Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaaaaa aahhhaahahahahahahaha haahahahahaha hah hah hah......aaaaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahaaa haa haa...haaaaaaaaaah hahahahahahahahahahahahaha ha ha ha haaaaa
- Half-breed
Katotaan olenko edes lähdössä sinne Porista.El Capitan kirjoitti:Kai tää kuitenkin tarkoittaa sitä, että Antti tulee minun ja Allun kyydissä Ropeconiin? Me voidaan sit hypät takapenkil chillaa.
Mitäs sä naurat? Kyllä mä ja Anton samassa tilassa kestetään, kunhan Antonin suu tukitaan ja hänet sidotaan paikalleen.Furinji kirjoitti:Aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaaaaa aahhhaahahahahahahaha haahahahahaha hah hah hah......aaaaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahaaa haa haa...haaaaaaaaaah hahahahahahahahahahahahaha ha ha ha haaaaa
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kyse ei olekaan toistenne kestämisestä.Half-breed kirjoitti: Mitäs sä naurat? Kyllä mä ja Anton samassa tilassa kestetään, kunhan Antonin suu tukitaan ja hänet sidotaan paikalleen.
Jaahas. Pitäisikö meidän avata keskustelu Kevätpiknikistä? Vai jätetäänkö se kaffepaussilla läpikäytäviin asioihin. No miettikää ainakin asiaa. Itselle ainakin maistuisi kevyt pihalautapelailu ja tissuttelu, ja ehkä siitä baariin jatkamaan.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Haastetaan Jinsei, Pana tai PTP:t jalkapallomatsiin!
Ken on Porin nörtein jengi!
Ken on Porin nörtein jengi!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kardinaali
- Viesti:
Eli se ketä hävii, voittaa?
Joo suunnitelkaas miitissä kiva kesätapahtuma. Tai lähinnä kai et mitä missä ja milloin.
Mikä muuten on Pana??? ei jaksa kooklata...
Mikä muuten on Pana??? ei jaksa kooklata...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Porin Akateemisen Nörttikulttuurin Arvostusseura.
Mie olen siellä hallituksen jäsenenä ja olen jo puoli vuotta yrittänyt saada väkeä innostumaan näistä haasteista muita seuroja vastaan. Jos saadaan sinne päin haaste laitettua, jengi voi olla hieman suopeampi laskemaan ne arcade stickit, mätkykortit, Lyceet ja Z/X:t ja Pokemonit ja Unot ja Summoner Warssit ja Talismanit ja Mahjong tiilit ja pöydän nylkyttämisen hetkeksi sivuun, Shinheki no Kyojinistä tai Haibane Renmeistä emme kuitenkaan luovu, ja Pana voisi marssia taistelutantareelle siistissä epäjärjestyneessä muodostelmassa kädet taskussa.
Mie olen siellä hallituksen jäsenenä ja olen jo puoli vuotta yrittänyt saada väkeä innostumaan näistä haasteista muita seuroja vastaan. Jos saadaan sinne päin haaste laitettua, jengi voi olla hieman suopeampi laskemaan ne arcade stickit, mätkykortit, Lyceet ja Z/X:t ja Pokemonit ja Unot ja Summoner Warssit ja Talismanit ja Mahjong tiilit ja pöydän nylkyttämisen hetkeksi sivuun, Shinheki no Kyojinistä tai Haibane Renmeistä emme kuitenkaan luovu, ja Pana voisi marssia taistelutantareelle siistissä epäjärjestyneessä muodostelmassa kädet taskussa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Huhuthan puhuu Apon paluusta, joten miten olisi farewell wanha Apo ennen uutta Apoa?syrja kirjoitti:Joo suunnitelkaas miitissä kiva kesätapahtuma. Tai lähinnä kai et mitä missä ja milloin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No sitä pelikaupan apoo täs kans hiukka odotellu. Mitä viimeks kuulin ohimennen. Nii kesä/heinäkuun taittees vois ol? Katotaan nyt sit, kun joskus tulee jotain virallista. Se ois kyl sellane mitä tahtois kans kokeilla.
Taitaa Anton tuo pana olla sun oma kerho :D onko siinä muita jäseniä? Uninalleja ja mielikuvituskavereita ei lasketa. Muutenkin tosta sun viestistä meni n.98% ohi. Mut ei se haittaa. Luen uudelleen ja uudelleen kunnes jotain ymmärrän.
Taitaa Anton tuo pana olla sun oma kerho :D onko siinä muita jäseniä? Uninalleja ja mielikuvituskavereita ei lasketa. Muutenkin tosta sun viestistä meni n.98% ohi. Mut ei se haittaa. Luen uudelleen ja uudelleen kunnes jotain ymmärrän.
Joo piknik kuulostas hyvältä.
Tosi hyvä idea, itel olis iso Bretonnia-armeija josta haluisin pääst eroo. Kuha keksitää joku paikka ja aika mis tommonen järjestyis ni olis kyl mahtista.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Niin olisitkos tulos pelaamaan vai myymään brettejä? Mutta kuten sanoin, niin lyökääs suunnitelmaa eli ajankohtaa lukkoon sunnuntain miitissä. Lähinnä paikka kai se suurin kysymysmerkki on. Mulla on sit taitettava 4 X 4" vanerinen pelipöytä/taso, ilman jalkoja. voi käyttää esim nurtsilla vaikka 1200p faba/500p 40k peleissä tms.
Ehdotan jo nyt, että on enemmän aikaa varautua, tota perjantaita 24.5. Varmaan ainoa päivä joka sopii mulle ties kuinka pitkään aikaan nääs :) oma lehmä ojassa hyvin vahvasti.
Paikka nyt voi olla mun puolesta melkein mikä vaan. Ehkä itse laittaisin painopistettä dokailulle ja kevyelle pelaamiselle. En ehkä mitää fabaa lähtisi piknikillä pelaan. Mutta enhän minä näitä päätä :)
Paikka nyt voi olla mun puolesta melkein mikä vaan. Ehkä itse laittaisin painopistettä dokailulle ja kevyelle pelaamiselle. En ehkä mitää fabaa lähtisi piknikillä pelaan. Mutta enhän minä näitä päätä :)
Kalat meni kotio...
Tossa kohtaa mun täytyy passata dokailu, kun tarvii mennä töihin seuraavana pv:nä. Mut joku pelijutska vois ehkä onnistuu
Millainen päivä sulla on silloin lauantaina?
Kalat meni kotio...
8-20. Ja jo aikoja sit oppinu ja päättäny et en enää krapulas töihin mene :)
Mahdollisesti duunia, ei vieläkään työ vuoro listaa joten en voi luvata mitään.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Joo. Ja kuten sanottu, toi 24. on vaan mun heitto. Voihan olla, ettei se käy kuin minulle :)
Syrjä, ihan normi päivähän sulla on. Ei mitään.
Syrjä, ihan normi päivähän sulla on. Ei mitään.
Kalat meni kotio...
War Headis oli kans figupiknik