Lisäosa

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Morze

Re: Lisäosa

Viesti Kirjoittaja Morze »

Jotain Templareita:

Kuva
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mulla tuli kolmivaiheinen reaktio noihin. Eka toi maalausjälki tiputti leukani, sitten aloin katsomasn figuja tarkemmin ja huomasin etenkin vasemmanpuoleisen melkoiseksi rimpulaksi ja oikeanpuoleisella kaljamahan ja punoittavan nenän ja olin hieman "meh", mutta toisaalta tämä lienee historiallisesti todenmukaisempaa ja eikö noi templarit lähtökohtaisesti ole kuolleitakin templareita - noiden olettaisi kaatuneen ekoissa taisteluissa?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Nehän on normaalin näköisiä ihmisiä. Harvinaista miniatyyrimaailmoissa. Pakkohan nuo on ostaa, kun ovat niin hienoja.

edit. Sanotaanko niitä jossain kaatuneiksi?
Luumumehu on soturien juomaa
Silveri

Siis jos muistini ei pahasti petä, niin eikö noi Templarit ole remunneet helvetissä ristiretkistä lähtien? Joku kirjan omistava (mulla vasta tulossa) voinee kertoa tarkemmin.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Joo mutta helvetissä olo jotenkin kai hidastaa luonnollista elinkaarta ja ihminen enempi ottaa pahisefektiä helvetistä, kuin ikääntyy tai näin ainakin olen ymmärtänyt.
Luumumehu on soturien juomaa
Silveri

Tai ehkä kyse on etenkin oikeanpuoleisen kohdalla siitä, että siellä saa ihan helvetillisen hyvää bisseä (ei sinänsä... Rackhamin yksiä lempifigujani on Cadwallonin viiniruukkua kantava jurrinen jailkeeper)... *anteeksi.. back to work*
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Ainakaan Andre ei ole Damned vaan ihan Human, eli oletan näidenkin olevan elollisia. Mutta tosiaan helvetti pysäyttää vanhenemisen.

Itse tykkään näistä hirmuisesti, mutta nämähän onkin Thomas Davidin sculpteja...
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Herra David on kyllä noussut euroskirmishin (jösses... keksin termin) huippunimeksi (pistän Cipherin tähän kategoriaan edelleen, vaikka jenkkipulju onkin).

En muuten miehen blogiin ole aiemmin kiinnittänyt huomiota: http://art.thomasdavid.over-blog.com/
Menee vähän sarjaan tajunnan räjäyttävää kamaa niin sculptimisen kuln maalauksen osalta. Jää kuulkaas avaruusmarsut aika hyvin jälkeen.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

http://art.thomasdavid.over-blog.com/ar ... 49679.html

Juu, kieltämättä http://img.over-blog.com/600x600/2/89/1 ... s-8411.jpg aika päräyttävää settiä löytyy tuolta, skulptit samoin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Morze

Jaa, en ollut tajunnutkaan, että sama mies skulptasi niin nämä, Kingdom Deathin nappulat kuin sen nätin perhosprinssin Studio McVeylle.
Morze

Tänään Giraldezin blogia silmätessäni luulin hetken miekkosen maalanneen Dark Agen kukulkaneja, mutta orgaanisempi tyyli ja esittelyteksti paljasti pian napin kuuluvankin Helldoradoon. Nmeltään Quetzcoatl tai jotain:

Kuva
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Hellurei!

Mikäs Hell Doradon tilanne on tällä hetkellä?

Löysin pitkään hajasijoitettuna olleet Demonini laatikon pohjalta...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Uutta eloa pitäs olla maailmalla. Uusi lisäosa ja lauma uusia figuja tulivat juuri kauppoihin.
Pientä hiljaiseloa tuossa kun hyvin mennyt KS myöhästyi kirjan kanssa tulleiden ongelmien takia.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Itse odottelen vieläkin Kickstarterin satoa saapuvaksi. Kuukauden rullasivat sitä Espanjasta tänne ja takaisin Espanjaan, kun eivät kuulemma tavoittaneet vastaanottajaa (ei siis tullut mitään yhteydenottoa tai mitään muutakaan suuntaani). Hohhoi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”