Joo, niile nyt laitettiin APSD-ammukset jakoon. 17 paunaisella on muuten No HESäkki kirjoitti:Tässä foorumeita lueskellessa huomasin että Briteillä Fireflyiden 17pdr tykin AT on näissä kompilaatiossa 15! Myös brittiparojen 6pdr:eiden AT on 11. Aika kaivaa Kaarti esiin laatikoista. ;)
Market Garden compilations
Re: Market Garden compilations
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Tiikereitä kuumottaa toi aika paljon... mutta näin se menee kun sodan loppu häämöttää, tulevaisuudessa Normandy kirjat voi olla melkolailla huonompi valinta panssareiden suhteen kun AT on matalampi, mutta hinnat varmasti sitäkin matalampia.
On ikävä niitä V-B aikoja kun tiikerit olivat oikeasti kauheita ja Cromwelli laumat pyörivät ympäri kenttää kiusaten kissoja!
On ikävä niitä V-B aikoja kun tiikerit olivat oikeasti kauheita ja Cromwelli laumat pyörivät ympäri kenttää kiusaten kissoja!
Älä huoli, kyllä mun Aavikkorotat tulee tappelemaan edelleen Normandiassa ilman Sabot-ammuksia kun niitä ei siellä oikeasti vielä ollut :) Toinen juttu onkin sitten Marget-Gardenissa, toi AT 15 kuulostaa tosi hyvältä!Earnest kirjoitti:On ikävä niitä V-B aikoja kun tiikerit olivat oikeasti kauheita ja Cromwelli laumat pyörivät ympäri kenttää kiusaten kissoja!
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Voisin kyllä parantaa HG:n maalausta mutta länsi-rintamalle voisin ottaa jotain uutta. Kanada kuulostaa hauskalta uusissa kirjoissa.
Joten tämän vuoden suunnitelmat:
1. Romania
2. HG:n uudelleen maalaus
3. Liittoutuneita (ehkä)
Joten tämän vuoden suunnitelmat:
1. Romania
2. HG:n uudelleen maalaus
3. Liittoutuneita (ehkä)
Jep! Toi KG Hummeli on kyl kaikesta huolimatta pakko kokeilla, vanhoja kunnon tiikereitä 145 pistettä per tankki (12 kpl n. 1750 just sopivasti)! Taitaa olla unreliable, overloaded, no wide tracks ja ties mitä muuta scheizzea harmina CT statuksen lisäksi mutta näillä alehinnoilla on kerrankin hyvä syy tuoda kaikki 7 tiikeriä kentällä lisukkeineen :)Trekkeri kirjoitti:Älä huoli, kyllä mun Aavikkorotat tulee tappelemaan edelleen Normandiassa ilman Sabot-ammuksia kun niitä ei siellä oikeasti vielä ollut :) Toinen juttu onkin sitten Marget-Gardenissa, toi AT 15 kuulostaa tosi hyvältä!Earnest kirjoitti:On ikävä niitä V-B aikoja kun tiikerit olivat oikeasti kauheita ja Cromwelli laumat pyörivät ympäri kenttää kiusaten kissoja!
Tietty myös 506 kunkkutiikeri komppania on hyvä syy nappaa tämä kirja, SS poikia tukena, mikäs sen parempaa :)
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Luulenpa että on aika maalata ne pantteritkin/jagdsellaiset kanssa ja faust team poikineen, scoutit fallcheesejääkäreille niin leikitään taas ;) tervaa kentälle.Earnest kirjoitti:Jep! Toi KG Hummeli on kyl kaikesta huolimatta pakko kokeilla, vanhoja kunnon tiikereitä 145 pistettä per tankki (12 kpl n. 1750 just sopivasti)! Taitaa olla unreliable, overloaded, no wide tracks ja ties mitä muuta scheizzea harmina CT statuksen lisäksi mutta näillä alehinnoilla on kerrankin hyvä syy tuoda kaikki 7 tiikeriä kentällä lisukkeineen :)Trekkeri kirjoitti:Älä huoli, kyllä mun Aavikkorotat tulee tappelemaan edelleen Normandiassa ilman Sabot-ammuksia kun niitä ei siellä oikeasti vielä ollut :) Toinen juttu onkin sitten Marget-Gardenissa, toi AT 15 kuulostaa tosi hyvältä!Earnest kirjoitti:On ikävä niitä V-B aikoja kun tiikerit olivat oikeasti kauheita ja Cromwelli laumat pyörivät ympäri kenttää kiusaten kissoja!
Tietty myös 506 kunkkutiikeri komppania on hyvä syy nappaa tämä kirja, SS poikia tukena, mikäs sen parempaa :)
2ic vs isu-122 assault mielessä haluan kokeilla neljää retkua ;)
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Heh, jep. Oli jälkikäteen aloittelijatason hölmöyttä pistää ne rynnäkkötykit 4" lähelle sitä komentajaa. Muuten olisi voinut käydä huonosti jo DF'ssä!
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Noh aloittelija kun olen niin hyvä kun valuit tasolleni :) Eikä se nyt ihan niin sankari olis ollut :)Earnest kirjoitti:Heh, jep. Oli jälkikäteen aloittelijatason hölmöyttä pistää ne rynnäkkötykit 4" lähelle sitä komentajaa. Muuten olisi voinut käydä huonosti jo DF'ssä!
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Näitä kyllä odotellaan täällä länsirannikollakin. Jospa saisi market garden kamppiksen kunnolla pelattuakin näiden saattelemana. Mukavaa myös että commandot on päätyneet näihinkin listoihin. Saapi myös nähdä joutuuko miettimään tuon 2nd household cavalryn listan ihan uusiksi, ja miten sen erikoissäännöt mahtaa muuttua, kun muuttuivat osittain vanhoiksi edikkavaihdoksessa. Odotellaan innolla :)
Kalat meni kotio...
Mä ymmärsin vasta nyt lukea ajatuksella ton oman ekan viestini. Ilmeisesti siis nämä kirjat on julkaistu jo nyt yhtenä pakettina, mutta erikseen jos haluaa ostaa, pitää ootella vielä kuukauden päivät. Tohon helmikuun turneeseen tulee aika kiirus ja tuskin ainakaan Suomen kauppoihin edes saapuvat ennen tuota. Saati sit suunnitella listaa...
Haluisko joku ostaa ton paketin puoliksi? Siis ite kaipaisin saksalaisten opusta ja ton britti/jenkkikirjan voisin diilata halukkaalle, mieluiten pk-seudulla.
Haluisko joku ostaa ton paketin puoliksi? Siis ite kaipaisin saksalaisten opusta ja ton britti/jenkkikirjan voisin diilata halukkaalle, mieluiten pk-seudulla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Myyty!Celebdae kirjoitti:Mä ymmärsin vasta nyt lukea ajatuksella ton oman ekan viestini. Ilmeisesti siis nämä kirjat on julkaistu jo nyt yhtenä pakettina, mutta erikseen jos haluaa ostaa, pitää ootella vielä kuukauden päivät. Tohon helmikuun turneeseen tulee aika kiirus ja tuskin ainakaan Suomen kauppoihin edes saapuvat ennen tuota. Saati sit suunnitella listaa...
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Loistavaa. Pistän saman tien tilaukseen!gutrot kirjoitti:Myyty!Celebdae kirjoitti:Mä ymmärsin vasta nyt lukea ajatuksella ton oman ekan viestini. Ilmeisesti siis nämä kirjat on julkaistu jo nyt yhtenä pakettina, mutta erikseen jos haluaa ostaa, pitää ootella vielä kuukauden päivät. Tohon helmikuun turneeseen tulee aika kiirus ja tuskin ainakaan Suomen kauppoihin edes saapuvat ennen tuota. Saati sit suunnitella listaa...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Mulla jo postissa, haen huomenna sieltä.Celebdae kirjoitti:Loistavaa. Pistän saman tien tilaukseen!gutrot kirjoitti:Myyty!Celebdae kirjoitti:Mä ymmärsin vasta nyt lukea ajatuksella ton oman ekan viestini. Ilmeisesti siis nämä kirjat on julkaistu jo nyt yhtenä pakettina, mutta erikseen jos haluaa ostaa, pitää ootella vielä kuukauden päivät. Tohon helmikuun turneeseen tulee aika kiirus ja tuskin ainakaan Suomen kauppoihin edes saapuvat ennen tuota. Saati sit suunnitella listaa...
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Laita tilinumeroa + summaa privana/sms niin suoritan kulupoliittisen transaktion.Celebdae kirjoitti:Loistavaa. Pistän saman tien tilaukseen!gutrot kirjoitti:Myyty!Celebdae kirjoitti:Mä ymmärsin vasta nyt lukea ajatuksella ton oman ekan viestini. Ilmeisesti siis nämä kirjat on julkaistu jo nyt yhtenä pakettina, mutta erikseen jos haluaa ostaa, pitää ootella vielä kuukauden päivät. Tohon helmikuun turneeseen tulee aika kiirus ja tuskin ainakaan Suomen kauppoihin edes saapuvat ennen tuota. Saati sit suunnitella listaa...
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Hain aamulla kirjat postista... EDIT Lohikäärmeenlapsi ;) en vielä ainakaan myy sitä Ally kirjaa, kun kaverini osti läjän britti paroja ja uhkasi maalata ne vieläpä...
Viimeksi muokannut Vonrichthofen, Ke 23.01.2013 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Selvä. Katsotaanpa sitten jos ottaisin matsia sitä vastaan ;)MikkoH kirjoitti:Hain aamulla kirjat postista... Dovahkiin en vielä ainakaan myy sitä Ally kirjaa, kun kaverini osti läjän britti paroja ja uhkasi maalata ne vieläpä...
Ja huom! Käytä sitä foorumi nimeä nyt sentäs!
Sano kaverillesi, että mulla ois myynnissä ylijäämäbrittiparoja.
Voisko saada tietoon paljonko uudet 6pdr joukkueet maksaa ja miten tykkien liittäminen para joukkueisiin tapahtuu?
Voisko saada tietoon paljonko uudet 6pdr joukkueet maksaa ja miten tykkien liittäminen para joukkueisiin tapahtuu?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Laitatko privana mitä sulla on niin välitän tiedon. Kirja meni sille jo eli ei vastausta tuhon sorry.A. Meaney kirjoitti:Sano kaverillesi, että mulla ois myynnissä ylijäämäbrittiparoja.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Airlanding Anti-tank Platoon (Fearless Veteran)A. Meaney kirjoitti: Voisko saada tietoon paljonko uudet 6pdr joukkueet maksaa ja miten tykkien liittäminen para joukkueisiin tapahtuu?
HQ Section with:
4 OQF 6 pdf (late), 160pts
3 OQF 6 pdf (late), 120pts
2 OQF 6 pdf (late), 80pts
...may make Combat Attachments to Parachute or Airlanding platoons with up to half of its guns"
Nopat ja Taktiikka Ry
Tänks Jussi!