Njoo-o. Narsistiksi ei kutsutahenkilöä jolla ei ole kyseistä persoonallisuushäiriötä. Ja ei, en ottanut tätä henkilökohtaisesti vieläkään. :)Slooten kirjoitti:Narsisti ei suoraan kyllä ole mielisairas, jos tarkkoja ollaan, ehkä ihailin sun tervettä itserakkautta... Narsismi voi toki olla jollain narsistisen persoonallisuushäiriön tasolla jolloin se on mielisairaus. Joten ollaanpa tarkkoja. Ja kyllä sä otit tuon henkilökohtaisesti kuten muutakinin täällä kirjoitettua, et sä muuten niin puolustelis kokoajan.shiwan kirjoitti:En ottanut tunnepurkaustasi henkilökohtaisesti. :) Narsismi on "mielisairaus" ja väitit minun olevan narsisti. Minä sen sijaan totesin vain että oman määritelmäsi mukaan sinä olet narsisti. Se on huomio väittämästäsi, ei väite mielesi terveyden tilasta. Joten ei, mikään yllä olevista väitteistäsi minun toimiani mielenterveyttäni koskien ei pidä paikkaansa. :) Ehdotan että jatkossa et väitä minun tehneen asioita joita en ole tehnyt kun kerran jäät siitä kerta toisensa jälkeen kiinni.Slooten kirjoitti: Eiks sun pitänyt olla ottamatta näitä henkilökohtaisesti? Sanoin vain yleisesti tosta mielisairaudesta.
ps. ja sä et oo itse vielä kertaakaan laittanut mitään lähdeviitteitä joten sulla ei oo mitään aineistoa muuta kuin sun narsistiset kuvitelmat.
pps. ja just menit ite henkilökohtaisuuksiin myös, joten kylläpä pitkälle taas kantoi sun jutut
Dolmot, laitetaan lukkoon vaan...
Mutta joo, kannatan kyllä lukitusta. Tämä on nyt vain muutaman käyttäjän yritys savustaa yksi käyttäjä pois foorumilta.