[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Runt »

Minähän luulin että se oli Jarkon werewolffi joka olisi levelin noussut, mutta eipäs ollutkaan. Niin mitäs pelejä siellä on pelattu, ei pihdata vaan jaetaan tieto kansalle?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Ei oo, pelattii Petterin laudalla.

Örkit hävis 2-1.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Rauhis ja Gera pelasi tänään ja tulos 2-1. Näin ottelusta reilut puolet, mutta sitten Antti ahdistui ja meni "autokouluun" välillä, niin en jäänyt odottelemaan, että peli jatkuisi vaan lähdin kotiin. Lautoja ei kauppa vielä ole saanut, mutta mun lauta nyt sitten jäi sinne, kun en sitä joukkueiden alta viitsinyt kiskaista. Noukin kyl takaisin jossain välissä, että saa kotonakin pelailla varsinkin tota 4 minsan aikarajaa täytys päästä harjottelemaan, jos se vaikka vastaan joskus tulee mut ei kyl välttämät tässä liigassa, vaik kaikilla on tietty vielä mahdollisuudet yhtä auki :D

syrja: Voi santana sulla on paljon noita bb-tiimejä O_O

edit: Fuk vastaus ninjattiin. En jaksa editoida enää.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Furinji kirjoitti:syrja: Voi santana sulla on paljon noita bb-tiimejä O_O
Joo, tätä pelii on tullu hakattuu joskus aika ja paljon. Tällä hetkellä kotona ei oo kuin norse ja vampire tiimit. Loput on yhdel pelikaveril jonka kanssa(+ muutaman muun) tätä on tullu aikanaan pelattuu. Mut ettet halkee kateudesta niin esim noi elf ja dwarf tiimit on muovisii oneposereita sellaisesta ikivanhasta lisäosasta kuin dungeonbowl. Et ei niin hienoja :)
Vai on sit eka voittokin tullut liigassa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

syrja kirjoitti:Mut ettet halkee kateudesta niin esim noi elf ja dwarf tiimit on muovisii oneposereita sellaisesta ikivanhasta lisäosasta kuin dungeonbowl. Et ei niin hienoja :)
Mitä sä horiset toihan tekee niistä entistä eeppisempiä :D
Runt

Mihinkäs se metallinen dwaffi teami on hävinnyt mikä minulta tuli ensimmäisen faba liigan päätteeksi? Tupla kääpiöt...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Nii onhan mulla nekin. Ei oo mihinkään hävinny.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Nyt siellä on kaksi werewolffia blockilla. Aikamoista turpajuhlaa oli :O pelasin siis Rauhanmiestä vastaan, ja otin pannuun 1-3. Nyt on pakko Gerazun ja Kardin ottaa wh_freakkia vastaan, että mies saa tarpeeksi pelejä.

Tajusin vasta tänään, että pelikaupan liigahan on varsin lyhykäinen vaan 4 karsintapelillään. Jotenkin olin ajatellut, että olisi pidempi. Harmi sinänsä, toisaalta sitten voisi saada pian uutta tulille! Ei nuo helffit kalliina tiiminä, ehdi oikein päästä oikeuksiinsa näissä alun kehityspeleissä.

Fan factorista tuli mieleen, että jos jatkossa liigat myös näin lyhykäisiä, niin ehdotan alku FF:ää johonkin viiteen, että ehtii tuleen sitä variaatioo. Nyt varmaan nämä pelit se vaan nousee sinne vitosen korville.

Pitäisikö ensi liigaa koittaa noilla Khemreillä... Saisi miettiä kokonaan uuden pelityylin :P
Willysillä on meinaan ihan sika hienoja noi khmerin figut:
http://willy-miniatures.blogspot.fi/

Esim. Nämä:
Kuva
Kalat meni kotio...
syrja

No joo. Siellä oli muutakin hienoo. Jos olet Harri tekemässä tilausta niin tulen kimppaan. Noi 2 ulfwerenieriä ja sara kiinnostais.

Vai repes se tein pelisit niin 2 halffilla. No oli sulla kyl hiukka heikot asetelmat sen ekan puoliajan jälkeen. Joo tää on kyl peleissä aika lyhyt liiga. Ja haluisin kans et sais joukkuet kehitettyy kunnolla. No nyt vasta lyötiin homma alulle. Et jos seuraava sitten pidempi.
Furinji
Viesti:

Toisaalta tää on myös aika mukavan rento tapa saada porukka taas liikkeelle peliin, että puolensa siltäkin kannalta vaikkei munkaan elffit kauheasti juhli.

Ja joo puhuttii kaupalla tänään rauhiksen kanssa ihan samaa, että se 5ff alkuun vois olla jees niinku optionaalit tarjoaa.
Runt

Mihis kaikkeen tuo FF nyt sitten vaikuttaa? Hieman samaa pohdiskellut mitä hyötyä cheeledereistä on?
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

FF vaikuttaa FAMEen. Se vaikuttaa Matsista saataviin voittoihin ja yleisimpiin kick-off taulukon tuloksiin. Assistant coachesit ja cheerleaderit vaikuttavat myös näihin kick-off tablen tuloksiin.
Kalat meni kotio...
syrja

Niin mulle on sama vaiks ff lähtis 5:stä. Mietein vaan et onko sillä sit merkitystä? sama kai se on onko molemmilla se 0 vai 5. Noppa sen erotuksen kuitenkin määrittää. Vai mikä pointti tossa on. Selvittäkääs hiukan tyhmälle. Toi Fame on muutenkin mulle näitä uusia juttuja. Lukemalla tietty varmaan selviäis :)
Furinji
Viesti:

syrja kirjoitti:Niin mulle on sama vaiks ff lähtis 5:stä. Mietein vaan et onko sillä sit merkitystä? sama kai se on onko molemmilla se 0 vai 5. Noppa sen erotuksen kuitenkin määrittää. Vai mikä pointti tossa on. Selvittäkääs hiukan tyhmälle. Toi Fame on muutenkin mulle näitä uusia juttuja. Lukemalla tietty varmaan selviäis :)
Ongelmahan ei ole se +1 FAME vaan se +2 FAME. Nollasta kun lähdetään niin kunnon feili toiselta antaa toiselle aika järkyn edun kick-off tauluun esmes. Näin käsittääkseni kävi jopa kahdessa pelissä silloin ekana päivänä. Ja miksikö se +2 FAME on niin karu, niin erityisesti siksi, että koitappa heittää D3:lla parempi kuin vastustajan D3+2 heitto :D

5FF:ää tuo siis tätä kautta tasapuolisemman alun kaikille kuin tuo 0FF.

Mut siis paska noppatuuri on aina paska noppatuuri...
syrja

Joo,kyllä mä ton +2/+1 famen eron ymmärsin. Mietein vaan et mikä merkitys sillä FF:lla on. Et jos se on sama jolloin joka tapaukses se nopan heitto ratkasee. Mutta joo nyt kun asiaa hiukan räknäilin ja käytin hurjaa matemaattista nerouttani. Niin ymmärsin pointin. Tuossa kohtaa on joo hankalampi saada tuplat enemmän faneja ja samalla se +2 fame....Taas kului rautalankaa :)
Furinji
Viesti:

Mieluummin rautalankaa kuin piikkilankaa :D
Furinji
Viesti:

Rupesin oikein keräämään liigaan sääntöjä yhteen nippuun. Tulikohan vieläkään kaikkia. Veikkaan, että onko varsinkaan palkintoja suurin osa vielä kuullut. Virallistahan tämä ei ole, koska en tietenkään edusta järjestäjää kunhan copypastesin näitä yhteen :D Ajattelin vaan ettei ole kivaa, jos jollain menee pelit metsään, sen takia, että jäänyt joku pätkä näkemättä.

PPBB-liigan kevään 2013 säännöt.

* Aloituksesta:
- 30.3 ensimmäiset pelit
- osallistumismaksu 10 €
- Joukkueella kultaa käytössä: 1 000 000
- Fan Factoria ei saa ostaa alkuun

* Peleistä:
- Pelaajat jaetaan kahteen lohkoon (A ja B), joista kummastakin kaksi parasta pääsee jatkoon.
- kaksi viikkoa aikaa pelata kaksi peliä. (Ei vähempää eikä enempää.) (tai ei ainakaan ennen, kuin kaikilla lohkossa on tuo kaksi peliä täynnä)
- Vuorojen aikaraja: 6 min (lohkot), 4 min (single-elimination)
- Inducementit sallittu ja SPP:tä tottakai kertyy. (Perusliigasäännöillä siis mennään ilman vaihtoehtoisia lisäsääntöjä.)
- Lohkosta saa pisteitä seuraavasti: Voitto 2 pistettä, Tasapeli 1 piste. Tappio 0 pistettä.

* Palkinnot:
Osallistumismaksuista koottu potti jaetaan lahjakortteina prosentein 60/25/15.
Tässä liigassa kymmenellä osallistujalla se siis tarkoittaa: 1.sija 60€, 2.sija 25€ ja 3.sija 15€.
Runt

Penteles nyt olen tainnut kusta omaan nilkkaani. Tuossa lueskelin sekä pc:llä pelailin hieman ja törmäsin sellaiseen että jatkossa re-rollit maksaisivat 120K? Itse kun ajattelin että saisin niitä jatkossa ostaa 60K:n hintaan kuten listaani jo merkitsinkin mutta toisin taitaa olla.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Juuh tuonhan takia alussa yleensä tankataan re-rolleja (ja syy miksi haltioilla on ongelmia alussa) Eli Re-rollien hinta ekan pelin jälkeen tuplautuu (nostaa kyllä Ratingiä vaan yksinkertaisen määrän verran, mutta kalliita ovat.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Furinji
Viesti:

No huh huh heti 100k eroa ratingissa syrjaan ekan pelin jälkeen. Sillä erollahan tuuttais jo vaikka mitä myrkkyy juomaveteen. No ei vaa ei sillä viel kauheest inducementeil juhlittas mutta silti :D Tätä se voi yksi loukkaantuminen teettää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”