainakin 5 bazookalla)
- 5 Shermannia (Jumbo sherman, 2 late shermannia, 2 easy eight shermannia) <-- kallis mutta hyvä(?) tankkijengi
- Mortar joukko
- 155mm tykistöä (4 tykkiä eli täysi patteri)
- M13/M16 MGMC (itkoautoja pari)
Tuosta pääsee jo ainakin lähelle 1750 pistettä... What do you think?
Easy company - NUTS
Re: Easy company - NUTS
En ole jenkkiparoilla pelannut, mutta ihan hyvää tavaraa tuo kaikki on. Toisaalta IT-vaunuja en ole koskaan jenkeillä nähnyt, kun noita .50 cal AA konekivääreitä on pultattu melkien kaikkeen liikkuvaan kiinni.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Juu itseasiassa meinasin käyttää mun neukkuitkovaunuja tarvittaessa kun ovat kuitenkin (lend lease) samaa tavaraa eikä ole punaristejä kyljessä ja maalauskin on aikas samanlaista vihreää.
Itse tykkään ainakin paperilla kolmesta vahvasta jalkaväkijoukkueesta, esim 2 täyttä Combat Platoonaa ja täysi Airborne Engineer joukkue. Tai sitten kolmas combat platoon.
En kuitenkaan ole pelissä vielä päässyt testaamaan, mutta idean tasolla tykkään kolmesta vahvasta jalkaväkijoukkueesta jotka pystyy tekemään vähän kaikkea.
En kuitenkaan ole pelissä vielä päässyt testaamaan, mutta idean tasolla tykkään kolmesta vahvasta jalkaväkijoukkueesta jotka pystyy tekemään vähän kaikkea.
Juu kyllä se varmaan pitää laajentaa sitten tuota myöhemmin ostamalla lisää jalkaväkeä...
Ehkä jalkaväki Bazookoilla hoitaa kaiken tarpeellisen veks eikä noita Tankkeja esim. välttis tarvitsisi.
Ehkä jalkaväki Bazookoilla hoitaa kaiken tarpeellisen veks eikä noita Tankkeja esim. välttis tarvitsisi.