Ropecon 2013 does skirmishpelit *ovela retopikointi*
Re: Ropecon 2012 does skirmishpelit
Noniin, siellähän oli lystiä.
Arvostusta Silverille, joka säästi meiltä ohjelmaneuvottelun (ja osittain päättämisen) vaivan. Samaten julkiset kiitokset TaTapen edustusjoukkueelle, joka vaivoja säästelemättä ajeli paikalle ja vietti koko viikonlopun demoten. Roudauskin sujui kerrassaan sukkelasti kaiken rojun määrän huomioonottaen. Omasta puolestani myös kiitokset kaikille cthulhujen päivien osanottajille. Kovin paljon en uskaltanut mainostaa etukäteen, koska varsinaisen pelipuolen loppukiillotus jäi vähän vajavaiseksi. Aika monet osasivat silti paikalle ja uskalsivat kysellä rohkeasti. Lauantain yläjuoksuerä oli kulkunsa puolesta ehkä paras tähän mennessä. Sattui ja tapahtui. Kuvat säädän tässä vähitellen kun ehdin. Myös jälkipelaus noppalaisten ja muiden kanssa oli henkevää.
Venetsian taloista uudempi puolisko oli muuten Manorhouselta ( http://www.manorhouse.cc/ , http://manorhouseworkshopmindstalkers.wordpress.com/ ). Niihin tulee vielä lisäväriä, mutta hyvinhän noilla pelasi nytkin. Toinen puoli oli vanhaa, nurkkiin kertynyttä Hirstin settiä ja sekalaista hartsia. Jos vielä saisi figut maaliin niin pääsisi pelaamaan itsekin...
Arvostusta Silverille, joka säästi meiltä ohjelmaneuvottelun (ja osittain päättämisen) vaivan. Samaten julkiset kiitokset TaTapen edustusjoukkueelle, joka vaivoja säästelemättä ajeli paikalle ja vietti koko viikonlopun demoten. Roudauskin sujui kerrassaan sukkelasti kaiken rojun määrän huomioonottaen. Omasta puolestani myös kiitokset kaikille cthulhujen päivien osanottajille. Kovin paljon en uskaltanut mainostaa etukäteen, koska varsinaisen pelipuolen loppukiillotus jäi vähän vajavaiseksi. Aika monet osasivat silti paikalle ja uskalsivat kysellä rohkeasti. Lauantain yläjuoksuerä oli kulkunsa puolesta ehkä paras tähän mennessä. Sattui ja tapahtui. Kuvat säädän tässä vähitellen kun ehdin. Myös jälkipelaus noppalaisten ja muiden kanssa oli henkevää.
Venetsian taloista uudempi puolisko oli muuten Manorhouselta ( http://www.manorhouse.cc/ , http://manorhouseworkshopmindstalkers.wordpress.com/ ). Niihin tulee vielä lisäväriä, mutta hyvinhän noilla pelasi nytkin. Toinen puoli oli vanhaa, nurkkiin kertynyttä Hirstin settiä ja sekalaista hartsia. Jos vielä saisi figut maaliin niin pääsisi pelaamaan itsekin...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Minusta Ropecon does skirmish oli loistava idea. Yläjuoksu, Dystopian wars ja Venetsiatalot olivat erittäin näyttäviä settejä!
Omalta Foce on Force demotukselta en harmikseni ehtinyt tai myöhäisillasta ei enää jaksanut. Mutta Venetsiaan houkuttaisi tulla testailemaan Carnivalea =)
Omalta Foce on Force demotukselta en harmikseni ehtinyt tai myöhäisillasta ei enää jaksanut. Mutta Venetsiaan houkuttaisi tulla testailemaan Carnivalea =)
Gravity is a myth, the Earth sucks too
- NorjanPaavi
Onhan Conista 2012 jo aikaa, mutta vielä loppu fiilistelyt Skirmish puolen pelipöydistä. Harmi että Infinity ja Heldorado pöydistä ei tullut julkaisu kelpoista kuvaa. (Syy kuvaajasssa) Myös komea Heavy Gear pöytä jäi kuvaamatta.
Jos oikein muistan tämä komistus tuli Tampereen suunnalta.

Eden:

Malifaux Clipsit:

Kipsi Venetsia toimi Carnevalen Demotuksessa.

Näin toivotaan että ensivuonna uudestaan. Eikö?
Jos oikein muistan tämä komistus tuli Tampereen suunnalta.

Eden:

Malifaux Clipsit:

Kipsi Venetsia toimi Carnevalen Demotuksessa.

Näin toivotaan että ensivuonna uudestaan. Eikö?
- NorjanPaavi
- Kaapelikala
Infinityä voin itse tulla demoamaan ainakin joksikin aikaa aikataulun salliessa.
Re: Ropecon 2013 does skirmishpelit *ovela retopikointi*
Joo olisi näillä näkymin tulossa. Kannattaisin tällä kertaa suurempaa yhteistyökuviota N&T:n kanssa, jos heille vain sopii - saataisiin ehkä näin enemmän yhteistä tilaa ja näkyvyyttä paikan päälle, jos saapuva porukka on iso.
Multa olisi tulossa Carnevaleen ainakin demopöytä ja todennäköisesti myös kamppispöytä, jossa voisi pelata täysikokoisilla armeijoilla.
Hammerheart on uhitellut järjestävänsä Malifaux-, Hell Dorado- tai EDEN-turnauksen
Dolmot tehnee jotain CoC-tyyppistä tänäkin vuonna
jamovoima on harkinnut Tomorrow's Warin peluuttamista
Historiallisten puolella smaxx on mahdollisesti demoamassa Black Powderia/WHAB:ta/Hail Caesaria/Command & Conqueria
Heavy Gearia vetää Gene Steeler
Infinityä Tylran et kumppanit
[edit: lisätty nimiä]
Multa olisi tulossa Carnevaleen ainakin demopöytä ja todennäköisesti myös kamppispöytä, jossa voisi pelata täysikokoisilla armeijoilla.
Hammerheart on uhitellut järjestävänsä Malifaux-, Hell Dorado- tai EDEN-turnauksen
Dolmot tehnee jotain CoC-tyyppistä tänäkin vuonna
jamovoima on harkinnut Tomorrow's Warin peluuttamista
Historiallisten puolella smaxx on mahdollisesti demoamassa Black Powderia/WHAB:ta/Hail Caesaria/Command & Conqueria
Heavy Gearia vetää Gene Steeler
Infinityä Tylran et kumppanit
[edit: lisätty nimiä]
Viimeksi muokannut Silveri, Su 14.04.2013 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Agamemnon2
Sääli ettei Kickstarterinsa kunnialla loppuun vetänyt Empire of the Dead ei ainakaan allerkirjoittaneelta mitenkään ehdi Coniin. Kaikki kampanjafigut lähetetään kerralla, ja niistä taitaa olla skulptimattakin vielä puolet, eli tuskin edes saan niitä ennen syksyä (KS-deadline on kesäkuussa, joka sekin olisi turhan tiukka).
Tosi komeita pöytiä ! Pikasesti kerkesi viime kerralla kattomaan, mutta faba/40k -turnausten takia jäi valitettavasti demoilut väliin. Venetsiapöytä ja se Cthulhu -seikkailupöytä tms on aivan huippuja, mutta hienoja on noi loputkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Gene Steeler
Yritän raahata Heavy Gear demon taas Coniin, ja minuun saa olla muutenkin yhteydessä mikäli peli etäisestikään kiinnostaa. Myös täysmittainen peli olisi hauska saada aikaiseksi.
Viimeksi muokannut Gene Steeler, La 20.04.2013 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Infinityä ollaan tulossa voimalla demottamaan, mutta millä kokoonpanolla ja hoidetaanko se muiden tahojen kanssa yhteistyönä on vielä vähän auki. 2-3 ihmistä nyt ainakin tulossa varmaan.
Idleness is the pathway to damnation.
Spämmikää mulle taas YV:llä spostiosoitteet ja puhellnnumerot, uusilta tulokkailta myös virallisempi nimi. Plääniminen taas Google Docsin puolella kuten viimeksikin.
Muutamia tullutkin jo. Pistäkäähän tietoa pikaisesti, niin lisään listalle. Samalla voisi alkaa pöytätilatarvetta miettiä.
- Gene Steeler
Jos hienoinen hifistely sallitaan niin viime vuonna pidin DEMOilun kannalta parempana laittaa vain kaksi Dipolin pöytää vierekkäin ja niiden päälle 2'x4' demokenttä. Kolme Dipolin pöytää toimii normaalissa Warhammer/40k pelissä (4'x6') mutta siinä asiakas/vastustaja jää ikävän kauas ja sääntöjen selittäminen on hankalampaa kun joutuu korottomaan ääntä ja artikuloimaan erityisen selkeästi. Mutta näitä pöytäasioita voinee modailla paikanpäällä sitten tarpeen mukaan...
Olisiko Heavy Gearin harrastajia kertynyt jo Suomeen? Voisin mieluusti pelata ihan kunnon pelinkin demoilun lisäksi esim. 800TV 4'x4' kentällä.
Olisiko Heavy Gearin harrastajia kertynyt jo Suomeen? Voisin mieluusti pelata ihan kunnon pelinkin demoilun lisäksi esim. 800TV 4'x4' kentällä.
- Kaapelikala
Itse ajatteli naskarrella paskarrella taiteltavan Infinity-demopöydän magneettisella figukuljettimella, sääntövihkovarastolla ja kiinteällä maastolla. Tai sitten tyydyn 60cmx60cm pöytään irtomaastoilla.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Gene Steeler kirjoitti: Olisiko Heavy Gearin harrastajia kertynyt jo Suomeen? Voisin mieluusti pelata ihan kunnon pelinkin demoilun lisäksi esim. 800TV 4'x4' kentällä.
Kyllähän tuo kiinnostaisi. 1000 pojoon asti pitäisi löytyä nappeja.
Tässä on tietty muutamia muuttujia matkassa joten en ole varma pääsenkö paikalle.
- Gene Steeler
Hienoa! Mitäs porukkaa pelaat?Zarathustrian kirjoitti:1000 pojoon asti pitäisi löytyä nappeja.
Tässä on tietty muutamia muuttujia matkassa joten en ole varma pääsenkö paikalle.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
SRA:ta. Onpa valmiina(maalattuna) kohtuu fiksu 850 pojon (gear up 5) lista jonka voisin ottaa mukaan.Gene Steeler kirjoitti:Hienoa! Mitäs porukkaa pelaat?Zarathustrian kirjoitti:1000 pojoon asti pitäisi löytyä nappeja.
Pitäs kait toi uusi armeijakirja ostaa jos noihin on jotain muutosta matkalla tullut.
- Gene Steeler
Ok, laitan NorGuardit pelikuosiin niin saadaan perinteinen North-South ottelu...
Uusi armeijakirja tuo aika lailla muutoksia, mm. 4 gearin ryhmät on pääosin historiaa. Mun puolesta saat kyllä pelata vanhankin listan mukaan.
Uusi armeijakirja tuo aika lailla muutoksia, mm. 4 gearin ryhmät on pääosin historiaa. Mun puolesta saat kyllä pelata vanhankin listan mukaan.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Taidan olla sitten se kolmas Infinityn demottaja tulossa paikalle.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Multa ainakin irtoaa maastoa Infinityyn.
Idleness is the pathway to damnation.