Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? Taas.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? Taas.
Ajattelin, että tilailen Blood Bowliin Skaven tiimin tuolta black scorpionilta. Saisi vaan ilmaiset postarit, jos tilaisi min. 50£ edestä. Mulla olisi itsellä kasassa 33£, eikä oikein mitään muuta, mitä välttämättä tarvisin. Jos joku haluaa vaikka pirun komean kääpiö, haltia tai ihmistiimin tilata, niin nyt on hyvä hetki, ihan järkevän hintaisiakin ovat.
http://www.blackscorpionminiatures.com/ ... p?cPath=31
http://www.blackscorpionminiatures.com/ ... p?cPath=31
Viimeksi muokannut harkkari, Ti 01.04.2014 14:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kalat meni kotio...
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille?
Jos tilaus lähtee eteenpäin niin mmeikäläiselle Ogre
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
No kyllä se lähtee jo ton Ogrenkin kanssa, mutta odotellaan vielä jos joku muu haluaa jotain.
Saa toki myös kirjoittaa tähän, että " ei, en ota mitään" niin en odottele ihan liian kauaa :)
Saa toki myös kirjoittaa tähän, että " ei, en ota mitään" niin en odottele ihan liian kauaa :)
Kalat meni kotio...
Osuu kyllä edelleen liian huonoon saumaan. Otetaan syksyllä joskus sitten BB-kimppa uudestas :D
- Ookami_Tez
Ei ole oikeen tarjonnassa sellaista mitä tähän hätään haluaisin, joten jäädään tällä kertaa pois.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Laitan hartsa yv. Tuolta sais kyl komeen weedy tiimin. Alkanut meinaan taas himottaa toi nopeus ja ag4. Oma "welf" tiimi on kuitenkin niin tylsä ja vanha oneposer jengi.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Ei tarvetta...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tiesin, että Syrjään voi luottaa. Katsotaan, josko tilaus lähtisi tossa loppuviikosta kenties.
Kalat meni kotio...
Sanonko "mitä" sun kanssas.....:D
Jees, pienimuotoisten viivätysten saattelemana Tilaus lähti tänään! Nyt sitten odotellaan. Ja MenatArm on mulle joku 9,50€, tai ollaan reiluja tasan 10€ velkaa ;)
Kalat meni kotio...
Ok, oletkos lauantaina miten liikkeellä? olis tarkoitus mennä porin ja bbn kautta tampereelle.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Itse olen taasen Lauantaina menossa Rauman suunnalle :) eli mennään varmaan ristiin. Voin laittaa vaikka tilinumeron YVllä.
Kalat meni kotio...
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? TAAS! 11
Ajattelin tosiaan tuon Cutlassin sääntökirjan tilata, ja jotain muuta pientä kivaa ehkä. Ei kellään muulla mitään ambitioita ole? Esim. joku siisti BB-tiimi? Tai ehkä lännenmiehiä? Tai ihan piraatteja? Siistejä naisfiguja tuolla on monessa sarjassa. Hintakin melko huokea.
Ei siinä, mutta jos tulisi 50£ kasaan, niin olisi ilmaiset postit. Mulla itsellä varmaan menisi joku reilu 30£ nyt. Eikä viitsisi väkisin tilata mitään, että saisi ilmaiset postit.
http://www.blackscorpionminiatures.com/
Ei siinä, mutta jos tulisi 50£ kasaan, niin olisi ilmaiset postit. Mulla itsellä varmaan menisi joku reilu 30£ nyt. Eikä viitsisi väkisin tilata mitään, että saisi ilmaiset postit.
http://www.blackscorpionminiatures.com/
Kalat meni kotio...
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? TAAS! 11
Sanonko taas Hartsa jotain...Laitan sut kohta "estolistalle" :D
Eli yv:tä laitettu...
Ja muiden on turha nauraa partaansa, et innostuisin piraatti hommista. Ehei jotain muuta...Piraattipeliä koskien on edelleen silmät ja korvat kiinni. Eikä auta rommin kaatokaan.
Eli yv:tä laitettu...
Ja muiden on turha nauraa partaansa, et innostuisin piraatti hommista. Ehei jotain muuta...Piraattipeliä koskien on edelleen silmät ja korvat kiinni. Eikä auta rommin kaatokaan.
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? Tehty!
Jeah! Meni jo taas. Seuraavaa odotellessa.
Kiitos Jarkko! Sun panoksesi Porin figupeliskenelle on takuuvarma! Aina voi luottaa!
Kiitos Jarkko! Sun panoksesi Porin figupeliskenelle on takuuvarma! Aina voi luottaa!
Kalat meni kotio...
No perhana kun pääsi tääkin kimppatilaus livahtamaan iteltä ohi, olisin tullu mahdollisesti mukaan.
Seuraavalla kerralla sitten yritetään uudestaan
Seuraavalla kerralla sitten yritetään uudestaan
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Joo Koitan muistaa seuraavalla kerralla kysellä wh_freak suoraan sulta, jos olet kiinnostunut.
Kalat meni kotio...
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? Taas.
Jaahas, voisi tänkin nostaa taas. Laitoin tuossa kyllä jo välttämättömimmät tilaukseen. Hyvin helposti saa ton 50£ täyteen, että saa ilmaiset postarit, että varmaan toinenkin tilaus voisi mennä. Ilmoitelkaa tänne tai YV:llä, jos on jotain tarpeita tuolta. Voin organisoida sitten tilauksen kun tarpeeksi on taas matskua. Periaatteessa alkuun Cutlassissa pääsee 16£ panostuksella, kun ostaa pari pakettia ukkoja.
Kalat meni kotio...
Re: Pienimuotoinen kimppatilaus black scorpionille? Taas.
No hyi eihän koskaan sovi alkuperäisiä figuja käyttää. Joko convataan tai käytetään ristiin. Blood Bowliin Black Scorpionia ja Cutlassiin GW:tä näin se maailma pyörii. ;)