Omia pohdintojani ovat korvien eriparisuus ja silmän läpi menevän arven suoruus.

EDIT: Näkyykö nyt?

Koska siis alaleukaahan ei voi liikuttaa kuin ylös-alas?Dr. Icchan kirjoitti: Leukakin hiisillä on vinossa
Teknisesti, leuka menee vaan ylös ja alas. Mutta itse pystyn jonkin verran liikuttaan sivuttaisiin suuniin myös.Remos kirjoitti:Koska siis alaleukaahan ei voi liikuttaa kuin ylös-alas?Dr. Icchan kirjoitti: Leukakin hiisillä on vinossa
Itteäni häirittee silmien puute. Tosi, hämmentävän näköinen. Kuva on niin simppeli ja yksityiskohdaton, ettei siinä ole oikein mitään mihin tarttua katseella. Ihan nätti kyl, mutta kovin pelkistetyn näköinen.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Silloin liikkuu alahuulikin eri asentoon. Voihan se tuossakin ehkä olla, se ei vain näy selvästi.Remos kirjoitti:Koska siis alaleukaahan ei voi liikuttaa kuin ylös-alas?Dr. Icchan kirjoitti: Leukakin hiisillä on vinossa
Kyllä neljä senttiä pystyy edestakas liikuttamaan. Tai sitten kaverilla on vain kovin inhottava purentavika.Arkki kirjoitti:Teknisesti, leuka menee vaan ylös ja alas. Mutta itse pystyn jonkin verran liikuttaan sivuttaisiin suuniin myös.
Allaolevia ei kannata klikkailla, jos ei tykkää karuista purentavioista.Remos kirjoitti:Kyllä neljä senttiä pystyy edestakas liikuttamaan. Tai sitten kaverilla on vain kovin inhottava purentavika.Arkki kirjoitti:Teknisesti, leuka menee vaan ylös ja alas. Mutta itse pystyn jonkin verran liikuttaan sivuttaisiin suuniin myös.