Lista eri miniatyyrivalmistajista.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
shiwan

Re: Lista eri miniatyyrikaupoista.

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Monella noista nettisivuista on järkyttävä katalogi. Vastaa suunnilleen tilannetta joka monella oli pentuna edessä. (Tarvitset yhden legopalikan, niitä on vain yksi ja se on kasassa jossa on joitain tuhansia legopalikoita.) Nopeasti tuntipalkalla laskettuna tulee halvemmaksi ostaa suoraan kaupasta virallinen tuote kuin etsiä korvaajaa tai konverttauskelpoista tuotetta.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

shiwan kirjoitti:Nopeasti tuntipalkalla laskettuna tulee halvemmaksi ostaa suoraan kaupasta virallinen tuote kuin etsiä korvaajaa tai konverttauskelpoista tuotetta.
Niin, koska Ford on virallinen auto ja Kia tai Ferrari korvaava tuote?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

shiwan kirjoitti:Monella noista nettisivuista on järkyttävä katalogi. Vastaa suunnilleen tilannetta joka monella oli pentuna edessä. (Tarvitset yhden legopalikan, niitä on vain yksi ja se on kasassa jossa on joitain tuhansia legopalikoita.) Nopeasti tuntipalkalla laskettuna tulee halvemmaksi ostaa suoraan kaupasta virallinen tuote kuin etsiä korvaajaa tai konverttauskelpoista tuotetta.
Entä jos etsin esim. figua kuvaamaan naispuolista noidanmetsästäjä-roolipelihahmoani (D&D3.5 cleric/ranger varsijousella ja ruoskalla aseistettuna), mistä löydän virallisen figun?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

The Captain kirjoitti:
shiwan kirjoitti:Monella noista nettisivuista on järkyttävä katalogi. Vastaa suunnilleen tilannetta joka monella oli pentuna edessä. (Tarvitset yhden legopalikan, niitä on vain yksi ja se on kasassa jossa on joitain tuhansia legopalikoita.) Nopeasti tuntipalkalla laskettuna tulee halvemmaksi ostaa suoraan kaupasta virallinen tuote kuin etsiä korvaajaa tai konverttauskelpoista tuotetta.
Entä jos etsin esim. figua kuvaamaan naispuolista noidanmetsästäjä-roolipelihahmoani (D&D3.5 cleric/ranger varsijousella ja ruoskalla aseistettuna), mistä löydän virallisen figun?
Modaamiseen menee vähemmän aikaa, minulla. Minä lasken tätä nyt tosiaan niin, että projektiin kulutettu tunti = 10€. Se, että lähtisin kaivamaan jotain netistä pahimmillaan tuntitolkulla vs. että haen kaupan hyllystä lähinnä kuvausta vastaavan nappulan ja käytän 5 minuuttia greenstuffaukseen. Vaikka kaupan figu maksaisi tuplat netin vastaavasta, pääsen silti todennäköisesti halvemmalla.

No, pointti oli joka tapauksessa se, että mielummin teen itse nappulasta joka melkein vastaa tarkoitusta kuin istun koneella pidempiä aikoja etsiessä figuista jotka eivät ole missään kuluttajalle loogisessa järjestyksessä jonkun nettikaupan sivuilla. Olen kuluttajana juuri sen verran hedonisti.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Sykerö

Re: Lista eri miniatyyrivalmistajista.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Noniin. listaa taas hiukan päivitetty ja järjestelty. alkaa noita kauppoja olemaan sen verran, ettei niitä helpolla saa järjestettyä.

http://www.anvilindustry.co.uk/ lisätty. Todella tyytyväinen aseisiin mitä tuolta tuli. Ei yhtään flashiä tai muita valuvirheitä. Toimituskin tuli alle viikossa.
- Blind faith, and unreasonable hatred! -
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Sykerö kirjoitti:Noniin. listaa taas hiukan päivitetty ja järjestelty. alkaa noita kauppoja olemaan sen verran, ettei niitä helpolla saa järjestettyä.

http://www.anvilindustry.co.uk/ lisätty. Todella tyytyväinen aseisiin mitä tuolta tuli. Ei yhtään flashiä tai muita valuvirheitä. Toimituskin tuli alle viikossa.
Mahtava sivusto... Nyt alkaa tulla hyvää inspaa mun Dark Angels projektille (milloin sitten aloitan kun projekteja on enemmä kuin sielu sietää)!
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Sykerö

Hitech miniatures lisätty.

http://hitechminiatures.com/

Komean näköisiä marsuja ja muita 40k kamaa
Morze

Voisi varmaan lisätä myös mm.
Kromlech
Spellcrow
Secret weapon
Tabletop Arts
Crooked dice
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Aika paljon häröpalloa tuolla listalla on mukana, mutta pistetään nyt näitä marginaaleja sinne lisää, ja nämä ovat sentään vähän merkittävämpiä valmistajia:

Cipher Studios
Wyrd Games
Spartan Games
Warlord Games
Vesper-On Games
Privateer Press
Coolminiornot.com (Avatars of War jne. tällä hetkellä CMON:in alla toimivat brändit)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

En nyt tiedä tarkalleen kuuluuko tämä tänne, pahoittelut, mutta tuli mieleeni ja kun olen useamalla sivulla pyörinyt ja katsellut, mitähän on Banelegionsille tapahtunut? CMON nettikaupassa lähes kaikki ovat out of stock? Lopettivatko vai saakohan noita vielä jostain, siellä oli muutama todella upea (no valtaosa, mutta muutama jota itse voisi käyttää) mitkä houkuttaisi hommata :)
Something something Dangerzone!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Fiend_ kirjoitti:En nyt tiedä tarkalleen kuuluuko tämä tänne, pahoittelut, mutta tuli mieleeni ja kun olen useamalla sivulla pyörinyt ja katsellut, mitähän on Banelegionsille tapahtunut? CMON nettikaupassa lähes kaikki ovat out of stock? Lopettivatko vai saakohan noita vielä jostain, siellä oli muutama todella upea (no valtaosa, mutta muutama jota itse voisi käyttää) mitkä houkuttaisi hommata :)
Banelegions oli Maelstrom Gamesin figutuotantolinja, joka meni Mierce Miniaturesin alle Maelstromin vajottua itse kaivamaansa monttuun. Sama konna Miercenkin takana häärii.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Eli Mierce Miniatures ei taida olla se rehellisin paikka tilata?
Something something Dangerzone!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Fiend_ kirjoitti:Eli Mierce Miniatures ei taida olla se rehellisin paikka tilata?
No, äijät on vissiin ihan OK, mutta omistaja ei. Tämmöseen tutinaan olen itse päätynyt.
DragonRider

Viesti Kirjoittaja DragonRider »

Tässä Helffi armeijaa mietiskelin, että mistä löytyisi vähän isompaa läjää haltioita kohtuu hintaan manticin lisäksi?
Olen selaillut useimpia sivustoja mutta näyttää löytyvän pitkälti vain yksittäisiä sankareita.
ps. manticista puheen ollen olisi kiinnostavaa käyttää maalaustavan mukaan näitä jää/tuli ''feenixeinä'' kohtuu hintaan: http://www.manticgames.com/Shop-Home/Ki ... gures.html
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

DragonRider kirjoitti:Tässä Helffi armeijaa mietiskelin, että mistä löytyisi vähän isompaa läjää haltioita kohtuu hintaan manticin lisäksi?
Olen selaillut useimpia sivustoja mutta näyttää löytyvän pitkälti vain yksittäisiä sankareita.
ps. manticista puheen ollen olisi kiinnostavaa käyttää maalaustavan mukaan näitä jää/tuli ''feenixeinä'' kohtuu hintaan: http://www.manticgames.com/Shop-Home/Ki ... gures.html
Rumimpia lohikäärmeitä ikinä, ja vielä meinasit feeniksinä pelata? Kui halpa voi ihminen olla...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
DragonRider

Viesti Kirjoittaja DragonRider »

Opiskelijalla ei paljon varaa valita mihin rahansa käyttää ja 40€ per feenix ei tee oikein hyvää :D eipä nuo kieltämättä mitään top tasoa ole.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ostat yhen oikeen feeniksin ja jostain IoB-griffonin, feenikslootan ylijäämistä ja griffonista askartelet sen toisen värisen pokemonin.

EDIT: Oliko Hawk Wargaming jo listalla? Dropzone Commanderia tekevät.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Morze

Taisi olla listan ideana etsiä mahdollisia proxy-kohteita, jolloin Dropzone Commander ei skaalansa takia käy. Ovat aika kalliitakin.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Voisi olla kuitenkin ihan jeppis, jos olisi jonkinmoista listaa myös peleistä niiden kolmen suuren (Fabakytkoo, Warmahordes) ulkopuolella.
Sykerö

No siitä vain tekemään. Tuskin kukaan täällä estää sua käyttämästä vapaa-aikaasi moiseen. Tosin jos vilkaisee tuonne muut miniatyyripelit osion "muut miniatyyripelit" alkaa saamaan aika hyvän käsityksen mitä erilaisia pelejä on olemassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”