Porin figuttajien miitit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figuseuran miitit
Meillon uus logo, joka ilmaantuu uunista piakkoin kypsänä.
Mutta se on sivuseikka sillä tänään tapahtui myös upea figuyhteisöllisyyden akateeminen multihuipentuma ja sitä olen kaivannutkin ja olen siitä hirveän onnellinen ja ylpeä. Minulla oli figun maalauksessa ongelma. Löin ukkelin miitissä pöytään ja ongelma ratkaistiin. Nyt homma on jo sudittu kuntoonkin. Tämä on hienoa. Vaadin varsinkin Jarmoa liikkumaan miiteissä enemmän, että saadaan konsultaatiota.
Mutta se on sivuseikka sillä tänään tapahtui myös upea figuyhteisöllisyyden akateeminen multihuipentuma ja sitä olen kaivannutkin ja olen siitä hirveän onnellinen ja ylpeä. Minulla oli figun maalauksessa ongelma. Löin ukkelin miitissä pöytään ja ongelma ratkaistiin. Nyt homma on jo sudittu kuntoonkin. Tämä on hienoa. Vaadin varsinkin Jarmoa liikkumaan miiteissä enemmän, että saadaan konsultaatiota.
Voi hitto. Unohdin ihan täysin ton. Olin tosin sen verran darrassa, että olisi ehkä muutenkin jäänyt väliin, mutta olisipa voinut ilmoittaa, ettei tuu. Sori jätkät. Oliko paikalla paljon väkeä?
Kalat meni kotio...
Kuusi meitä tais olla paikalla. Käytiinkin vedonlyöntiä, että oletko unohtanut, krapulassa vai molempia ;)
Hyvä et saadaan hommaa eteenpäin. Vai oli koviovastaavalla tukkakipee :D
Eikös Furre kuitenkin ole niin, et osallistutaan kisoihin itse maalaamilla figuilla? Eikä anneta Jarmon maalata sitä :D
Eikös Furre kuitenkin ole niin, et osallistutaan kisoihin itse maalaamilla figuilla? Eikä anneta Jarmon maalata sitä :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Niin mut puhuinkin konsultaatiosta ei konsultit koskaan töitä elämässään tee ;)
Puhuttiin poikain kanssa Pelikaupalla pallon perässä juosemisen sivussa, että kyllähän tähänkin kuuhun miitti tarvitaan vaikkei kauhean helppoja vaihtoehtoja ole tarjolla. Päätettiin valita kahden pahan väliltä eli Jazzien jälkihöyryistä ja ropecon-viikonlopusta ja suuressa mittavassa viisaudessamme Harrin ja syrjan kanssa päädyimme ensimmäiseen eli...
Figuseuran seuraava miitti sunnuntaina 21.7. kello 16.00 Havanassa!
Figuseuran seuraava miitti sunnuntaina 21.7. kello 16.00 Havanassa!
- Ookami_Tez
Mahdollisesti töissä, mutta jos pääsen niin tulen.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Jaa en mä kyl kuullu mitään aikataulu sopimista. No eniveis, Mulle tuo ei käy. Olen silloin töissä, ellen saa työvuoroani muutettua. Siinäkin tapauksessa olen 40k turneessa orivedellä. Menivät pirut sekoilemaan aikataulujen kanssa ja turnee siirtyi lauantailta sunnuntaille. Mut joo mulle ei sovi. Mut toivottavasti uusia kasvoja (julmala ja arkkierror) ehtii paikalle. Kiinnostuneita olivat tänään.
Mä olen töissä tuona päivänä, juuri tuohon aikaan vaikka sopivasti Porissa. Mä olen se mustaan pukeutunut vartija jossain siellä keskustassa, tulkaa morjestaa niin saan syyn käyttää sumutinta :D.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Tietty herää myös kysymys onko Ropeconiin menossa kukaan muu kuin Antti, joka ei muutenkaan teiniangstiltaan tule miitteihin...köh
Varo vaan tai me tullaan laulamaan sulle yhtä Vaasalaisen orkesterin vanhaa kappaletta....ManAtArm kirjoitti:Mä olen töissä tuona päivänä, juuri tuohon aikaan vaikka sopivasti Porissa. Mä olen se mustaan pukeutunut vartija jossain siellä keskustassa, tulkaa morjestaa niin saan syyn käyttää sumutinta :D.
Niin meinasitko Furre tuota 28 pv? Se ainakin itelle sopis töiden puolesta. Mut niin en tiä onko noita conilaisia minkä verran.
No moraalisesti väärin se olis ollutkin conin päälle pistää olishan se nyt ollut liian helppoa. Noh ei mitään uutta ettei kaikki aikataulut vaan koskaan mene yksiin
Joo, ja siis ei sitä kannata murehtia jos en pääse paikalle. Totesin ton vaan tuossa, kun. Mietittiin coniin menijöitä. Ei missään tapauksessa tarvi mun menojen mukaan säätää miittiä.
Kalat meni kotio...
Eihän näitä voi joo oikein kenenkään mukaan säätää, mutta oon kymmenisen vuotta järkännyt harrastajajuttuja ja ylipäätään tottunut väistämään päällekkäisyydet conien kanssa, jos mahdollista :D Parempi päivähän toi 21. on ettei mee niin loppukuuhun siksihän siihen aluksi päädyttiin. Saatas vaikka syyllistettyä Anttikin paikalle..eiku ;)
Elokuun miitti onkin sitten taas vähän helpompi varmaan.
Elokuun miitti onkin sitten taas vähän helpompi varmaan.
Ja varmuuden välttämiseksi, niin muistetaanhan, että miitti on TÄNÄÄN klo 16.00 Havanassa.
Muistetaan!
Katsotaan pitääkö sitä fillarilla oikein lähteä kun on nuo jazzit autoa tuskin kovin helposti saa parkkiin ainakaan kovin lähelle havanaa.
Katsotaan pitääkö sitä fillarilla oikein lähteä kun on nuo jazzit autoa tuskin kovin helposti saa parkkiin ainakaan kovin lähelle havanaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Fillari takuulla helpoin joo :D Mut kuvittelis ettei autoakaan ihan hirveän kauas tarvi jättää kuhan bongais paikan jostain Havanan kauemmaiselta puolelta jazzeihin nähden. Plus nehän alkaa jo ihmiset karatakin. Vähän mua enemmän oikeastaan jännittää, ettei havanassa olis vahingossa jotain isompaa tungosta viimehetken krapulakaffeilla ennen kotimatkaa tms...
No kovasti me arvailtiin et sulla on krapula..harkkari kirjoitti:Jouduin passaamaan taas. Pakottavampaa menoa.
Huh huh mikä miittinki. Kyyl meit siel nyt.. 9 henkeä oli parhaassa välissä. Ei ainakaan figutapahtumat lopu kesken Porista seuraavina kuukausina päinvastoin saa kohta tehdä töitä, että ehtii kaikkiin :D Puuh. Uudistuvan Pelikaupan suunnalta kuulette varmaan piakkoinkin lisää ja eiköhän sen jälkeen figuseuran blogiinkin joku yhteenveto ilmaannu.