Ropecon ja Epic (tulokset)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hena
Viesti:

Ropecon ja Epic (tulokset)

Viesti Kirjoittaja Hena »

Aikataulu:
Tarkoitus olisi pelata lauantaina. 3000 pistettä per peli ja 3 peliä. Turnausta pitää minä ja rpr.
10.00 - 10.15 : Aloitussäädöt, kaikki paikalle
10.15 - 13.15 : Peli 1
13.15 - 14.00 : Ruokatauko (ja mahdollinen maalausarvostelu)
14.00 - 17.00 : Peli 2
17.15 - 20.15 : Peli 3

Säännöt
Tournament pack sisältää säännöt ja listat. Sääntöjä ei ole muutettu (sitten 2008 erratan jälkeen), mutta FAQ on sisällytetty sääntöjen sekaan. Kuitenkin klassikko suomi muutos mukana:
- "Aircraft may not contest objectives or victory conditions on the turn they land"

Pisteytys:
300 VP tai pienempi: 10 - 10
>300 VP ero tai 1 / 2 oekv kierros 4+: 13 - 7
1 oekv kierros 3 tai 3+ oekv kierros 4+: 15 - 5
2 oekv kierros 3: 17 - 3
3+ oekv kierros 3: 20 - 0

Mukana ovat:
  1. Hena
  2. rpr
  3. tneva82
  4. asaura
  5. Santtu
  6. Olli (swiftwind)
=======

Tulokset ovat seuraavat (nimi, pelipisteet):
  1. Asaura, 48
  2. Olli, 38
  3. Santtu, 32
  4. Hena, 30
  5. tneva82, 25
  6. rpr, 24
Viimeksi muokannut Hena, Ma 29.07.2013 15:52. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Re: Ropecon ja Epic

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

Turnaus olisi pop.

Jos vain viikonloppu sopii(toistaiseksi ei ole esteitä) niin vihreita eldareita ja keltaisia marineita tulee mestoille(=mä ja Nipa). Voin tuoda myös omat maastoni.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
fysope

Viesti Kirjoittaja fysope »

Mistä päivästä nyt puhutaan? Kiinnostusta olisi kyllä ulkoiluttaa pieniä vihreitä miehiä.
Innocense proves nothing
Hena
Viesti:

Lauantai on oikeastaan ainoa mahdollinen että saa 3 peliä aikaan.
fysope

Lauantai passaa parhaiten. Mut voi laskea mukaan.
Innocense proves nothing
Icapica

Viesti Kirjoittaja Icapica »

Kiinnostaisi kyllä, mutta en voi vielä taata että pääsen. Muistankohan enää sääntöjäkään...
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

jos muistan oikein mulla oli viellä yksi armeija tallella jolla voisi harkita tulemista. Pitääkin poiketa joskus varastoon vilkaisemaan oliko siellä viellä örkkejä kuten muistelisin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hena
Viesti:

Loistavaa. Nythän olisi jo 8:n pelaajan turnaus onnistumassa :).
tneva82

Poikkesin varastosta ja siellähän pölykerroksen alta löytyi laatikot täynnä pieniä vihreitä örkkejä. Gargantteja en bongannu viel mut eiköhän ne jossain löydy. Eli eiköhän sinne tulla ellei aikataulut mene ristiin jonkun muun tapahtuman kanssa.

Olen kyl pahasti ruosteessa(millois mie peluutin tyranideja 'conissa? Silloin viimeksi pelannut epicciä. Sitä edeltävästä kerrasta varmaan pari vuotta) et voi olla vähä hidasta :D

Jos joku voisi linkittää paikkaan mistä löytyy uusimmat sääntöhärpäkkeet yms mitä turnaukseen tarvittaisiin olisi se pop. Ja varoitus jos jotain todella merkittävää muutosta on tapahtunut viimeisen 4-5 vuoden aikana ;)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Täältä saa ladattua ainakin jonkun näkymän sääntöihin:

http://www.net-armageddon.org/
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Mulla ois kanssa iso kasa Epicin örkkejä, kaikki mitä ykkös edikan bokissa, plus joitain lisiä uusimmista boxeista ja ite konffattuja gargantteja, plus kasa ilmaseksi saatua örkki yms kamaa...

Epic Armageddonin kirja on fyysisenä edelleen jossain....
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Hena
Viesti:

Morhgoz kirjoitti:Mulla ois kanssa iso kasa Epicin örkkejä, kaikki mitä ykkös edikan bokissa, plus joitain lisiä uusimmista boxeista ja ite konffattuja gargantteja, plus kasa ilmaseksi saatua örkki yms kamaa...

Eikun mukaan vain. Kannattaa katsoa hiukan minkälaista listaa haluat. Minulla on jotain örkkejä joita voin lainata (tosin aika vähän maaleissa) ja tneva varmaan lainaa myös tarvittaessa. Voidaan ehkä ottaa harjoitus perjantaina myös jos säännöt on hakusessa :).

----

Turnaus on nyt sitten tulossa. Yritän laittaa viikonloppuun mennessä tarkempaa tietoa tuonne ekaan viestiin. Mutta 3 x 3000 pistettä ja ~10 - 20 tyyppisellä aikataulutuksella mennään eteenpäin.
tneva82

Hena kirjoitti:
Morhgoz kirjoitti:Mulla ois kanssa iso kasa Epicin örkkejä, kaikki mitä ykkös edikan bokissa, plus joitain lisiä uusimmista boxeista ja ite konffattuja gargantteja, plus kasa ilmaseksi saatua örkki yms kamaa...

Eikun mukaan vain. Kannattaa katsoa hiukan minkälaista listaa haluat. Minulla on jotain örkkejä joita voin lainata (tosin aika vähän maaleissa) ja tneva varmaan lainaa myös tarvittaessa. Voidaan ehkä ottaa harjoitus perjantaina myös jos säännöt on hakusessa :).

----

Turnaus on nyt sitten tulossa. Yritän laittaa viikonloppuun mennessä tarkempaa tietoa tuonne ekaan viestiin. Mutta 3 x 3000 pistettä ja ~10 - 20 tyyppisellä aikataulutuksella mennään eteenpäin.
Jooph eiköhän minultakin löydy ainakin jotain lainattavaksi jos tarttee. Garganteissa lähinnä ongelmia mutta kuulostaa siltä että niitä ainakaan ei tarttee lainaan :D
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tutkaillen fiiliksiä. Nakittauduin pariin ropeen, mutta saatan keretä pelaamaan. Voin tuutata necroneita tai jotain muuta.

Muuten kannattaisin ennemmin jonkinlaista kampanjapelimallia. Perus GT-skenu/3000 on kai ok, mutta tulee korvista.
Hena
Viesti:

Ok turnaus on nyt siis tulossa lauantaina. Eka viesti on päivitetty sisältämään listalinkin jne. Nyt kaikki epävarmat varmistamaan tulonsa pelaamaan niin saadaan taas pitkästä aikaa kunnon turnaus tapahtumaan :). Yritän kikkailla maalaustuomarin taas sitten Ropeconissa.
tneva82

Hmm kiva tuo sääntöpdf. Harmi vain et kaikki sivut ei ole samaa kokoa niin ei voi teetätyttää pod palvelusta halpaa kirjaa tuosta. Ei oikein ole tulostintakaan mistä tulostaa 148 tms sivua(tai no printteriin pääsen käsiksi mut hintaa senverran että pod palvelujen kirjat olisi selvästi halvempia! Ja saisi samantien kannet eikä tarttisi rei-itellä). Noh kai riittää että tulostan vain armeijan säännöt itselleni. Mutta olisi kätevää jos olisi versio saatavilla missä ne isot sivut olisi erillisessä tiedostossa :)
fysope

Onko noille uusille säännöille tehtyjä army buider tiedostoja? Nopee google ei löytänyt kuin jotain www armybuildereita jotka eivät olleet mukavia käyttää.
Innocense proves nothing
Hena
Viesti:

En usko että ketään olisi tehnyt army builder listoja. Army Forge on aika hyvin kehitetty verkkopohjainen listan teko-ohjelma.
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Team Niblebitzerin pääsy paikalle on vaakalaudalla samalle päivälle osuvan sukujuhlan ansiosta.

rpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rpr »

Hena kirjoitti: Säännöt
Tournament pack sisältää säännöt ja listat. Sääntöjä ei ole muutettu (sitten 2008 erratan jälkeen),...
Sen verran varoitusta että mitä tuota itse katselin niin lähes jokaisessa armeijalistassa näyttää olevan jotain muuttunut sitten kun ainakin itse noita olen viimeksi tulostellut - tuosta on toki minulla vuosia, joten en osaa sanoa, koska nuo muutokset ovat tapahtuneet.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”