Porin 40k-liiga II
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k-liiga II
Sanoin jo ettei ehditä tällä viikolla :D Ensi viikolla on toivoa sentään. Mutta kyllä se pelataan.
- Kardinaali
- Viesti:
petskules, kyllä sä sunnuntaina ehdit vaikka mikä olis.
Pelataa se ens viikolla joku sateinen ja synkkä arki-ilta!!!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mie ja Pasi sovittiin peli Pelikaupalla. Lyötiin oikein kättäkin päälle. Myöhemmin mie otin jopa yhteyttä mieheen, että millo pelataan sillee vähän tarkemmin sovittuna kuin joskus sitten. Päivä, aika ja planeettojen sijainnit sovittiin, mutta yllättävä meno sattui sitten molempien pelaajien niskaan. Mie olisin voinut kyyneeleet silmissä saapua pelaamaan, mutta Pasi on tr0 mies ja ei itke toisten nähden. Siksi pelimme peruuntui.
Nyt meitä ujostuttaa liikaa puhuaksemme toisillemme. Mun puolesta voidaan jättää myös pelaamattakin se peli. En näe miulla oikein mittään sanomista siihen pelliin. Ehkä sitten, jos molemmat Trygonit misfirettää itsensä Alberquerqueehen. Jos molemmat ponnahtavat vuorolla kaksi, niin voi morjes.
Nyt meitä ujostuttaa liikaa puhuaksemme toisillemme. Mun puolesta voidaan jättää myös pelaamattakin se peli. En näe miulla oikein mittään sanomista siihen pelliin. Ehkä sitten, jos molemmat Trygonit misfirettää itsensä Alberquerqueehen. Jos molemmat ponnahtavat vuorolla kaksi, niin voi morjes.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Huomenna tavalla tai toisella murskataan Jarkon haaveet.
Munat tippuu. Lassi kiroo. Tosin niinhän se aina alussa itkee.
Muistatte sit miten homman pitää mennä....tai tulen uniinne...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kardinaali vs. Furinji
The Emperor's Will
14 - 6
Lakatkaa antamasta sille täysiä pisteitä.
Mutta joo tää tuntuu mulle tosiaan silti ihan voitolta, kun ei täysillä takkiin tullut. Tosin siihen vaikutti pelin päättyminen ajoissa ratkaisevasti.
The Emperor's Will
14 - 6
Lakatkaa antamasta sille täysiä pisteitä.
Mutta joo tää tuntuu mulle tosiaan silti ihan voitolta, kun ei täysillä takkiin tullut. Tosin siihen vaikutti pelin päättyminen ajoissa ratkaisevasti.
Mitäs toi nyt oli. Eihän tuo nyt menny yhtään niinkuin sovittiin. Jotain sopu juttuja teillä nyt on ollu....mun unelmani särkyi...en pelaa enää teijän kaa
Ei vaan oishan se ollu nolloo jos mä olisin voittanu liigan. Jokatapaukses 2 sija aloittelijalta on enemmän kuin voitto :D
Mutta hienoo, et homma on saatu pakettiin voittajan osalta.
Ei vaan oishan se ollu nolloo jos mä olisin voittanu liigan. Jokatapaukses 2 sija aloittelijalta on enemmän kuin voitto :D
Mutta hienoo, et homma on saatu pakettiin voittajan osalta.
Eiköhän tämä ole paketissa kaikkien osalta, ellei jotain ihmettä tapahdu..
Samaa mieltä. kärkikolmikko on periaatteessa selvä. Okei 3 sijaan voi olla teoreettisia muutosmahdollisuuksia. Ja samoin sitten loppupään sijoitukset voisivat elää. Mutta eipä noilla ole oikeestaan mitään merkitystä. Voittaja on selvillä, onnea Lassi! Ite olen moraalinen voittaja, onnea minä :D Homma pakettiin ja saa tuulettaa...
...ja mietintään koska sitten seuraava. Koska tavotteita jäi jatkoon :D
...ja mietintään koska sitten seuraava. Koska tavotteita jäi jatkoon :D
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ihan epist, että peli loppuu kaikilla muilla silloin kun toivoisi. Omalla kohdallani olisin saanut niin paljon lisää pisteitä, että Lassikin oltaisiin ohitettu. Jos vain olisi loppunut oikeaan aikaan. Mun stradegiani petti pahasti... Paska peli. En pelaa enää koskaan.
Onnea voittajalle ja kaikille kanssapelaajille. Ainoo tyhmä vastus oli Antti. Omalta osaltani kuitenkin liiga on vielä kesken. Theres still one thing left for me...
Onnea voittajalle ja kaikille kanssapelaajille. Ainoo tyhmä vastus oli Antti. Omalta osaltani kuitenkin liiga on vielä kesken. Theres still one thing left for me...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mitäs vilunkia tämä tämmöinen on kun syrjä voittaa joka kerta sijoituksesta huolimatta. Bannatkaa se seuraavasta liigasta niin saavat muutkin mahdollisuuden voitoon.
Hieno tosiaan että saatiin tämäkin homma pakettiin jollain tapaa, vaikken itse osaa ottanutkaan.
Hieno tosiaan että saatiin tämäkin homma pakettiin jollain tapaa, vaikken itse osaa ottanutkaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Wuhuu 4 sija! en jäänyt viimeiseksi! Ensi kerralla listassa ainakin 3 annia ja 3 stalkkeria.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.