Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
shiwan

Re: Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Slooten kirjoitti:
shiwan kirjoitti:
Slooten kirjoitti: Eiks sun pitänyt olla ottamatta näitä henkilökohtaisesti? Sanoin vain yleisesti tosta mielisairaudesta.

ps. ja sä et oo itse vielä kertaakaan laittanut mitään lähdeviitteitä joten sulla ei oo mitään aineistoa muuta kuin sun narsistiset kuvitelmat.

pps. ja just menit ite henkilökohtaisuuksiin myös, joten kylläpä pitkälle taas kantoi sun jutut
En ottanut tunnepurkaustasi henkilökohtaisesti. :) Narsismi on "mielisairaus" ja väitit minun olevan narsisti. Minä sen sijaan totesin vain että oman määritelmäsi mukaan sinä olet narsisti. Se on huomio väittämästäsi, ei väite mielesi terveyden tilasta. Joten ei, mikään yllä olevista väitteistäsi minun toimiani mielenterveyttäni koskien ei pidä paikkaansa. :) Ehdotan että jatkossa et väitä minun tehneen asioita joita en ole tehnyt kun kerran jäät siitä kerta toisensa jälkeen kiinni.
Narsisti ei suoraan kyllä ole mielisairas, jos tarkkoja ollaan, ehkä ihailin sun tervettä itserakkautta... Narsismi voi toki olla jollain narsistisen persoonallisuushäiriön tasolla jolloin se on mielisairaus. Joten ollaanpa tarkkoja. Ja kyllä sä otit tuon henkilökohtaisesti kuten muutakinin täällä kirjoitettua, et sä muuten niin puolustelis kokoajan.

Dolmot, laitetaan lukkoon vaan...
Njoo-o. Narsistiksi ei kutsutahenkilöä jolla ei ole kyseistä persoonallisuushäiriötä. Ja ei, en ottanut tätä henkilökohtaisesti vieläkään. :)

Mutta joo, kannatan kyllä lukitusta. Tämä on nyt vain muutaman käyttäjän yritys savustaa yksi käyttäjä pois foorumilta.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Shiwan, olet onnistuneesti pilannut toistaiseksi maineesi tällä foorumilla. Kestää aika pitkään ennen kuin pystyt sen korjaamaan. Olet onnistunut ärsyttämään useita sotuveteraaneja, joista useampi on vielä moderaattori.

Kaipaan kuitenkin itse vielä kirsikkaa kakun päälle, eli määritelmääsi siitä, millainen on mediaanifigupelaaja ja käsitystäsi siitä millainen nainen (jos on) tällaisella mediaanifigupelaajalla on ja mihin kokemusperäiseen tietoon (tyypit GW-kaupassa, vastustajasi vai mitä) näkemyksesi pohjaat? Tästä asiastahan ei ole tietääkseni olemassa tutkittua tietoa, joka voitaisiin yleistää Suomen olosuhteisiin, joten "tieto" on täysin kokemusperäistä.

Also, jos naiselta kysytään haluaako lääkärin vai figupelaajan, niin entä figupelaavan lääkärin? Sellaisiakin tiemmä on.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Joo, eiköhän tää nyt riitä tätä aihetta.

Summataan : Naisetkin pelaavat figupelejä, ja hyvä niin. Terve tuloa vaan enemmänkin mukaan, vannon ja vakuutan että suhtautuminen on asiallista ja ystävällistä. Turnauksissa ja tapahtumissa on naisia jonkun verran näkynyt ja hyvin on sujunut. Figuja ei normaaleissa turnauksissa tai muutenkaan liikutella sukuelimillä, joten peli on pohjimmiltaan sukupuolineutraali, niinkin about 99.99999% kaikesta inhimillestä toiminnasta. Jos kiinnostaa, niin kiva, jos ei, niin ei sitten.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”