D.killin Angels Of absolution [ 24.4 Valmis marsu]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Drakekill

D.killin Angels Of absolution [ 24.4 Valmis marsu]

Viesti Kirjoittaja Drakekill »

CHAPTER X : ANGELS ABSOLUTION

Pitäkästä aikaa iski taas kiinostus figu pelejä kohtaan ja nappasin kohde ryhmäksi 40k:n Dark Angelit. Viime kerrasta onkin jo aikaa kun olen pensselin varteen tartunut, mutta ajatelin kuitenkin kerätä ''risut ja ruusut'' täältä foorumeilta. Tarkoitus on näin ainakin toistaiseksi valmistaa noin 500-1000p Armeija, ja toivotavasti suurempi mikäli saan vielä lisä intoa maalailuun tämän ketjun avulla.

[ 15.4.13 Taktisia ]

Ensiksi vähän V.I.P kuvaa tulevista tactikal mariineista , jotka ovat veteran mariini figuja. Kun vaan ne tavaliset ei napannut ;)

Kuva
Kuva
- Alpha Squad leader: Stg. Zorn

Tulevaisuudessa :
Kuva

Jatkoa odotellessa
T. Drake
Viimeksi muokannut Drakekill, Ke 24.04.2013 23:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Remos

Re: D.killin Aavikko Enkelit

Viesti Kirjoittaja Remos »

Honour the colours.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Drakekill

Pako sanoa että väri kyllä vähän vääristyvät kuvassa ja näyttävät ehkä pelkistetyiltä, onhan nuo otettu puhelimella. seuraavat kuvat lataan sitten tytöystävän järjestelmä kameralla ;)
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Lisää odotellessa!
Remos

Viesti Kirjoittaja Remos »

Drakekill kirjoitti:Pako sanoa että väri kyllä vähän vääristyvät kuvassa ja näyttävät ehkä pelkistetyiltä, onhan nuo otettu puhelimella. seuraavat kuvat lataan sitten tytöystävän järjestelmä kameralla ;)
Tarkotin, että jos tämä jengi on "aavikolla olevat enkelit", niin väriteema on vähän hassu, kun ei nuo käytä camoa. Red Scorpionsseilla on special rule "Honour the colours", eli ei camoa.

Ei niistä muuta, ihan onnistuneen näköisiä ovat. Ehkä vähän kuivannäköistä maalijälkeä. Fyysisesti.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Drakekill

Remos kirjoitti:
Drakekill kirjoitti:Pako sanoa että väri kyllä vähän vääristyvät kuvassa ja näyttävät ehkä pelkistetyiltä, onhan nuo otettu puhelimella. seuraavat kuvat lataan sitten tytöystävän järjestelmä kameralla ;)
Tarkotin, että jos tämä jengi on "aavikolla olevat enkelit", niin väriteema on vähän hassu, kun ei nuo käytä camoa. Red Scorpionsseilla on special rule "Honour the colours", eli ei camoa.

Ei niistä muuta, ihan onnistuneen näköisiä ovat. Ehkä vähän kuivannäköistä maalijälkeä. Fyysisesti.
ei ollut tarkoitus luoda camo joukkoja , vaan mariineja jotka käytävät kaapuja suojautuakseen aavikolla on han se ärsytävää kun hiekka tunkee pansareiden väliin ja hiekka myrskyiltäkin pitäisi suojautua ;). 40k historiasta summuusta ei itselläni ole mitään tietoa kun en 40k ole harrastanut ollenkaan. maalaus kokemustakaan ei löydy juuri ollenkaan saati sitten lahjoja muilta taiteen aloilta joten olen jokseenkin tyytyväinen figujen ulkonäköön.

kiitos kyllä kommenteista ja jatkoa kyllä tulee olemaan !
Dr4zh4r

Viesti Kirjoittaja Dr4zh4r »

Oletko minkäänlaista spottiväriä meinannut? Esmes. pyssyt räikeämmällä, tms? Vai mennäänkö realistisemmalla värityksellä kautta linjan?
Teknisesti todella nättiä jälkeä kyllä! Olen itse enemmän "näyttävää comic-tyyliä" kannattava, mutta täytyy nostaa kuvitteellista hattua maalauksen tasosta.
"Assassins do it from behind"
Drakekill

Dr4zh4r kirjoitti:Oletko minkäänlaista spottiväriä meinannut? Esmes. pyssyt räikeämmällä, tms? Vai mennäänkö realistisemmalla värityksellä kautta linjan?
Teknisesti todella nättiä jälkeä kyllä! Olen itse enemmän "näyttävää comic-tyyliä" kannattava, mutta täytyy nostaa kuvitteellista hattua maalauksen tasosta.
aseen ajatelin maalata ainakin tällä hahmolla puniseksi missä olisi aika vahvat highlightit ja plasma osaan kirkasta vihreää hehkua joka siten leviäisi myös punaisille alueille.

Kiitos paljon kommentista antaa todella paljon motivaatiota projectin jatkamiseen ^^
Drakekill

18.4.2013 Lisää Testi Figun W.I.P Kuvia

Nyt testi Figu on melkein saanut kaikki väri ylleen heti kun olen tyytyväinen lopputulokseen voin aloittaa koko yksikön maalauksen.
vähän on ollut hidasta tämän kanssa mutta uskoisin että kohta helpottaa ja nopeutuu :)

kilpi saanut väriä, kilvessä on tosin enenmän valkoista väri kun kuva antaa olettaa mutta en saanut kunnolista kuvaa aikaiseksi.
Kuva

Tarkempi kuva maalatusta aseesta
Kuva

Tässä kaikki edistykset tälläkertaa

T. Drake
Ilfierno

Re: D.killin Aavikko Enkelit [ 18.4 W.I.P kuvia ]

Itse olisin heittänyt tuon kilven pohjavärin jollain toisella, kuin hiekan värillä. Tuomaan sitä värikontrastia figuun, tuo kilpi on joka tapauksessa semmoinen helposti erottuva osa figusta.

Komeita ovat, ei muuta kuin lisää vain!
Drakekill

Re: D.killin Angels Of absolution [ 24.4 Valmis marsu]

[24.4 Valmis Marsu]

Dodii nyt olisi hahmo valmis ( elkää huomioiko repun tikaria ) tästä lähtee sitten koko loppu yksikön maalas käyntii ja ostin tossa vähän aika sitten DV paketinkin joten paljon lisää on siis luvassa

Kuva
Kuva
Selkä reppuun olen jotenkin itse kovin tyytyväinen, mistä lie johtuu.
Tatu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Kelpoa jälkeä. Hienoa, että joku tekee Absolution-väreihin marineja.Kaapu ja naama ovat erityisen onnistuneita. Jatka samaan malliin! Päivityksiä odotellessa.
Laiskojen figumaalaajien sivusto: http://www.figujaosto.blogspot.com
Ilfierno

Hieno on kuten jo todettiin. :) Taidat käyttää tuon kaapun washaamiseen reikland eartshadea? Vähä näyttää kuvassa punertavalta, nii oletin. Itsekin pariin otteeseen käyttänyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”