Aloitetaas postaus kuvilla, että mitä on tänään saatu aikaan. Kuvia klikkaamaalla saatte sen hieman isommaksi.
Siinäpä kaikki kuvat mitä tuli nopeaa otettua. Ensimmäisessä kuvassa näkyy nyt se seinä uudempana, mikä näky alkuviestissä. Paljon paremman näköinen, mutta hieman kesken. Pitää tehdä raamit ikkunalle ja yksityiskohtia lisäillä, noin hieman tylsähkö. Katsoo mitä siihen lisään. Ikkunaan laitoin parit hammastikut menemään poikki, ajattelin että sopisi tämmöiseen aavikkokaupunkiin hyvin ja itse tykkään. Ekassa kuvassa näkyy ikävästi tuota pahvin reunaa taaempana, sitä osaa en vielä tänään työstänyt.
Toinen kuva on hieman tönkkö, se on taas tuon ekan kuvan seinän toiselta puolelta otettu. Sisäseinääkin saa kehitellä. Siinä kuitenkaan nyt näkyy tuommoinen hiekkasäkki viritelmä, jonka keskellä on jokin barreli hieman rikkomassa muotoa ja ajallaan antamassa eri väriä maailmaan. Alemmalla tasolla on jonkin asteen säiliö viritelmä.
Kolmannessa kuvassa ollaan säiliötä vastapäätä. Siihen kehittelen tuommoisen nopean coverin, mutta lisäilen tavaraa siihen myöhemmin. Ajattelin luodinreikää seinälle ja joitain ammo crate läjiä kehittää. Sopii hyvin paikkaan. Tässä kuvassa näkyy myös tuota bambu tikkua, jota (ainakin koitan) käyttää parantamaan noita saumoja. Paremman näköistä kuin se, että olisi 90 asteen kulmaus. Tuo vähän muotoa yleiskuvaan. Sitten taas tuo itse maa tuossa alhaalla. Se tulee saamaan korkkilevyä päällensä tuomaan tekstuuria, ideana olisi esittää murennutta tietä/lattiaa. Vielä tästä kuvasta sen verran, että tuon kävelytasanteen alle tulee taaemmas romuläjää (yläpuolella lohjennut kohta) ja mahdollisesti jokin säilytysvaraston tapainen eli täynnä laatikkoa tynnyriä yms.
Semmoista saatiin tänään aikaan, katsotaan miten seuraavan parin päivän aikana pääsen tätä tekemään. Pitää tuota materiaa hankkia, muun muassa sitä korkkilevyä. Pitää koittaa myös miettiä mitä kaikkea tekee, niin se itse tekeminen on sitten astetta nopeampaa... ^^