Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu
Joo, oikeesti toi on ihan hyvä. Pakkohan sitä vähän on piruilla. Tolla teen nyt ne kortit sitten.
Kalat meni kotio...
Noh voidaan myydä logo sitten niille, jos löytyy yksikin 40k-kerho. Ai niin mut harkkarihan lupas tehdä tästä sellaisen...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sitä mie vaan, että kuvittelin katsoneeni kaikki Futuramat ties kuinka monta kertaa jo. Hämmästyin vain, kun ei tullut sahamiekka vastaan. 6:han se lopulta oli kuten arvelinkin. Se uupuva kausi, joka jäi puolitiehen nettisivuston kadottua bittiavaruuteen.Furinji kirjoitti:Ööö ei kai kukaan nyt oikeasti kuvittele, että moottorisahamiekat on millään pienimmälläkään tapaa täysin uniikkeja 40k-maailman ihmeitä? Ei? Hyvä. Ettei tarvi taas hävetä.El Capitan kirjoitti:Ööö? Mikä jakso?Furinji kirjoitti:Camoon just tänään katoin futuramaa ja siinäkin oli sahamiekka...
Kausi 6 jakso 10 ja todennäköisesti aika monessa muussakin, koska se nyt on vaan hyvä laite väkivaltaiseen palotteluun.
Emmää kuitenkaan mitään Poria tuosta tassusta saa mieleen. NHL 08 pikemminkin. Siellä on joukkueen luomisessa monta vaihtoehtoista logoa valittaviksi ja tuo on yksi niistä monista. Laatupeli vaikka omat tiimiläiset eivät osaakkaan yhtään mitään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Sehän on karhun käpälä ja mikä oli pori ruottiks? Vinkki: sama eläin esiintyy vaakunassa niin kaupungin kuin maakunnankin :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Björneborg of course
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
-
rauhanmies-
Teillä olis nyt sunnuntaina 21.7 kello 16:00 havannassa miittiä?
Olisin itse kanssa tulossa paikalle niin voitaisiin vähän jutella porin pelikaupan tulevaisuudesta samalla.
Olisin itse kanssa tulossa paikalle niin voitaisiin vähän jutella porin pelikaupan tulevaisuudesta samalla.
- Kardinaali
- Viesti:
Kuulostaa kohtalokkaalta.
Ketäs kaikki nyt huomenna olisi menossa kahvittelemaan?
Tietää sitten kannattaako vaivautua paikanpäälle, eli en tule jos ei muitakaan mene...
Tietää sitten kannattaako vaivautua paikanpäälle, eli en tule jos ei muitakaan mene...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Onpi sen verran tärkeä päivä, että pakkohan sitä on kahville raahautua...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pessimisti.Kardinaali kirjoitti:Kuulostaa kohtalokkaalta.
Elä huoli Ville. Siellä on ainakin yksi henkilö juttelemassa sinun kanssasi Fabasta. Mie olen siihen saakka kunnes keskustelu siirtyy BB:hen tai kello näyttää ihan liikaa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Et sä kuitenkaa tuu tälläkään kertaa ihan kuin viimeksikin ja siitähän seurasi vuoden noloin fiasko...
Jos sitä sitten itsekkin yrittäisi perseensä siirtää havanan penkkiin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei se ollut edellinen vaan sitä edeltävä kun jätin saapumatta. Viime kertaiseen saavuin myöhässä vain. Kyllä mie olin paikalla katsomassa kun Jarmo antoi ögrellesi maalausvinkkejä.Furinji kirjoitti:Et sä kuitenkaa tuu tälläkään kertaa ihan kuin viimeksikin ja siitähän seurasi vuoden noloin fiasko...
- Sinitähti
- Sinitähti
Harmi et en ite nyt pääse. Mut osallistukaa ihmeessä sankoin joukoin. Mitä pientä vihjausta olen saanut niin mahdollisesti melkoista muutosta tulossa. Ja hyvään suuntaan!
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Tulisin mielelläni, mut kellon aika ei osu kohilleen mun aikatauluihin :( No toivottavasti joltakulta saan imettyä infoa sit myöhemmin.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Hei tämähän ei vielä suoranaisesti ole ajankohtaista, mutta ei joku/jotkut jaksaisi koluta netistä esiin hyvältä vaikuttavia paitafirmoja? Vaikkei ihan heti olla varmaan figuseuralle paitoja hankkimassa, mutta olisihan se aina voittoa, jos ehdokkaita olisi valmiina.
Mulla on tässä kyllä tälläinen ylimääräinen juju ja koukku mielessä, että olisi muutenkin tarpeen painattaa pari paitaa toiseen yhteyteen, niin mulla olisi hyvä tilaisuus tehdä tämän ansiosta pieni testitilaus, jos joku löytäisi sopivan paitafirman jo nyt. Niin sitten ei tarvitsisi myöhemmin tehdä sokkona figuseuralle sitä 10-20+ paidan tilausta.
Ja tosiaan mikäs sitä estää paitoja teettämästä jo aika piankin, kun on testi näyttänyt vihreää valoa.
Mulla on tässä kyllä tälläinen ylimääräinen juju ja koukku mielessä, että olisi muutenkin tarpeen painattaa pari paitaa toiseen yhteyteen, niin mulla olisi hyvä tilaisuus tehdä tämän ansiosta pieni testitilaus, jos joku löytäisi sopivan paitafirman jo nyt. Niin sitten ei tarvitsisi myöhemmin tehdä sokkona figuseuralle sitä 10-20+ paidan tilausta.
Ja tosiaan mikäs sitä estää paitoja teettämästä jo aika piankin, kun on testi näyttänyt vihreää valoa.
Yllä oleva paitakaupanscouttausnakki on edelleen tarjolla. Eiks kellään muka lopu internetti kesken ja on tylsää suffailun lomassa?
Tässä olisi lisää nakkeja:
Etsitään suomea kirjoittavaa Blood Bowl-osaajaa (tai sääntökirjan lunttauskykyistä) kirjoittamaan lunttilappu.
Etsitään suomea kirjoittavaa wh40k-osaajaa (tai sääntökirjan lunttauskykyistä) kirjoittamaan lunttilappu.
Tiedustelut ja orjatyöhakemukset yksityisviestillä suuntaani.
Tässä olisi lisää nakkeja:
Etsitään suomea kirjoittavaa Blood Bowl-osaajaa (tai sääntökirjan lunttauskykyistä) kirjoittamaan lunttilappu.
Etsitään suomea kirjoittavaa wh40k-osaajaa (tai sääntökirjan lunttauskykyistä) kirjoittamaan lunttilappu.
Tiedustelut ja orjatyöhakemukset yksityisviestillä suuntaani.
Kyllähän noita paidan tekijöitä löytyy. Googletin täynnä. Jotain sivuja hiukan selailin. Hankala nyt yhteenvetoa tehdä, kun homma riippuu monesta tekijästä:
- minkälainen paita (t-paita, huppari jne)
- minkälaisella värillä
- millaisella painatuksella (brodeeraus, silkkipaino...)
- mitä painetaan (kuva, tekstiä, molempia, yhdelle vai kahdelle puolelle)
- Kuinka monta
Jokatapauksessa monessa paikassa: pyydä tarjous painettavan kuvan kanssa. Jossain taisi halvin t-paita lähteä n. 6e hinnasta ja siihen sitten painatusta jne päälle. Jotain laskuria kun siinä käytin niin sen loppuhinnaksi tuli (etu ja selkä painatuksella) n 23e (oli 20 paidan satsi, xl kokoa)
Eli paljon paljon tulee viel vääntämistä jos seuralle halutaan paitaa. Mutta tässä hyvä keskustelu aihe lauantain miittiin.
Voin vielä kysäistä lisää vinkkiä, jahka nään pari tyyppiä. Tiedän et ne on joskus jotain vastaavia hommannu. Mut nuo meen säbä ukot vois kans kysellä mistä ovat paitoja joukkueelle hommannu.
- minkälainen paita (t-paita, huppari jne)
- minkälaisella värillä
- millaisella painatuksella (brodeeraus, silkkipaino...)
- mitä painetaan (kuva, tekstiä, molempia, yhdelle vai kahdelle puolelle)
- Kuinka monta
Jokatapauksessa monessa paikassa: pyydä tarjous painettavan kuvan kanssa. Jossain taisi halvin t-paita lähteä n. 6e hinnasta ja siihen sitten painatusta jne päälle. Jotain laskuria kun siinä käytin niin sen loppuhinnaksi tuli (etu ja selkä painatuksella) n 23e (oli 20 paidan satsi, xl kokoa)
Eli paljon paljon tulee viel vääntämistä jos seuralle halutaan paitaa. Mutta tässä hyvä keskustelu aihe lauantain miittiin.
Voin vielä kysäistä lisää vinkkiä, jahka nään pari tyyppiä. Tiedän et ne on joskus jotain vastaavia hommannu. Mut nuo meen säbä ukot vois kans kysellä mistä ovat paitoja joukkueelle hommannu.
Joo kyllähän noi systeemit on aika selviä, mutta löytyskö joku fiksun oloinen firma ylipäätään.
Mutta joo hei tollaset kokemukset olisi kaikista parhaita kuultavaksi kysele ihmeessä.
Mutta joo hei tollaset kokemukset olisi kaikista parhaita kuultavaksi kysele ihmeessä.
Joo koitan selvitellä. Mut eiköhän ne kaikki suht samalla viivalla ole tänäpäivänä. Pointti onkin tietty et mistä saa sen parhaimman tarjouksen
Niin ja oletkos sinä furre niin reipas ja otat la kameran mukaan (oletan et otat jokatapauksessa). Musta ois hyvä jos sais kaikista kisafiguista ennen ja jälkeen kuvat. Taisin tästä jo aiemminkin jossain mainita
Niin ja oletkos sinä furre niin reipas ja otat la kameran mukaan (oletan et otat jokatapauksessa). Musta ois hyvä jos sais kaikista kisafiguista ennen ja jälkeen kuvat. Taisin tästä jo aiemminkin jossain mainita