Pensselit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Nahka

Pensselit

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Nyt on tullut se pelottava päivä, jolloin pitäisi vaihtaa pensselit. Kysynkin nyt teiltä minkälaiset pensselit on todettu hyviksi. Ei noita GW:n pensseleitä enään viitsi ostaa.
Kuolema on deathia!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Windsor & Newton Series 7 miniature!!! Kandee hankkia ainakin koot 2 ja 0. Hintaa noilla on, mutta kun samat pensselit hyvin hoidettuina kestää vuosia, ei niitten hinta minusta mikään paha ole.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

no sellaiset tekokuitupensselit missä on keltaista muovikarvaa... kestävät mitä vaan kuinka kauan vaan! Mutta hommaa sitten erikseen drybrush-penssu... ne tuppaa käpristymään drybrushista... auts.
niih.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Itselläni on muutama Tamyan pensseli jotka ovat kestäneet todella hyvin, niitä varmaan saa useimmista pienoismalli liikkeestä helsingistä.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mä kyllä käytän citadekin pensseleitä, ne kestää jos osaa käsitellä....
niin tekee kaikki pensselit.
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

VJ kirjoitti:Windsor & Newton Series 7 miniature!!! Kandee hankkia ainakin koot 2 ja 0. Hintaa noilla on, mutta kun samat pensselit hyvin hoidettuina kestää vuosia, ei niitten hinta minusta mikään paha ole.
Voisikos noita tilata mistään netinkautta? Itsekkin olen kuullut, että nuo on ihan päteviä.
Kuolema on deathia!
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

makebou. kirjoitti:mä kyllä käytän citadekin pensseleitä, ne kestää jos osaa käsitellä....
niin tekee kaikki pensselit.
Tämä kyllä on täysin totta!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

W&N:n pensselien lisäksi ylipäänsä kaikki vähän hintavammat lyhytkarvaiset pensselit ovat askel oikeaan suuntaan. W&N Miniatures 7 -sarjan suteja on pitänyt tulla Helsingin Arteljeehen, en ole käynyt hetkeen tarkastamassa. Voin käydä viikonlopulla ja ilmoitella.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Itse käytän GW:n Detail brushia, joka on kestänyt hyvänä ja tarkkana jo lähes 6 - 12kk. Kaverillani on menossa jo toinen (ettei vain kolmas!?) fine detail brush, en ymmärrä miten se saa siitä lähtemään ne karvat...

Eipä muuta, niin että voiko noito W&N tilata netistä?
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Joo voi niitä tilata netistä. Ei ole kuitenkaan nyt tallessa osoitetta josta silloin aikanaan noita tilattiin. Viitsiskö Ninnu laittaa sen osoitteen tänne?
glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Mulla ois tarkotus tilata netistä noita vallejon pensseleitä. Niiden sanotaan olevan yhtä hyviä kuin nuo W&N ja vielä halvempia. Mahtaakohan jollain olla parempaa tietoa noista vallejon pensseleistä?
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Mä käytän 3 tiimarin sutia :) jotka óvat mielestäni aika hyviä + 2 citadelin penssua
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mulla ittelläni on Kolibri golden star kolinsky kokoa 2, täyttää hyvin mun laatuvaatimukset ja ei ole hinnalla pilattu. Tais olla 3.50€ paikallisessa liikkeessä.
Tosiaan ei kannata liikaa alkaa hinta lappua tuijottamaan, hyviä pensseleitä saa todellakin yllättävän halvalla.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

glaurung kirjoitti:Mulla ois tarkotus tilata netistä noita vallejon pensseleitä. Niiden sanotaan olevan yhtä hyviä kuin nuo W&N ja vielä halvempia. Mahtaakohan jollain olla parempaa tietoa noista vallejon pensseleistä?
Halpiskolinsky pensseleitähän noi. Varmasti voittaa citadel pensselit 6-0, mutta W&N:n sanoisin olevan vielä astetta parempi, ainakin netistä kuulemani perusteella.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Nettikaupasta vain puhutaan... Fantsusta ei kyllä saa muuta, kuin citadelin aasinkarvapensseleitä. Mistäs saa ostettua tuollaisen pensselin, jota VJ hehkutti?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”